Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oudere bloedvlekken verwijderen?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Jun 2014 18:32

Oudere bloedvlekken verwijderen?

Nee, ik heb niemand vermoord.

Maar ik kwam wel 2 oudere bloedvlekjes tegen in een maxi rok waar ik zo blij mee was...vorig jaar een ongeluk gehad met mijn knie en ik denk dat het wondvocht en bloed daarvan is...ik droeg toen alleen maar rokken.

Als ik dat meteen gezien had, had ik m in koud water gewassen eerst, maar dat kan nu niet meer natuurlijk...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Jun 2014 18:39

Re: Oudere bloedvlekken verwijderen?

Je hebt van die kleine groene flesjes van dr Beckman (Vlekkenduivels) voor allerlei soorten verschillende vlekken waaronder ook bloed. Misschien dat dat helpt? Je kan ze o.a bij het Kruidvat kopen.
<<

Anoniem205

Bericht 09 Jun 2014 20:18

Re: Oudere bloedvlekken verwijderen?

Heb je al ossengalzeep geprobeerd?
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 10 Jun 2014 09:44

Re: Oudere bloedvlekken verwijderen?

Koud water en zout erop
Ik leg de vlek meestal op een schoteltje. Doe er koud water bij en dan een bergje zout op de vlek. In laten weken en uitspoelen met koud water. Daarna in de wasmachine.
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 10 Jun 2014 17:51

Re: Oudere bloedvlekken verwijderen?

Dasty! Heb zo ooit eens na jaren een oud turnpakje schoon gekregen. ff opspuiten, in laten trekken, stof tegen elkaar boenen en daarna gewoon in de was gooien.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Jun 2014 00:25

Re: Oudere bloedvlekken verwijderen?

Zou geen dasty gebruiken heb daar eens een plek van op een broek aan overgehouden.
Ff googlen omaweetraad ofzo.. En zijn al tips gegeven.
Weet alleen bij bloed nooit warm uitwassen.
<<

Anoniem122

Bericht 11 Jun 2014 01:38

Re: Oudere bloedvlekken verwijderen?

expressob schreef:Zou geen dasty gebruiken heb daar eens een plek van op een broek aan overgehouden.
Ff googlen omaweetraad ofzo.. En zijn al tips gegeven.
Weet alleen bij bloed nooit warm uitwassen.


Ik gebruik altijd dasty bij allerlei vlekken in kleding en nog nooit problemen mee gehad en zelfs dus ook niet bij dat velours turnpakje
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Jun 2014 21:11

Re: Oudere bloedvlekken verwijderen?

Het is er uit! Ik heb 'm gewoon nog eens koud gewassen...misschien heb ik hem vorig jaar wel niet meer gewassen voordat ie in de kast terecht kwam ofzo...geen idee, haha. Maar ik ben dus blij! Thanks voor de tips ladies!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers