Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag dit?

<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 05 Jun 2014 22:27

Re: Mag dit?

Dat doe ik ook altijd inderdaad. Voor mijn gevoel worden die vluchten ook minder snel geannuleerd of samengevoegd.. Geen idee of dat echt zo is maar hoor vaker dat er iets mis gaat bij boekingen via reisorganisatie zoals Arke, Sunweb etc.

Maar echt balen voor jou Siamsa! Hoop dat je toch nog een leuke vakantie zult hebben!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

anoniem213

Bericht 05 Jun 2014 22:28

Re: Mag dit?

Mijn vlucht die ik los heb geboekt bij Ryan Air is ook verzet qua tijd, maar wel naar anderhalf uur eerder, dus ik klaag niet. Echt heel erg vervelend, Siamsa. Het zou hen sieren als ze iets terug zouden doen.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 05 Jun 2014 22:40

Re: Mag dit?

Klote is dat. Wij hadden een vakantie geboekt voor de meivakantie, ook speciaal op de vluchttijden gelet. Ik wist dat ze het konden wijzigen, maar ik had het zelf nog nooit meegemaakt. Dus geboekt en vertrekttijd 05:10 uur. Heerlijk, heel de dag nog voor ons! Een week van te voren kreeg in de ticket via de mail binnen met vertrektijd 20:30 uur! Dat was echt heeel zuur. Gewoon een hele dag pleite. We lagen pas om 03:30 in bed. Man wat baalde ik, maar idd de kleine lettertjes zeggen dat het kan gebeuren.

En dan hadden we ook nog de halve week (lees: 3 van de 6 dagen, want terugvlucht ging 's ochtendsvroeg) regen :thumbdown:
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem321

Bericht 16 Jun 2014 03:55

Re: Mag dit?

Dat is balen theeleut! Ik heb zelf het liefst een vlucht die in de loop van de ochtend vertrekt, dan hoef je ook niet extreem vroeg naar de luchthaven.
Ik boek zelf altijd rechtstreeks bij de maatschappij en let op de vluchttijden. Ook op de prijs natuurlijk maar als een ticket met een gunstige tijd een paar tientjes duurder is dan die met een ongunstige tijd, dan kies ik tóch voor de gunstige tijd. Tenzij het verschil groter wordt, dan ga ik voor de goedkopere.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 16 Jun 2014 05:54

Re: Mag dit?

Aangezien je een pakketreizen hebt geboekt zijn deze tijden altijd een indicatie. Waarschijnlijk is de ochtendvlucht of juist te bol of te leeg geweest en dan pakken ze een andere chartervlucht. Dit is helaas het nadeel van een pakketreis! Zelf op een reisbureau gewerkt en wij gaven de tijden nooit door en als we dat wel deden gaven we duidelijk aan dat er grote kans is dat dot word gewijzigd! Zo voorkom je teleurstellingen. Ik weet niet wanneer je gaat? Wellicht kun je kort van te voren nog bellen of ze evt nog plek vrij hebben op de ochtendvlucht (mits deze gaat) je kunt het altijd proberen!
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 16 Jun 2014 06:03

Re: Mag dit?

Als je een reis online boekt bij Arke en je gaat de tijden kiezen staat dit erboven vermeld:

U kunt de geselecteerde vluchtkeuze hieronder wijzigen. Uw keuze geldt voor alle reizigers in deze boeking. De vluchttijden blijven onder voorbehoud van wijzigingen. U ontvangt 21 dagen voor u op vakantie gaat uw e-tickets met uw vluchttijden. Wij doen er alles aan om deze gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers