Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkjes voor kleine meisjes

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 13 Jun 2014 20:15

Jurkjes voor kleine meisjes

Ik ben net op zoek geweest naar leuke zomerjurkjes van katoen of een ander dun stofje. Nou genoeg leuke met printjes, bloemetjes, mouwtjes of dunne bandjes maar ik pas ze allemaal niet! Ze zijn allemaal te groot, zelfs de xs-jes en maatjes 36. En dan niet omdat ik zo superslank ben, en ook niet omdat ik zo klein bent want aan die lengte valt wel van te doen maar omdat ik blijkbaar een gedrochtje ben met een extreem kort bovenlichaam.

Die bandjes (of 'bovenstukjes') zijn allemaal zo lang dat het decolleté bijna op mijn navel hangt. En nee dat hoorde niet in die modellen, je zag gewoon dat het bij een net iets groter iemand heel leuk zou zijn. Enorm stom!! En frustrerend! Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ze zijn zich teveel aan het aanpassen aan vrouwen van 1m 80 geloof ik ;) Herkent iemand het? En zo ja waar vind ik normale korte zomerjurkjes? (Bandjes korter maken kan trouwens niet dat ziet het er bij de armsgaten gek uit)
Smile, it's free!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 13 Jun 2014 20:36

Re: Jurkjes voor kleine meisjes

En eens kijken bij tienerkleding? Ik kan geen plaatjes plakken, maar bij H&M zie ik best veel leuke jurkjes die niet kinderlijk ogen.
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 13 Jun 2014 20:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 13 Jun 2014 20:39

Re: Jurkjes voor kleine meisjes

Ik kort zelf mijn jurkje of rokjes qua lengte. Omdat ik er anders truttig uit zie.
Qua bandjes en decolletes herken ik het niet, maar ik heb dan ook een gezellige boezem, waardoor het misschien wordt gecompenseerd?

Jurkjes koop ik van Modstrom, Vanilia, Reiss, Cos, Filippa K etc, dus ik heb geen ervaring met h&m, vila etc
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Jun 2014 21:43

Re: Jurkjes voor kleine meisjes

Asos.com heeft een petite collectie...

Verder herken ik het niet, ik ben 1.84, dus ik ben wel blij met die ommekeer haha ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 13 Jun 2014 21:49

Re: Jurkjes voor kleine meisjes

Miss etam heeft ook een lijn voor kleinere vrouwen, misschien ook een optie?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Jun 2014 22:16

Re: Jurkjes voor kleine meisjes

Waarom worden de armsgaten raar al je de bandjes inkort?
Ik heb dat ook bij aan aantal hempjes gedaan, het bandje aan de voor of actetkant dubbel naar binnen vouwen en vast stikken.
30-04-2017
<<

Anoniem147

Bericht 13 Jun 2014 23:05

Re: Jurkjes voor kleine meisjes

Dat ligt niet altijd aan je lengte haha. Ik heb hetzelfde.

Laatst hadden Poubelle en ik hetzelfde shirtje aan in een winkel. Bij haar stond hij echt super mooi, bij mij stond hij zo raar/lelijk/gekke armsgaten onder mijn armen, gewoon omdat de voorkant niet opgevuld werd :P , daardoor ging die overige stof onder mijn armen hangen of inderdaad vaak gewoon nog langer, hallo navel.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers