Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hard praten

<<

Anoniem75

Bericht 15 Jun 2014 12:51

Hard praten

S. heeft sinds een week of 2-3 dat hij heel hard praat. Het lijkt af en toe wel schreeuwen. En hij kan gewoon echt niet zachter praten. Iedere keer zeg ik praat eens niet zo hard, als je zachter praat versta ik je ook wel. Maar het lukt hem dan 1 zin (hij gaat dan fluisteren). Nu kan je zeggen joh dat is toch niet erg. Maar S. houdt gewoon géén 2 minuten achter elkaar zijn mond dicht :laughcry: En ik begin nu echt half doof te worden.

Meer kinderen die dit hebben? Gaat dat nog over?
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 15 Jun 2014 12:56

Re: Hard praten

Hoort ie zichzelf wel goed?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem75

Bericht 15 Jun 2014 13:21

Re: Hard praten

Ik neem aan van wel. Hij is wel een beetje verkouden maar dat is hij wel vaker geweest en dan had hij een normaal volume van praten.
<<

Anoniem113

Bericht 15 Jun 2014 13:27

Re: Hard praten

Hier ook een die een hoog volume heeft. Als we er wat van zeggen gaat het eventjes goed maar al snel is het weer hard. Hij hoort goed want als we fluisteren of hij een snoepje wilt dan zegt hij meteen ja.

Toevallig komt de huisarts dinsdag op huisbezoek voor S. we vragen of hij dan even in zijn oren wil kijken voor de zekerheid.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Jun 2014 13:49

Re: Hard praten

Dit wil je vast niet horen maar mijn vriend is 32 en heeft ook het volume van een brulaap. Helemaal als hij enthousiast is.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem75

Bericht 15 Jun 2014 14:12

Re: Hard praten

Carool schreef:Dit wil je vast niet horen maar mijn vriend is 32 en heeft ook het volume van een brulaap. Helemaal als hij enthousiast is.


:nopompom:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Jun 2014 15:30

Re: Hard praten

Carool schreef:Dit wil je vast niet horen maar mijn vriend is 32 en heeft ook het volume van een brulaap. Helemaal als hij enthousiast is.


Haha die van mij ook, en als ik er dan wat van zeg is het ja maar ben blij mag dat dan niet.
2015 💙
<<

Anoniem272

Bericht 15 Jun 2014 15:42

Re: Hard praten

Ik had het vroeger ook, bij mij is het overgegaan.

T. praat ook erg hard. Uit een gehoortest begin dit jaar bleek dat hij niet goed hoort. Nu heeft hij buisjes, maar hij praat nog steeds hard. :nopompom:
<<

Anoniem112

Bericht 15 Jun 2014 19:30

Re: Hard praten

Mijn zoon doet het ook, hij heeft ook al twee keer buisjes gehad maar weet niet of het aan het gehoor ligt want mijn man tettert ook altijd snoei hard, hahah
<<

Anoniem133

Bericht 15 Jun 2014 19:43

Re: Hard praten

Mijn zoontje praat ook heel hard, volgens het cb hoort hij goed maar we willen binnenkort toch eens bij de huisarts langs gaan. Hij heeft al een keer buisjes gehad, daarvoor was hij zo goed als doof aan één kant.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 15 Jun 2014 19:49

Re: Hard praten

Ik zou toch voor de zekerheid eens zijn oortjes na laten kijken. Dan weet je tenminste zeker of het niet aan zijn gehoor ligt.
<<

Anoniem75

Bericht 15 Jun 2014 20:55

Re: Hard praten

Ik wacht het nog 2 weken af. Misschien lig het toch aan de verkoudheid die nu bijna weg is. Anders toch maar eens idd een keer naar de huisarts. Ik heb trouwens wel het idee dat hij heel goed hoort. Als hij op de bank zit en mijn man en ik staan in de keuken en zeggen iets zachtjes tegen elkaar hoort hij dat.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers