Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Anoniem70

Bericht 11 Jun 2014 13:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic

sterkte weegshaal
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 11 Jun 2014 19:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@olijfje, hopelijk gaan ze nu goed doorgroeien maar dan wel op het tempo dat ze pas groot genoeg zijn voor IUI als je vriend thuis is. Zou toch mooi meegenomen zijn als jullie zelf ook nog even je best kunnen doen : :wink:

Ik heb nu geen uitgangsecho. Dat had ik vorige keer vanwege die cyste.
Ik hoop dat ik niet gelijk heb maar vermoed dat ik weer in herhaling val met de laatste keer. Ongesteld worden en toch zwanger zijn. Ik ben al een paar dagen ontzettend duizelig. Hopelijk komt dat gewoon door de warmte en nog steeds erg zere borsten. Zou toch over moeten zijn nu ik ongesteld ben?
Morgenochtend ga ik toch een test doen maar zit dan nog maar op 13 dagen na pregnyl. Zou dit al kunnen? Want moet dan morgenavond weer beginnen met spuiten en wil een zwangerschap uitsluiten.

Ik wil heel graag zwanger worden en blijven maar nu hoop ik toch dat ik niet weer zwanger ben. Als dat zo is moeten ze me maar eens binnenste buiten keren want dan klopt er iets niet..
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 11 Jun 2014 21:28

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat een onzekerheid weer ShallY!!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 11 Jun 2014 21:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hoi lieve meiden, het is alweer een tijd geleden dat ik hier ben geweest maar dat is een goed teken; ik ben weer zo druk met mijn leventje, dat steeds meer op mijn oude leventje lijkt, dat ik niet meer zoveel tijd heb om hier rond te hangen :wink:

Weegschaal; wat ontzettend verdrietig zeg dat je weer een miskraam hebt gehad. Had het je zó gegund. Hoe gaat het nu met je?
Vlinder; voor jou ook enorm verdrietig.
AnnaK; Gefeliciteerd, wat fantastisch voor je. Ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toe, geniet ervan!

Hier gaat het nog niet zoals het gepland was. De vorige poging om mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg te krijgen voor een terugplaatsing is niet gelukt. Hij wilde maar niet dikker worden dan 5.8 mm en 6 mm is het minimum om terug te plaatsen. Waarschijnlijk is er sprake van overstimulatie geweest. Dus ik ben nu weer van voor af aan begonnen. Ben nu net gestopt met de medicatie om een menstruatie op te wekken. Als de menstruatie begonnen is begin ik ook weer met hormonen maar nu de helft minder. Ben benieuwd hoe het gaat uitwerken.
Insta: je_ei_kwijt
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 11 Jun 2014 22:30

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Bisq; Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Maar frustrerend dat je bms niet goed te krijgen is.. Ben ook benieuwd of de mindere dosis hormonen gaat helpen, ik duim vast!
Bij mij is de teleurstelling van de niet werkende prednison groot, had er veel van verwacht. Maar zoals bij Anna te zien is is er nog hoop. Nu herstellen en weer opladen voor een volgend iets. Daarnaast hoop ik ook m'n oude leventje weer snel op te kunnen pakken. Er staan weer wat leuke reizen in de planning!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 12 Jun 2014 05:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Gelukkig vals alarm. Kan met een gerust hart vanaf vanavond weer spuiten.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 13 Jun 2014 08:13

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat fijn Shally!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem328

Bericht 16 Jun 2014 13:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Nou ik heb net weer een meting gehad. De zoveelste. Vorige week maandag, woensdag, afgelopen zaterdag, vandaag en nu blijkt weer dat m'n eitjes erg traag groeien dus ik moet morgen nog een keer. Het grootste eitje is nu 15 mm maar inplannen van de inseminatie durven ze nog niet aan gezien de trage onregelmatige groei, dus daarom morgen nog 1 echo en dan hopelijk wel de inseminatie inplannen. Helaas zijn de andere eitjes afgehaakt dus er gaat er maar eentje springen. Jammer want we hadden expres een hogere dosis gedaan om deze laatste ronde hopelijk wat meer eitjes mee te krijgen, maar ze zijn eigenwijs! :palm:
Ben er nu wel klaar mee voor deze ronde, steeds maar weg tijdens werktijd of zoals morgen pas een uur later op m'n werk komen. Voel me soms zo bezwaard tegenover m'n werkgever! Komende donderdag ook weer, grote kans op 's ochtends inseminatie en 's middags voorlichting ivf. Denk dat m'n werkgever er intussen wel spijt van heeft dat hij mij ooit heeft aangenomen :laughcry:

Weegschaal hoe gaat het nu met jou?

En de andere meiden, hoe staat het er bij iedereen voor?

Rustig hier! Helaas niet door de vele zwangeren de laatste tijd. Wordt nu wel weer een keertje tijd dat iemand hier met goed nieuws komt!
<<

Anoniem219

Bericht 16 Jun 2014 13:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic

He balen olijfje dat ze zo langzaam groeien! Ik zou me echt niet bezwaard voelen hoor, het is voor jou vervelender als voor je werkgever... Je kan er niets aan doen...



Ik heb vorige week woensdag weer een inseminatie gehad, met aanzienlijk minder zaadcellen, namelijk maar 1,8 miljoen... Baalde er wel van toen ik dat hoorde. Het kan komen doordat mijn man dat weekend ervoor 100km geroeid heeft, lichaam was uitgeput :(

Nou ja we zien het wel, nog iets meer als een week wachten
Laatst gewijzigd door Anoniem219 op 16 Jun 2014 13:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem328

Bericht 16 Jun 2014 13:53

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje is ook wel zo maar ik ben de enige fulltimer hier, dus als ik weg ben dan zit er hier vaak niemand en dat is verre van handig, maar zoals je al zegt, voor mij is het nog vervelender.
Hoe is het met jou?
<<

Anoniem219

Bericht 16 Jun 2014 13:57

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik heb mijn bericht hierboven aangepast toen jij het typte... :)
<<

Anoniem328

Bericht 16 Jun 2014 14:29

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje balen dat de opbrengst zoveel minder was. Hebben wij ook meerdere keren gehad. Het blijft gissen naar het waarom maar frustrerend is het wel. Ik ben er deze week ook bang voor. Mijn vriend heeft afgelopen zaterdag ruim 200 km gefietst in een wielerronde. Fietsen is sowieso erg slecht voor het zaad.
Jij zit nu dus op het wachtbankje. Ik duim voor je!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 16 Jun 2014 19:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje: Balen dat ze het niet snel genoeg groeit. Ik herken het ook met het weggaan van het werk. Alleen werk ik maar 2 dagen en vaak moet ik op die dagen naar het ziekenhuis. En dat zal straks nog meer worden als we het ivf traject in gaan. Ze doen er bij gelukkig ook niet moeilijk over.

Aagje: Voor jou ook balen dat het nu minder zaadcellen waren. Zal wel spannend nu zijn deze week. Succes met wachten.

All: Hier is het nog wachten. Volgende week dinsdag moeten we weer naar de gyn en dan het intake gesprek. Verder blijven we nog wel proberen, want theoretisch zou het nog wel kunnen. Eind van de week zal ik wel weten of ik ongesteld word. Heb altijd een aantal dag van te voren al tekenen.
Ons boefje 24-08-2010
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 16 Jun 2014 19:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@olijfje, wat een eigenwijze eitjes zeg. Hoelang ben je nu al aan het spuiten?
Herkenbaar hoor dat je je bezwaard voelt tov je werkgever. Dat heb ik ook. Ik werk dan maar 3 dagen en probeer zoveel mogelijk op mn vrije dagen te plannen maar dat gaat niet altijd. Binnenkort is er zomersluiting en dan zijn ze er maandag, woensdag en vrijdag. Net op dagen dat ik werk, behalve de maandag. Dua moet eena kijken hoe ik dat ga dorn. Misschien wel even een break ofzo.

@aagje, balen dat t resultaat minder was maar je hebt maar 1 goede nodig he!!
Hoelang mag jij nog IUI doen?

Met mij alles goed, geen bijzonderheden. Moet donderdag voor de eerste fm deze ronde.
<<

Anoniem219

Bericht 16 Jun 2014 19:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik mag na deze ronde nog 3x IUI doen.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 16 Jun 2014 19:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik heb ook een tijdje niks gepost in dit topic.

Olijfje wat vervelend dat het eitje zo traag groeit. Hopelijk is die morgen groot genoeg voor de inseminatie.
En over je werk, dat is herkenbaar maar je moet je er niet schuldig om voelen. Je hebt hier ook niet om gevraagd. Gewoon de tijd nemen die je nodig hebt.

Aagje, jammer dat het resultaat wat minder was maar zoals iemand hierboven al zei, je hebt maar 1 goede nodig. Succes met wachten deze week!

Ik krijg 8 juli de leo ingreep, dag na onze vakantie. Tot nu toe zie ik er nog niet tegenop. Ik hoop alleen maar heel erg dat het gaat helpen en dat het echt alleen maar beter wordt zoals de arts zei.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Jun 2014 20:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal, ik ben heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat. Hopelijk ben je afgelopen vrijdag toch nog bij de gyn kunnen komen voor een echo. Ik moet echt heel veel aan je denken, ik hoop zo op een wonder! :hug:

Marinaa, ik heb ook een soort leo-ingreep gehad (is denk net iets anders, maar lijkt sterk op wat ik had) en bij mij is het positief uitgedraaid. Nog geen 3 maanden na de ingreep had ik mijn positieve test in handen!
2012 & 2016
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 16 Jun 2014 21:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Nou dat is positief nieuws snoes. Wat voor ingreep heb jij gehad?
Bij mij gaan ze in elke eierstok 10 gaatjes branden waardoor er wat eiblaasjes weg zullen gaan.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Jun 2014 21:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Marinaa, ik heb een ovariële drilling gehad. Een net iets andere techniek wat wel op hetzelfde neerkomt. Ik had een hele hevige vorm van PCO en na de operatie zag ik zelf op de echo hoeveel beter het was geworden. Mijn gynaecoloog zei wel dat de operatie op langere termijn 'maar' 50% kans op slagen had. Dus voor een eventuele tweede is de kans dus 50/50 dat de operatie een blijvend resultaat heeft opgeleverd (en anders is de PCO dus gewoon weer terug). Maar dat zien we wel als we ooit beslissen dat we graag een tweede willen. Oja, en na de operatie zou je extra vruchtbaar zijn (wat bij ons wel kan kloppen, in de maand dat ik zwanger werd, hadden we door omstandigheden maar 1x seks gehad).
2012 & 2016
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 16 Jun 2014 21:15

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Bedankt voor je snelle reactie.
Wel fijn om een positief verhaal te horen :)
De ingreep die ik krijg werkt als het goed is ook op langere termijn. Ze zeggen dat je zelfs na 10 jaar er nog steeds profijt van kan hebben.
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 16 Jun 2014 21:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Snoes; Heb vrijdag een echo gehad; de miskraam is daar bevestigd. Ik merk er nog niets van; heb weer geen bloedverlies. Ik mag geen curettage, ik wil geen cytotec. Dus nu is het wachten of het uiteindelijk spontaan komt, of dat m'n lichaam het net als de vorige keer na 10 weken zelf weg gewerkt heeft. Ik hoop op het laatste, dan merk ik er niks van en kan m'n leven gewoon doorgaan zonder pijn, viezigheid en ongemak.
In Leiden zijn we uitbehandeld. Eind okt hebben we een afspraak in Gent. Ik weiger nog op te geven!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 16 Jun 2014 21:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Olijfje; Balen! En snap je gevoel naar de werkgever, al is dat idd nergens nodig voor.

@ Aagje; Balen van dat aantal, maar ik duim toch heel hard voor je!

@ Sabje; Toch spannend voor je deze week!

@ Marina; Ik hoop op net zo'n goed resultaat als Snoes voor je! Waar ga je heen op vakantie?
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 22:43

Bericht 16 Jun 2014 21:52

Re: Moeilijk zwanger worden topic

:smile:
Laatst gewijzigd door Toos op 20 Jul 2014 23:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 16 Jun 2014 22:40

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal: :hug: :hug: :hug:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 17 Jun 2014 06:49

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik kom even een hele dikke knuffel brengen voor iedereen die het nodig heeft :hug: :hug: :hug:
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers