Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat meenemen naar appartement?

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Jun 2014 11:58

Wat meenemen naar appartement?

Ik ga binnenkort met m'n vriend een weekje weg, maar dit is de eerste keer dat ik naar een appartement ga ipv naar een hotel. We komen op zondag aan, dus ik wil wat spullen alvast meenemen omdat supermarkten waarschijnlijk dicht zijn.

Wat nemen jullie mee als je in een appartement verblijft? Ik zat zelf al te denken aan klein flesje afwasmiddel, afwasborstel, 1 wc rol voor de zekerheid, stukje zeep etc, maar wat nog meer?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Jun 2014 12:01

Re: Wat meenemen naar appartement?

Handdoeken, theedoeken. Voor de zekerheid flesje schoonmaakmiddel voor bijv aanrecht?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Jun 2014 12:11

Re: Wat meenemen naar appartement?

Voor de zekerheid lucifers / aansteker als je van plan bent om te gaan koken daar. Vuilniszak.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 12 Jun 2014 12:16

Re: Wat meenemen naar appartement?

Meestal zijn er wel handdoeken e.d., zou ik in ieder geval eerst even navragen zodat je niet onnodig met spul gaat lopen zeulen. Zelfde geldt eigenlijk wel voor afwasmiddel. Wat ik altijd meeneem voor de zekerheid is een pak van die hygiënische schoonmaakdoekjes, vuilniszakken en een wc-rol.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Jun 2014 12:19

Re: Wat meenemen naar appartement?

Waar ga je heen? Want meestal is op vakantiebestemmingen alles gewoon open op zondag hoor...

Ik neem nooit wat mee daarheen. In zo'n appartement ligt alles gewoon. En eten en drinken koop ik daar wel...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 12 Jun 2014 13:10

Re: Wat meenemen naar appartement?

Afwasmiddel, vuilniszakken en aansteker/lucifers zijn de dingen die wij standaard vergeten te kopen in de supermarkt wanneer we onze eerste vakantieboodschappen gaan doen. Dat kan dus handig zijn om mee te nemen.
Verder afhankelijk van of ze het in het appartement hebben badhanddoeken, handdoeken/keukendoeken en beddengoed. Meestal is dat gewoon aanwezig, maar wij waren laatst in een huisje waar dat geen van allen was. Je kon wel beddengoed huren voor 15euro p.p., dat vond ik dan wel weer een beetje veel van 't goeie ;)
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Jun 2014 13:40

Re: Wat meenemen naar appartement?

We gaan naar Malta. Thanks, staan al hoop dingen op waar ik niet aan gedacht had en ga idd even navragen wat er wel en niet is! Beddengoed is er sowieso wel, maar handdoeken weet ik niet zeker.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Jun 2014 16:32

Re: Wat meenemen naar appartement?

Ik heb eigenlijk nog nooit wat meegenomen naar een appartement.

In ons geval hing er altijd een wc rol en stond er nog eentje extra. Afwasmiddel en een doekje lagen er ook altijd. Er hangen zelfs altijd pedaalemmer zakjes in de vuilnisemmertjes.

Ik zou gewoon even een E-mailtje sturen over dit soort kleine dingen. Scheelt je een hoop gesjouw als je het weet.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Jun 2014 16:43

Re: Wat meenemen naar appartement?

Ik zou denk ik niks meenemen, kan op handdoeken en beddengoed na niks bedenken waar ik niet een (halve) dag zou kunnen missen. Vervelend als er geen vuilniszakken zijn bijvoorbeeld, maar dan koop je dat maandag.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Jun 2014 17:25

Re: Wat meenemen naar appartement?

Ik ga altijd op vakantie naar een appartement en altijd is alles aanwezig. Handdoeken, beddengoed, toiletpapier. Soms zelfs tot een waterkoker aan toe. Ik zou dus echt niet weten wat je verder zou moeten meebrengen. Ja, badhanddoeken natuurlijk en ter plekke flessen water kopen, maar dat is het dan ook wel.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Jun 2014 17:34

Re: Wat meenemen naar appartement?

Wij gaan altijd naar een appartement op vakantie en ik ben gewend dat er beddengoed, handdoeken, wc-papier en vuilniszakken zijn. Dit wordt net als in een hotel regelmatig verschoond, vervangen of aangevuld. Het appartement wordt ook schoongemaakt, dus schoonmaakmiddel is niet echt nodig, alleen voor de afwas.

Wat wij zelf meenemen is afwasmiddel, sponsjes, paar wasknijpers, olie (om te bakken) en wat kruiden (zo'n combi-strooi ding). Anders moet je grote flessen of complete verpakkingen kopen en dat is zonde van het geld. En wat sultana achtige dingen wanneer we midden in de nacht aankomen, dan hoeven we niet met een lege maag op zoek naar eten ;)
december 2016
juli 2019
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 12 Jun 2014 17:44

Re: Wat meenemen naar appartement?

Geen van die dingen die hier genoemd worden heb ik ooit meegenomen. nooit gemist ook. Ik zou dus niets meer meenemen dan naar een hotel, alleen maar extra gesjouw.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Jun 2014 19:27

Re: Wat meenemen naar appartement?

Theedoeken, vaatdoekje, afwasmiddel, lucifers en kruiden zou ik sowieso meenemen! Afwasborstel is er ook niet altijd, maar je zou idd sponsjes mee kunnen nemen of gewoon daar kopen.
Maar ik vind het dan ook zonde om daar potjes kruiden etc. te moeten kopen terwijl je hier uiteraard maar een klein beetje van gebruikt

Oja en thee neem ik ook vaak mee. Is fijn als je op je eerste avond tenminste een kopje thee kunt zetten!
<<

Anoniem86

Bericht 12 Jun 2014 20:00

Re: Wat meenemen naar appartement?

Wij zijn meerdere keren in appartementen geweest, maar ik neem nooit wat mee van alle dingen die genoemd zijn. De basis stond gewoon in het appartement, en verder is het zo gekocht als het nodig is.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Jun 2014 22:52

Re: Wat meenemen naar appartement?

Ik zou al die schoonmaakdingen echt niet gaan meeslepen. Alsof je op zondagavond gelijk gaat schoonmaken. Dan kun je eerst kijken wat er al is, en wat er niet is maandag kopen. 1 wc rol voor de zekerheid kan ik me nog wel voorstellen trouwens, dat dat handig is.
Wij gaan eigenlijk nooit naar een appartement, dus ik neem die dingen sowieso nooit mee. Wat ik wel altijd zelf meeneem is thee, omdat ik dat in het buitenland niet altijd even lekker vindt. Als er dan een waterkoker op de hotelkamer is kan ik toch lekker thee drinken. Maar goed, die paar zakjes wegen natuurlijk niets dus is geen extra gesleep.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 13 Jun 2014 09:45

Re: Wat meenemen naar appartement?

Verschillende antwoorden inmiddels zie ik! Ik mail van te voren wel even over handdoeken en neem dan wel 1 toiletrol, 1 vuilniszak, paar theezakjes, lucifers en een sponsje mee, dat zal de ruimte en het gewicht in m'n koffer niet zijn en de rest koop ik dan maandag daar wel, mochten de winkels inderdaad dicht zijn op zondag. Bedankt voor jullie antwoorden!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron