Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

<<

Anoniem100

Bericht 13 Mrt 2014 11:31

Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Het duurt nog even, maar wij zijn stiekem al een beetje aan het aftellen... :banaan:

In juni weer het Groots met een zachte G-concert van Guus! Wie gaat er ook?

Wij gaan met z'n 5-en en maken er een weekendje weg van :)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 13 Mrt 2014 11:36

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Ik ga ook weer, ook met een nachtje in een hotel in Eindhoven. Maar ik baal, want ik heb zo'n concert met een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal. Als ik dat had geweten toen ik in juni de kaarten gekocht, had ik voor een andere datum gekozen. Ik hou helemaal niet van voetbal en zit er ook echt NIET op te wachten. Eigenlijk is de kater daarover groter dan dat ik nu zin heb om te gaan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Mrt 2014 11:42

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Ik had graag gewild, maar wij zijn op huwelijksreis (ooooooooooook leuk :P :P )
<<

Anoniem100

Bericht 13 Mrt 2014 11:44

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Ow, kan me voorstellen dat je daar van baalt idd! :(

Wij hebben de kaartjes vorig jaar ook vlak na het concert gekocht. We gaan de zaterdagavond en dan is er gelukkig ook geen voetbal. Hoewel ik graag geloof dat dat ook een feestje zal worden, zie ik het concert toch ook liever zonder voetbal.

Hebben een huisje gehuurd van Landal in de buurt, aangezien we met 2 stelletjes en 1 goede vriend gaan komt dat voordeliger uit dan 3 hotelkamers voor een nachtje.

Lejow, dat is zeker weten ook leuk!! Guus komt nog wel een keer, maar je huwelijk hopelijk eenmalig! :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 13 Mrt 2014 11:51

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Wij willen ook gaan, maar we kunnen alleen zaterdag of zondag en daarvoor waren de veldkaarten al uitverkocht :nopompom:
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 13 Mrt 2014 12:02

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Jules, misschien kan je kaartjes ruilen voor een andere dag wanneer er geen voetbal is.

Wij gaan niet helaas. Ik wilde wel graag maar er zijn nog maar weinig hotelkamers vrij, en die vrij zijn, zijn duur. Al met al wordt het dan iets te duur voor alleen een concert.
Make happy memories
<<

anoniem213

Bericht 13 Mrt 2014 12:14

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Jules schreef:Ik ga ook weer, ook met een nachtje in een hotel in Eindhoven. Maar ik baal, want ik heb zo'n concert met een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal. Als ik dat had geweten toen ik in juni de kaarten gekocht, had ik voor een andere datum gekozen. Ik hou helemaal niet van voetbal en zit er ook echt NIET op te wachten. Eigenlijk is de kater daarover groter dan dat ik nu zin heb om te gaan.


Ah Jules, wat jammer dat je er daardoor minder zin in hebt. Ik ben in 2008 geweest tijdens een voetbalwedstrijd en ik vond het juist echt heel geweldig. Ik was met een groep vriendinnen van wie drie echt niet van voetbal hielden, maar zelfs zij vonden het echt een toevoeging aan de avond. Er hing echt een geweldige sfeer. Eerst al voor de wedstrijd, maar toen Nederland gewonnen had, was het daarna helemaal tof. Ik kan natuurlijk niet beoordelen of jij het ook zo leuk gaat vinden, maar die vriendinnen met wie ik was, vonden het uiteindelijk echt heel erg leuk juist.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 13 Mrt 2014 12:26

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Wij gaan ook. Wij gaan met ons vieren. Wij gaan op zaterdag.
Wij zijn 2 jaar geleden ook geweest tijdens een voetbalwedstrijd en vond er ook niet zo veel aan. Misschien dat het er ook aan gelegen heeft dat Nederland toen verloor.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 13 Mrt 2014 12:55

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Ik ga dit jaar voor het eerst, samen met mijn moeder! We gaan de zondag, zodat we met ov heen en weer kunnen. Ben heel benieuwd, heb er super veel zin in.
<<

Anoniem328

Bericht 13 Mrt 2014 16:14

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Wij gaan ook. Op de zaterdagavond. Gelukkig maar want twee jaar geleden waren wij op een avond dat er voetbal was en toen verloor Nederland, en toen hing er met name aan het begin van het concert wel een beetje een raar sfeertje. Was moeilijk om erin te komen en ben dus blij dat we dit jaar weer op een voetballoze avond gaan.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 14 Mrt 2014 09:30

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Wij kunnen dit jaar helaas niet, maar met een goede reden (dezelfde als Lejow ;))

Wel gaan we vrienden inschakelen, zodat die meteen kaarten voor ons kunnen kopen, voor in 2015!
In 2012 zijn we met een hele groep geweest, nachtje in een hotel, echt een weekendje weg ervan gemaakt, superleuk!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 14 Mrt 2014 11:18

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Wij gaan ook! Samen met mijn zus en zwager. Zitten dat weekend in de buurt van Eindhoven dus dat komt super uit!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 14 Mrt 2014 11:38

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Wij gaan ook, wel speciaal de vrijdag, met de wedstrijd. Lijkt me super juist leuk. Ennnuh... Wij gaan gewoon op de fiets er naartoe, super makkelijk. Binnen 20 minuten zijn we er :banaan:
<<

Anoniem100

Bericht 22 Mei 2014 09:47

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Inmiddels zijn we weer 2 maanden verder....en met nog een kleine 4 weken te gaan begint het bij mij toch al wel een beetje te kriebelen hoor! Wij hebben er al superveel zin in!

Jullie ook? :)
<<

Anoniem132

Bericht 22 Mei 2014 09:50

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Ja ik ga ook, voor zevende jaar op rij! Heb er super veel zin in :)
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 22 Mei 2014 11:42

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Ik ga voor het eerst! Kerstcadeautje van mijn beste vriend. Wij gaan op zaterdag. Zonder voetbal dus. Met had mij ook wel leuk geleken maar mijn vriend dacht dat ik dat niet leuk zou vinden dus heeft kaartjes voor zaterdag gekocht. Al komt hem dat ook wel beter uit ivm werk. Heb er heel veel zin in! :banaan: Hoor van iedereen altijd enthousiaste verhalen dus vind het leuk dat ik het nu ook een x ga meemaken!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 22 Mei 2014 11:46

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Ja hier ook superveel zin in! Morgen over 3 weken al. Hoop dat het net zo'n weer als nu wordt.
<<

Anoniem328

Bericht 22 Mei 2014 13:59

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Het is zo gaaf elk jaar! Leuk dat Nielson het voorprogramma doet. Leuke muziek om in de stemming te komen. Ben benieuwd wat dit jaar de gastoptredens zijn. Vorig jaar o.a. Racoon en Guus deed toen samen met Bart een mash up van Love you more en Het is een nacht :love: Zo mooi!
We gaan weer lekker vroeg want de sfeer is voor de tijd ook erg leuk met de dj!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 22 Mei 2014 15:26

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Oh dat wist ik nog niet olijfje, dat nielson het voorprogramma doet. Leuk!! Vond het nummer samen met Racoon idd ook supergaaf!
<<

Anoniem100

Bericht 27 Mei 2014 13:00

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Jaah Nielson doet het voorprogramma, superleuk!! Wij gaan er ook bijtijds heen, alvast lekker in de sfeer komen voordat het concert losbarst :)

Hebben afgelopen weekend ook alvast de taxi geregeld vanaf het huisje waar we zitten,voor de heenweg, hoeven we daar niet meer naar om te kijken.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 15 Jun 2014 00:15

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Wat was het geweldig!! We zijn gister geweest, en het was zo gaaf! Werd natuurlijk helemaal compleet met de 1-5 van het Nederlands elftal
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 15 Jun 2014 09:13

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Wij gaan vandaag heen, ik ben echt onwijs benieuwd!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 15 Jun 2014 10:06

Re: Guus Meeuwis - Groots met een zachte G in juni!

Heel veel plezier! Ik heb echt zo ontzettend genoten! Er gebeurde zoveel. Topdag!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers