Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaar 2014 mama's

<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 16 Sep 2013 11:29

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy, leuke jas.

Roze, dat is toevallig leuk. Wij gaan s'avonds ons zoontje wil er graag bij zijn. Hij vind de echo's echt leuk dus wij gaan om half 8 s'avonds. Ga jij voor 4 echo's die je mee krijg of het je het uitgebreider? Leuk dat de kamer van je dochtertje bijna af is.

Van het weekend was het echt niks met me. Gelukkig voel ik me vandaag goed. Hopelijk blijf het zo een paar dagen.

Groetjes
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 16 Sep 2013 14:16

Re: Voorjaar 2014 mama's

Lindsya schreef:Shy, leuke jas.

Roze, dat is toevallig leuk. Wij gaan s'avonds ons zoontje wil er graag bij zijn. Hij vind de echo's echt leuk dus wij gaan om half 8 s'avonds. Ga jij voor 4 echo's die je mee krijg of het je het uitgebreider? Leuk dat de kamer van je dochtertje bijna af is.

Van het weekend was het echt niks met me. Gelukkig voel ik me vandaag goed. Hopelijk blijf het zo een paar dagen.

Groetjes

Volgens mij bedoel je Snoezel!
Waar had je last van?

Ik heb vanochtend wel een hele leuke winterjas voor zoontje gekocht :P

Hoe is het verder met iedereen hier?
Ik ben nu lekker een dagje vrij, daarna vier werken en dan fijn weekend!
Heb zo nu en dan nog steeds last van misselijkheid, erg lastig vooral als je aan het werk bent en alleen staat inde winkel :laughcry:

Ik word steeds nieuwsgieriger naar wat er in mijn buik groeit, jongen,meisje?? Ik word af en toe gek vamen mijzelf haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 16 Sep 2013 15:13

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze, het gaat dus wel weer een stuk beter met je? De misselijkheid is te behappen?
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Sep 2013 16:52

Re: Voorjaar 2014 mama's

Parel schreef:Roze, het gaat dus wel weer een stuk beter met je? De misselijkheid is te behappen?

Echt super wil ik het nog niet noemen, maar het gaat beter. Het verschilt wel echt per dag, de ene dag is echt nog drama, de andere dag komt er weer wat uit mijn handen.. Nog best wisselend dus, maar er zitten ook betere dagen tussen. Hopelijk worden dat er steeds meer!
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 16 Sep 2013 17:18

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hallo allemaal.

Vandaag de combinatietest gehad, alles was goed gelukkig. De kleine was duidelijk te zien, zo duidelijk dat we weten wat het wordt. Het wordt een jongen! Ik had er stiekem toch een beetje opgehoopt :D

Shy, sorry verkeerde naam, beetje zwangerschap vergeetachtigheid :D Ik wist dat je een jas voor je zoontje had gekocht :wink:

Groetjes
<<

Anoniem75

Bericht 16 Sep 2013 17:25

Re: Voorjaar 2014 mama's

Dolfijntje wat vervelend zeg van die parasiet. Heb je er ook veel last van. Buikpijn ofzo? En hoe zijn ze daar achter gekomen? En hoe was de echo??

Snoezel leuke jas! Van welk merk is die?

Roze fijn dat het kamertje van A. bijna af is. Lekkere een roze meidenkamer of niet? :D

Shy ik zag in een ander topic dat jij en je man in leeftijd evenveel verschillen als ik en mijn vriend :wink: Hoe oud ben jij nu? Ik ben 29.

Lindsya fijn dat de combinatietest goed is! En wat gaaf dat jullie het geslacht nu al weten! Nu lekker blauw gaan shoppen! Hoeveel weken ben je nu?

Ik ben sinds zaterdag ziek. Snotterig, koorts, kriebelhoest en noem maar op. Ik was al moe door de zwangerschap en zo'n griepje hakt er nu echt wel even in. Toch vandaag wezen werken maar ben wel iets eerder naar huis gegaan. Lig nu lekker met een fleece dekentje op de bank. Woensdag nog even langs de vk voor het hartje. Willen jullie voor me duimen? Maak me nog steeds een beetje druk helaas.. :(
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Sep 2013 17:37

Re: Voorjaar 2014 mama's

Lindsya: wat leuk, een jongen! En wat super dat het al zo duidelijk te zien was! Hier niet hoor, de combinatietest echo moest zelfs vaginaal omdat ze anders nog te weinig zag. Dus ik moet nog even twee weekjes wachten voordat ik hopelijk weet wat het wordt. Ik heb gekozen voor de geslachtsbepaling van een kwartier en dan nog een kwartier gewoon pretecho erbij.

Shy: vervelend dat je soms zo misselijk bent. Wat voor werk doe je? Ik hoop niets met eten dan! Leuk, een winterjas gekocht voor je zoontje. En ik ben ook al zo nieuwsgierig wat er in mijn buik zit, nog twee weken en dan weet ik het hopelijk. Gaan jullie ook een pretecho doen voor het geslacht of wachten jullie de 20 weken af?

Razz: Ja, het is echt een enorm roze meidenkamer geworden! Balen dat je ziek bent, beterschap, hopelijk knap je gauw op! En ik ga voor je duimen dat er een mooi hartje te horen is woensdag!

Oeps, hier vandaag iets te fanatiek op de zolder aan de slag geweest.. Nu ben ik niet veel meer waard, hopelijk werkt A een beetje mee en kan ik redelijk op tijd naar bed!
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 16 Sep 2013 18:11

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz, ik vind het ook heel leuk dat ik het al weet. Ik ben nu vandaag precies 13 weken. Ik wil een net zoals jullie een ticker aanmaken maar het lukt me niet.

Roze, ik heb maar een kwartiertje en dan krijg je 4 echo's mee. Mijn echo was op mijn buik en de kleine lag waarschijnlijk te slapen want hij was heel rustig dus alles was goed te zien.
<<

Anoniem75

Bericht 16 Sep 2013 18:33

Re: Voorjaar 2014 mama's

Lindsya als je een ticker maakt bij Lilipie moet je de [url] code pakken. Die staat bij Forum signatures -> UBB code

En dan kopieren en plakken bij je onderschrift
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 16 Sep 2013 18:35

Re: Voorjaar 2014 mama's

Lindsya schreef:Hallo allemaal.

Vandaag de combinatietest gehad, alles was goed gelukkig. De kleine was duidelijk te zien, zo duidelijk dat we weten wat het wordt. Het wordt een jongen! Ik had er stiekem toch een beetje opgehoopt :D

Shy, sorry verkeerde naam, beetje zwangerschap vergeetachtigheid :D Ik wist dat je een jas voor je zoontje had gekocht :wink:

Groetjes


Haha geeft niet! Ik ken het, was laatst echt al anderhalve week zoethoutthee vergeten te kopen haha.

Razz: wat grappig, een lotgenoot :bounce: haha. Ik ben 28.

Roze: ja het is lastig, al probeer ik niet teveel te mopperen! Soms denk ik aan jou dan denk ik niet zeiken er zijn mensen die het veel erger hebben. Wel fijn dat het af en toe wat beter gaat! Ik werk in een winkel, op maandag sta ik de hele ochtend alleen 07.30-11.30 en dat is soms erg lastig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 16 Sep 2013 19:01

Re: Voorjaar 2014 mama's

Even kijken of het gelukt is met die ticker.

Edit, nee helaas ik weet niet wat ik verkeerd doet maar het lukt echt niet.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 16 Sep 2013 19:17

Re: Voorjaar 2014 mama's

Nou, ik wilde je helpen. Maar dan zie je die ticker van lilypie zelf..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 16 Sep 2013 19:37

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hoi, ook ik kom me hier aanmelden ben nu 12+2 weken zwanger, vandaag de combinatietest gehad en alles was goed. Ook konden we meedoen aan een onderzoek dat ze met 13 weken een extra uitgebreide echo gingen maken. Die wat ze ook bij de 20 weken doen. Wel behouden we het recht op de 20 weken echo. Dus dat hebben we gedaan. Nu konden we een dik half uur naar onze kleine uk kijken heel mooi.

Vandaag ook voor het eerst wat gekocht. Een rompertje en sokjes.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 16 Sep 2013 21:04

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy schreef:Nou, ik wilde je helpen. Maar dan zie je die ticker van lilypie zelf..


Ik heb het geprobeerd maar het lukt echt niet. Die link kan ik niet vinden die jij laat zien. Ik krijg hele andere linken te zien, helaas.

Appeltje, gefeliciteerd en welkom.
<<

Patsy

Bericht 17 Sep 2013 08:37

Re: Voorjaar 2014 mama's

Appeltje, welkom hier! Fijn dat de combinatietest goed was, wat leuk dat jullie extra lang mochten kijken. Ik vind het zo bijzonder om te zien hoe die kleine beweegt en groeit in mijn buik.

LIndsya, Bij jullie was de combinatietest dus ook goed, gelukkig! En wat leuk dat je nu het geslacht al weet!

Razz (en niet Shy :angel: ), ik ga zeker voor je duimen morgen. Ben je alweer een beetje opgeknapt? Ik heb ook het idee dat ik ziek begin te worden. Het kan natuurlijk van de de zwangerschap komen maar volgens mij ligt het daar niet aan.

Dolfijntje, wat vervelend van die parasiet! Heb je veel pijn erdoor?

Hier gaat het redelijk, de afgelopen 12 weken ben ik 's ochtends niet misselijk geweest, maar aan het eind van de dag. Sinds deze week is dat omgedraaid. 's Ochtends als ik de voorraadkast open doe dan is het mis, en daarna doe ik de koelkast open en dan gaat het nog een keer.... Als ik weer bijgekomen ben dan is de misselijkheid wel over voor de rest van de dag. Verder heb ik het idee dat ik ziek begin te worden, Vorige week zat ik nog in 35 graden en hier in Nederland is het ongeveer 20 graden kouder, dat is voor niemand heel goed natuurlijk. Morgen is mijn eerste werkdag weer na de vakantie, ik heb totaal geen zin... Vandaag nog maar even lekker genieten van mijn laatste vrije dag.
Laatst gewijzigd door Patsy op 17 Sep 2013 09:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 17 Sep 2013 09:22

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien: volgens mij bedoel he Razz! Haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 17 Sep 2013 09:34

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy schreef:Katrien: volgens mij bedoel he Razz! Haha


Hahaha, oeps. Gooi het, ook bij mij, maar op de zwangerschap! Ik zal het even aanpassen.
<<

Anoniem75

Bericht 17 Sep 2013 09:59

Re: Voorjaar 2014 mama's

Haha Katrien :D

Ik heb vannacht echt slecht geslapen. Ik sliep denk ik pas rond een uur of twee. M'n neus zit nu echt helemaal verstopt maar ik heb gelukkig geen koorts meer. Ik ben nu wel echt helemaal op. Straks als S. naar de psz is ga ik lekker even 1,5 uur naar m'n bed! Geniet van je laatste vrije dag vandaag! Hoeveel uur werk je normaal in de week?

Welkom Appeltje! Was jij ook actief op het oude forum? Zo'n 2 jaar geleden heb ik ooit eens een Appeltje gemeet maar ik weet niet of jij dezelfde bent? Fijn dat de combinatietest goed is gegaan!

Lindsya ik ga nog eens even kijken voor je!
<<

Anoniem75

Bericht 17 Sep 2013 10:06

Re: Voorjaar 2014 mama's

Lindsya probeer deze link eens te kopieren en pakken in je onderschrift :

[url=http://lilypie.com][img]*http://lbdm.lilypie.com/prwwp2.png[/img][/url*]

Moet je alleen wel het sterretje achter de /url weghalen zodat het laatste hekje aansluit
En het sterretje achter de [img]
<<

Patsy

Bericht 17 Sep 2013 11:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz, dankje dat genieten lukt tot nu toe goed! Ik werk officieel 20 uur, maar meestal werk ik zo'n 25 uur. Helaas loopt mijn contract eind oktober af, dus nog een paar weekjes en dan zit ik thuis.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 17 Sep 2013 12:02

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien schreef:
Shy schreef:Katrien: volgens mij bedoel he Razz! Haha


Hahaha, oeps. Gooi het, ook bij mij, maar op de zwangerschap! Ik zal het even aanpassen.


Haha geeft niet! :nerd:
Ik vind het stiekem wel grappig dat er zoveel mensen in de war zijn :yes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 17 Sep 2013 15:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz schreef:Lindsya probeer deze link eens te kopieren en pakken in je onderschrift :

[url=http://lilypie.com][img]*http://lbdm.lilypie.com/prwwp2.png[/img][/url*]

Moet je alleen wel het sterretje achter de /url weghalen zodat het laatste hekje aansluit
En het sterretje achter de [img]


Nee lukt ook niet. Ik heb hem gekopieerd van je en hij doet het niet. Volgens mij is er iets mis met mijn instellingen ofzo. Ik weet het echt niet.
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 17 Sep 2013 15:41

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien, ik ken het gevoel van misselijkheid. Helaas ben ik het hele dag door. De ene dag is het beter dan de andere maar het komt goed. Balen dat je contract niet verlengd wordt. Heb je nog niks anders op het oog?

Razz, dat is niet fijn dat je ziek ben, beterschap. Het heerst wel erg de griep.

Vandaag is mijn zoontje ziek thuis gekomen uit school. Hij is maar heel eventjes geweest en toen moest ik hem weer ophalen. Gelukkig gaat het nu een beetje, hij is de laatste tijd aan het tobbe met zijn buik. Hij heeft veel buikpijn, gelukkig is de afspraak van het ziekenhuis vervroegd naar morgen. Dus ik ben benieuwd.

Groetjes
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 17 Sep 2013 16:24

Re: Voorjaar 2014 mama's

Katrien: Ik blijf het ook bijzonder vinden om te zien hoe de kleine hummel beweegt en doet in mijn buik. Kan het eigenlijk nog steeds niet goed bevatten dat het echt in mijn buik groeit.
Wat vervelend zeg dat je nu 's ochtends zo misselijk bent, hopelijk gaat dat snel over. Succes morgen weer met werken

Razz: Ik ben al heel lang lid van het forum maar dan onder de naam mosio. Ik was eerder altijd meer een meelezer, probeer nu wat meer te reageren.

Lindsya: Beterschap voor je zoontje hopelijk knapt hij gauw op.

Vandaag heb ik aan de kinderen op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. De kinderen reageerden heel leuk. Een vroeg aan mij of ik nu dan oma werd haha. Een andere jongen vroeg mij: juf wat wil je liever een jongen of een meisje? Ik: maakt mij niets uit ik vind allebei even leuk. Hij: ik hoop dat je een meisje krijgt en ook dat ik later een meisje krijg. Ik: waarom dan? Hij: Ja ik vind die roze muisjes gewoon veel lekkerder :lol:
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Patsy

Bericht 17 Sep 2013 16:53

Re: Voorjaar 2014 mama's

Lindsya, ik heb wel wat sollicitaties lopen, en kijk goed om me heen. Ik werk in de detailhandel en daar is, zoals in veel branches, weinig in te vinde momenteel.

Appeltje, dat is nog eens een goede reden om liever een meisje te willen :)
Laatst gewijzigd door Patsy op 20 Sep 2013 13:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin