Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 14 Jun 2014 17:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Kun je geen gesprek plannen met je leidinggevende en samen zoeken naar een passende oplossing?

Overigens gaat het nu om het belang van je kindje, dan kun je iets wel niet willen maar het gaat er uiteindelijk om wat voor de baby het beste is.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 14 Jun 2014 17:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hier verhuis biechtje.

Jullie antwoorden hebben me over de streep gehaald de relatie niet door te zetten.
Hij begrijpt het niet , en is erg boos en verdrietig maar voor mij voelt het goed zo.
Dank jullie!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 15 Jun 2014 08:38

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje met harde buiken; ik ben vanaf 20 weken al minder gaan werken bij Elena. Je kindje gaat voor alles, je vergeeft jezelf nooit als je te vroeg bevalt omdat je zo eigenwijs bent om door te werken. Als je zo'n buikpijn krijgt dat je niet meer kan lopen vraag je echt te veel van jezelf. Plus dat het voor je kindje echt niet goed is. Ik schrijf het nu misschien hard en niet meelevend, maar ik ben door wat je typt echt bang dat je straks naar t ziekenhuis moet door de vele harde buiken. Je faalt niet, het gaat om het belang van jullie kindje, die is echt belangrijker als werk. Je komt de dagen ook heus wel door, je vind wel dingen te doen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Jun 2014 10:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Dank je wel voor jullie advies. ( ben harde buiken biechtje)
Daar heb ik erg veel aan om even te relativeren!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Jun 2014 13:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat vinden jullie van de naam maddox of lennox voor een nederlands jongetje ?
<<

Anoniem148

Bericht 15 Jun 2014 14:00

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Vind ik geen leuke namen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 15 Jun 2014 15:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Vind ze beide niet zo leuk.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Jun 2014 15:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind ze wel leuk :)
<<

Anoniem126

Bericht 15 Jun 2014 15:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Het is ook niet mijn smaak qua namen. Maar als jullie ze maar leuk vinden toch :)
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Jun 2014 15:50

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vraag me af of voorkeurbiechtje de 20weken echo al gehad heeft
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 15 Jun 2014 16:28

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Dank je wel voor jullie advies. ( ben harde buiken biechtje)
Daar heb ik erg veel aan om even te relativeren!

Kindje gaat voorop én jouw gezondheid. Als je door blijft werken, kan het alleen maar erger worden. En hoe je thuis de dagen doorkomt? Tja, de muren komen af en toe op je af maar ook daar weet je je uiteindelijk wel een weg in te vinden. Je vindt wel dingen om je mee bezig te houden. (Zelf zit ik al vanaf negen weken thuis helaas)
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 15 Jun 2014 17:47

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Namenbiechtje: ik vind de namen niet zo mooi.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jun 2014 18:02

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Namenbiecht: niet mijn stijl. Ik vind ze een erg hoog R&B gehalte hebben, maar als je daar van houdt, moet je het er niet om laten :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 16 Jun 2014 00:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind het niet passen bij een blond kind, bij een getint kind kan het wel.
R. 2013
D. 2016
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Jun 2014 10:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

even een vraagje: ik zit erg te twijfelen over een meisjesnaam: namelijk Fayenne of Vajen/Fayen/Fajen. Ik kom er niet uit, welke naam vinden jullie het mooiste en welke schrijfwijze?

Andere namenbiechtje: ik vind lennon mooi! i.pv lennox
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Jun 2014 11:07

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik voel me zo onzeker! Vanmorgen een hele lichte positieve zwangerschapstest gehad, anderhalf uur later een andere gedaan en gewoon helemaal wit! Heb tegenstrijdige symptomen: al 2 dagen met vlagen misselijk, gisteren opeens pijnlijke borsten maar daarbij nu wel een klein beetje roze afscheiding... bah wat is dit NIET leuk zeg!

Heeft iemand van jullie ook eerst een positieve en daarna een negatieve test gehad?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Jun 2014 11:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Ik voel me zo onzeker! Vanmorgen een hele lichte positieve zwangerschapstest gehad, anderhalf uur later een andere gedaan en gewoon helemaal wit! Heb tegenstrijdige symptomen: al 2 dagen met vlagen misselijk, gisteren opeens pijnlijke borsten maar daarbij nu wel een klein beetje roze afscheiding... bah wat is dit NIET leuk zeg!

Heeft iemand van jullie ook eerst een positieve en daarna een negatieve test gehad?


Test over een paar dagen nog een keer. Roze afscheiding kan duiden op een innesteling. Heb ik namelijk ook gehad!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:35

Bericht 16 Jun 2014 11:25

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:even een vraagje: ik zit erg te twijfelen over een meisjesnaam: namelijk Fayenne of Vajen/Fayen/Fajen. Ik kom er niet uit, welke naam vinden jullie het mooiste en welke schrijfwijze?


Ik vind Fayenne dan het mooiste. Bij de andere schrijfwijzen moet ik echt twee keer nadenken wat er staat en hoe uit te spreken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Jun 2014 12:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Test-biechtje, een (vroege) zwangerschapstest moet je toch bij voorkeur met ochtendurine doen? Als je anderhalf uur later nogmaals hebt getest zal dit niet met de eerste ochtendurine zijn geweest, denk ik? Dat zou volgens mij het verschil kunnen maken tussen die licht positieve en negatieve test.

Spannend, ik duim voor je!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 16 Jun 2014 12:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:even een vraagje: ik zit erg te twijfelen over een meisjesnaam: namelijk Fayenne of Vajen/Fayen/Fajen. Ik kom er niet uit, welke naam vinden jullie het mooiste en welke schrijfwijze?



Fayenne of Vajen vind ik het mooiste ook qua schrijfwijze.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Jun 2014 13:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Lady schreef:Test-biechtje, een (vroege) zwangerschapstest moet je toch bij voorkeur met ochtendurine doen? Als je anderhalf uur later nogmaals hebt getest zal dit niet met de eerste ochtendurine zijn geweest, denk ik? Dat zou volgens mij het verschil kunnen maken tussen die licht positieve en negatieve test.

Spannend, ik duim voor je!


De eerste test heb ik idd met ochtendurine gedaan en de tweede niet. Ik zit nu 1 dag voor mijn verwachte menstruatie (heb regelmatige cyclus) en lees dat veel meiden soms al 3 of 4 dagen van te voren al testen dus dacht kan het altijd proberen maar had ik nu maar gewacht want bahh ik ben zo nerveus en onzeker!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Jun 2014 18:58

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik kan me voorstellen dat het heel onzeker maakt. Morgenochtend nogmaals testen met ochtendurine en grote kans dat je dan weer een streepje ziet! Volgens mij is het nog steeds uitzondering wanneer je voor je NOD positief test.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Jun 2014 19:00

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Lady schreef:Ik kan me voorstellen dat het heel onzeker maakt. Morgenochtend nogmaals testen met ochtendurine en grote kans dat je dan weer een streepje ziet! Volgens mij is het nog steeds uitzondering wanneer je voor je NOD positief test.


Ik had 5 dagen voor mijn nod positief getest.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Jun 2014 19:02

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik heb heel erg koudwatervrees. Was eerst mijn man degene die nog niet wilde voor een kindje. Nu wil hij voor een kindje en nu twijfel ik. Kan ik het allemaal wel aan? Straks vind ik het niet leuk (kan dat?), en dan? Wat als het kindje wat heeft? (begrijp mij niet verkeerd. Ze zijn in welke vorm welkom maar het maakt mij wel even bang) Straks verliezen wij elkaar door alle aandacht van het kind. Ik vind dit echt even niet leuk. Eerder zag ik het veel rooskleuriger in. Ik kan dat even niet oproepen.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:35

Bericht 16 Jun 2014 19:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Koudwatervrees biechtje, in mijn ogen is dit volkomen normaal! Deze week ga ik bevallen en heb het soms nog steeds! Raak nog steeds soms van slag. Kan ik dit wel? Weten we wel waar we aan zijn begonnen? Wat als hem wat overkomt? Wat als ik een zeurende vermoeide en overdreven bezorgde moeder word? Nou zo kan ik nog even doorgaan :smile:

Geen idee of ik dit hardop hoor te zeggen maar het is gewoon waar. En dan een uur later ben ik het vergeten en kan ik niet wachten tot hij er is. Twijfels zijn normaal denk ik.. als ze maar niet de overhand hebben. Geen idee of jullie er al mee bezig zijn of dat je wellicht al zwanger bent?

Uiteindelijk weet alleen jij wat je voelt, maar je bent niet de enige!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers