Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onzekerheid binnen je werk

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Jun 2014 23:15

Onzekerheid binnen je werk

Qua werk ben ik vrij zeker, al merk ik dat ik het best wel spannend vind om morgen weer te moeten beginnen. Ik ben anderhalve week vrij geweest en mijn baas heeft een deel van mijn werkzaamheden over genomen. Nu gaat het in mijn hoofd rond wat als daar enorme fouten tussen zaten en wat als hij me ineens slecht vind. Is dit herkenbaar voor mensen of is dit vooral iets waar ik mee om moet leren gaan. Het is mijn eerste vakantie die ik ooit zelf heb opgenomen bij mijn eerste echte verantwoordelijke baan.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 16 Jun 2014 08:42

Re: Onzekerheid binnen je werk

Ik heb ook enorme faalangst! Ben bijna nooit tevreden met wat ik doe op m'n werk en als ik een fout maak reken ik mezelf dat enorm aan. Toevallig zei m'n leidinggevende vorige week dat ik minder onzeker moet worden in wat ik doe. Vooral nu alles in het Engels is vind ik het soms best lastig. Als ik moe ben dan is dat het eerste wat moeilijker gaat, alles vertalen in m'n hoofd. Gelukkig hoor ik alleen maar dat iedereen onder de indruk is van m'n Engels en ik bedenk me vaak dat zij geen woord Nederlands spreken en dat het dus best knap is dat ik een tweede taal spreek.

Ik kan je helaas dus geen tips geven. Zou er zelf ook graag vanaf komen dus lees graag mee in dit topic!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Jun 2014 09:30

Re: Onzekerheid binnen je werk

Ik herken het nu wel, vooral omdat ik al meer dan 3 maanden thuis ben. Ik weet wel dat ik er niks aan kan doen, en dat de operatie niet mijn schuld is geweest, maar het zorgt er wel erg voor dat ik me nu behoorlijk ongemakkelijk voel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan