Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

<<

Anoniem50

Bericht 12 Jun 2014 16:54

Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Hoi,

Al jaren bestel ik van alles bij H&M en van dat alles gaat er ook geregeld iets terug. En bijna telkens als ik een melding krijg dat mijn retourpakket is ontvangen missen er producten die ik wel heb geretourneerd, maar niet door hun zijn ontvangen. Als ik vervolgens bel, dan wordt het netjes opgelost, maar dat zal ooit ook weleens stoppen.

Eind mei heb ik een tas besteld, die begin juni is geleverd, en de tas was gewoon echt te groot/classy voor mij. Ik heb hem dezelfde dag teruggestuurd. Ik weet dat het drie weken duurt voor ik überhaupt een melding mag verwachten, maar het begint nu alweer te kriebelen. Want wat als ze het weer niet ontvangen? Er zal heus een einde zitten aan hun coulance?

Hebben jullie hier ook last van (gehad)? Of ben ik weer zo'n zeldzaam geval, zoals met de meeste dingen. :palm:
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:21

Bericht 12 Jun 2014 18:11

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Nee nooit last van gehad.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 12 Jun 2014 18:22

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Dat het wat langer duurt voordat je een bevestiging krijgt dat is inderdaad 'normaal' bij de H&M, maar goed daarom bewaar ik altijd de track & trace code goed.

Dat er dingen missen die ik wel heb teruggestuurd dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb wel al 2 keer meegemaakt dat ik een nalevering zou krijgen met brievenbuspost en dat heb ik nooit ontvangen en dat is inderdaad wel opgelost via de klantenservice. De eerste keer hebben ze het nogmaals verstuurd en de 2e keer hoefde ik gewoon niets te betalen maar kreeg ik het product niet nogmaals toegestuurd toen heb ik het opnieuw moeten bestellen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Jun 2014 18:32

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Heb ik ook nog nooit gehad.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem234

Bericht 12 Jun 2014 18:33

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Geen problemen mee hier.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 12 Jun 2014 18:39

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Ik had dat altijd bij Wehka.mp, vandaar dat ik daar ook nooit meer bestel.
Met H&M geen ervaring.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

anoniem213

Bericht 12 Jun 2014 19:48

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Nee, nog nooit gehad.
<<

Anoniem50

Bericht 12 Jun 2014 20:22

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Dan ben ik dus echt een zeldzaam geval. Sowieso al, maar nu met dit dan ook.

Ik haal het altijd bij een Kialapunt tegenover mijn huis op en breng het daar ook weer naartoe. Krijg netjes een bewijs dat ik het heb ingeleverd en vervolgens komt het ook aan, maar niet alles. Of er zitten producten niet bij het pakket en dan worden ze alsnog nageleverd. Dat naleveren gaat wel goed, het corrigeren van de rekening dan weer niet. En ze zijn altijd even vriendelijk bij de klantenservice. Maar ik vind het zo vervelend.
<<

anoniem213

Bericht 12 Jun 2014 20:46

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Ik snap vooral niet hoe dat dan komt. Vul je wel goed die brief in waar je op moet zetten wat je allemaal retour stuurt en waarom? H&M controleer namelijk dubbel, enerzijds gewoon door naar de spullen te kijken in je pakket en anderzijds door te kijken wat in is gevuld op de brief.
<<

Anoniem50

Bericht 12 Jun 2014 20:52

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Ik vul altijd in wat ik terugstuur. Dus het aantal per product wat ik terugstuur en welke retourcode. De laatste keer moest ik kapotte sloffen retour sturen en zelf een handgeschreven bon maken, omdat het overige allang retour was, en toen was ik ook bang dat het niet goed zou komen en toen kwam het juist wel goed. Volgens mij kun je weinig fout doen op hun retourbon toch? Het aantal en de code waarom je het terugstuurt?
<<

Anoniem122

Bericht 13 Jun 2014 01:10

Re: Hebben meer mensen hier last van? (Retourneren H&M)

Annemie schreef:Ik had dat altijd bij Wehka.mp, vandaar dat ik daar ook nooit meer bestel.
Met H&M geen ervaring.


Maar bij de Wehkamp staat het volgens mij ook wel op de website dat er een paar dagen kan zitten tussen de registratie van de verschillende producten. Heb dat ook altijd, maar uiteindelijk na een paar dagen staat dan wel alles gewoon tussen de geretourneerde artikelen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers