Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 05 Jun 2014 22:34

Re: Action topic

Marley schreef:
Siem schreef:Hebben ze die sandaaltjes ook nog in andere kleuren?


Ja, geel en nog een kleur. Maar ze hebben ze ook zonder felle kleuren. Heb wat rond gegrepen in de bak en dit vond ik wel een keer leuk. Ze zijn voor onder mijn maxidress, dus echt zichtbaar zijn ze niet in mijn geval. :)


Dank je maandag even kijken of ik tijd heb om naar de action te gaan!
<<

Anoniem51

Bericht 06 Jun 2014 05:54

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Dundas schreef:
Pippa schreef:Gewoon de datum goed checken, dan niks aan de hand. M'n ouders hebben het nu ook gewoon op vakantie mee.

Er staat geen datum op zonnebrand :)

Ik had het idee dat de moeder idd een hoop te verwijten viel, maar toch wil ik geen zonnebrand bij de Action vandaan.


Het ging nu toch om de echte merken dus ik zie niet in waarom eigenmerk niet goed is. Om geen risico's te nemen ook al let ik wel goed op met name voor mijn man koop ik geen merk zonnebrand daar. Eigenmerk is verder prima vinden wij.
ik hen geen idee of het eigen merk goed is. Wat ik wel weet is dat de echte merken doorgaans elk jaar de zonnebrand bij winkels terughalen om het opnieuw te testen. Alleen in elk geval de merkzonnebrand bij de Action vandaan wordt nooit terug gestuurd en ook nooit getest. Ik ga er daarom vanuit dat het eigen merk zonnebrand ook nooit getest wordt, dus neem ik het zekere voor het onzekere en koop ik het niet. Kruidvat heeft even zo goed betaalbare eigen merk zonnebrand die ik wél vertrouw.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 08:03

Re: Action topic

Marley schreef:Ik heb niet de hele discussie gevolgd, maar Action koopt heel vaak partijen uit andere landen op en verkopen deze ver onder de prijs. Daar kunnen producten tussen zitten die ver over de datum of op de datum zitten. Want als partijen overgescheept worden van een ander land, hoe zeker kun je er dan nog van zijn dat het nog goed is? Action's respons op de klacht van brandblaren door zonnebrand was, dat mensen konden weten dat doordat het ver onder de normale prijs werd verkocht het geen NL producten waren en Garnier heeft daarop gereageerd met:"Wij halen niet voor niets producten uit de handel". Wat kun je als consument nog als je dat niet weet?


Als ze uit het buitenland komen, dan zegt dat toch niet dat ze daar al niet goed zijn zeg maar. Als ze daar vers van de pers zijn, dan zijn ze zo hier en dus heel nieuw. Daarom is de inkoopprijs ook zo voordelig om het daar vandaan te halen.
Die reactie van Action dat ze zeggen dat men kon weten dat het uit het buitenland komt vind ik raar,want dat heb ik nooit geweten tot nu toe. Dan nog, dan blijft het niet leuk dat dat kind zo verbrand is mits dat idd de oorzaak zou zijn.

Dacht trouwens dat dit kind ingesmeerd was met L'oreal. Gaat zij en Garnier alles bij de Actions weghalen of ook bij Etos ed? Er is toch geen bewijs van dat jochie dat het daardoor kwam? Waarom het uit de handel nemen?
<<

Anoniem50

Bericht 06 Jun 2014 08:20

Re: Action topic

CBL, het komt of uit het buitenland óf het is een oude voorraad. Dat laatste was ik vergeten erbij te zetten. Of we wel of niet kunnen weten dat het uit het buitenland komt of een dat het een oude voorraad is, weet ik niet. Ik weet wel dat ik ooit Garnier heb gekocht voor 3 euro per potje, terwijl de prijs officieel 12 euro is en in de drogist alleen in de aanbieding komt voor 8 euro of 1 +1 gratis. Ik wist destijds wel dat het een oude voorraad was, omdat het potje echt heel oud was. Maar er zullen veel mensen geen weet van hebben en denken dat ze iets goedkoop kunnen kopen.

Wat ik trouwens wel heel slecht vind is dat toen het bekend werd dat het kind brandblaren opliep van de creme, ze die troep niet uit de winkel namen. Ze bleven het verkopen. En dat vind ik wel slecht.

Volgens mij doet niemand er meer iets aan. Het kind heeft brandblaren, Action vindt het niet hun verantwoordelijkheid en ook het merk (ik dacht dat het Garnier was? Maar het kan ook Loreal zijn geweest) heeft ook zijn handen eraf getrokken. Niets aan te doen. Tja, laat me wel twijfelen of ik nog echt voor goedkoop wil gaan of echt kwaliteit wil.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 08:22

Re: Action topic

Was dat toen bewezen dat het echt door die creme kwam? Het ging ook om L'oreal, dus 2 merken. Vraag me af hoe het zit met hun eigenmerk of dat ook oud is. Nou iig vinden wij het prima spul en hebben er nooit last van gehad. Als je echt een merk wil en je koopt het bij Kruidvat, Etos ed zijn er nu volop acties dus dat scheelt weer.
Hoe zit het dan met die Op = Op shop, die hebben alleen maar merken, maar denk niet dat zij het opkopen uit het buitenland dus dat het oud spul is. Het ziet er daar altijd zo netjes uit wat niet altijd wat zegt natuurlijk.
<<

Anoniem51

Bericht 06 Jun 2014 08:29

Re: Action topic

Het was Garnier. En ik denk dat er ook een deel onoplettendheid van de ouders in zit, maar ook een stuk onbetrouwbaarheid van de crèmes. Daarom koop ik bijv ook nooit zonnebrand bij De Zeeman of Wibra. Gewoon bij de drogist. Op zonnebrand beknibbel ik niet.
<<

Anoniem50

Bericht 06 Jun 2014 08:30

Re: Action topic

Op=Op doet het eigenlijk hetzelfde als Action, alleen heb ik daar meer buitenlands spul gezien dan waar dan ook. Het grappige is dat ze tegenwoordig beweren de goedkoopste van alles te zijn, maar de Kruidvat goedkoper is. :smile:
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jun 2014 08:47

Re: Action topic

<<

Anoniem50

Bericht 06 Jun 2014 08:50

Re: Action topic

Dat is toch net even een ander bericht dan in de media terecht is gekomen.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 08:51

Re: Action topic

Marley schreef:Op=Op doet het eigenlijk hetzelfde als Action, alleen heb ik daar meer buitenlands spul gezien dan waar dan ook. Het grappige is dat ze tegenwoordig beweren de goedkoopste van alles te zijn, maar de Kruidvat goedkoper is. :smile:


Hoe weet je dat van Op=Op? Dus eigenlijk kan je het het beste bij Kruidvat, Etos ed kopen als je zeker zijn dan het goed is. KV goedkoper, met wat dan?
<<

Anoniem50

Bericht 06 Jun 2014 08:55

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Marley schreef:Op=Op doet het eigenlijk hetzelfde als Action, alleen heb ik daar meer buitenlands spul gezien dan waar dan ook. Het grappige is dat ze tegenwoordig beweren de goedkoopste van alles te zijn, maar de Kruidvat goedkoper is. :smile:


Hoe weet je dat van Op=Op? Dus eigenlijk kan je het het beste bij Kruidvat, Etos ed kopen als je zeker zijn dan het goed is. KV goedkoper, met wat dan?


Op = Op is hier ooit begonnen. Het hoofdkantoor zit in een buurtdorp. Ik koop al ruim 10 jaar in bij Op = Op en heb heel vaak buitenlands spul mee naar huis genomen (zelfs gebruiksaanwijzing is in het eh? Hongaars?).

Laatst moest ik Brylcreem hebben. Ik weet dat zo'n pot over de 3 euro is, maar het kon niet zo duur zijn als Op = Op zei dat het was bij andere winkels en wat zij ervoor wilden hebben. Ik ben dus vervolgens naar de Kruidvat gelopen en inderdaad daar was het goedkoper. Ik kon ook twee potjes Brylcreem kopen voor 6 euro en dat zou me inderdaad geld schelen. Maar ik kan met één potje langer dan een half jaar doen, waarom zou ik er twee willen? En dan is de Kruidvat dus ook gewoon goedkoper.
<<

Anoniem51

Bericht 06 Jun 2014 08:59

Re: Action topic

Alibi schreef:http://www.action.nl/nieuws/garnier-zonnebrandcreme

Máár, in het bericht staat heel duidelijk dat het niet op een warme plaats bewaard mag worden. Waar krijgt Action de garantie dat de zonnebrand niet al ergens bij de groothandel de complete zomer van 2013 in een loeihete loods heeft gelegen?
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jun 2014 09:10

Re: Action topic

Dundas schreef:
Alibi schreef:http://www.action.nl/nieuws/garnier-zonnebrandcreme

Máár, in het bericht staat heel duidelijk dat het niet op een warme plaats bewaard mag worden. Waar krijgt Action de garantie dat de zonnebrand niet al ergens bij de groothandel de complete zomer van 2013 in een loeihete loods heeft gelegen?


Waar krijgt een DA drogist die garantie wel?
<<

Anoniem51

Bericht 06 Jun 2014 09:12

Re: Action topic

Alibi schreef:
Dundas schreef:
Alibi schreef:http://www.action.nl/nieuws/garnier-zonnebrandcreme

Máár, in het bericht staat heel duidelijk dat het niet op een warme plaats bewaard mag worden. Waar krijgt Action de garantie dat de zonnebrand niet al ergens bij de groothandel de complete zomer van 2013 in een loeihete loods heeft gelegen?


Waar krijgt een DA drogist die garantie wel?

Niet, maar daar ligt het niet eerst een jaar te verstoffen, alles wat in 2013 ingekocht is, ligt in 2013 in de winkel.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jun 2014 09:16

Re: Action topic

Wie zegt dat dat echt zo gebeurd?
Toen ik 10 jaar geleden in de supermarkt werkte verkochten wij ook zonnebrand, daar ging echt niet elk jaar het schap leeg. Wat niet verkocht werd, werd gewoon bewaard in het magazijn voor het jaar erop.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 06 Jun 2014 09:19

Re: Action topic

Ik heb after sun gel van action, vorig jaar gekocht die gebruik ik nu nog en werkt goed, huid koelt echt af tot kou toe.

Maarre afijn daar ging het niet over, hebben ze een beschuitbus?!
<<

Anoniem51

Bericht 06 Jun 2014 09:22

Re: Action topic

Ik zeg ook niet dat het erg is dat het bewaard wordt, dat doe je thuis als het goed is ook. Het gaat meer om de manier waarop het bewaard wordt. Thuis zet je het in een kast en wordt het niet veel warmer dan 25 graden. In het magazijn in een supermarkt idem. Maar als het door een groothandel wordt ingekocht, óók nog eens een jaar bewaard wordt door die groothandel, dan heb ik wel direct het beeld voor me dat het een hele zomer in een loods met golfplaten dakje heeft liggen broeien.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jun 2014 10:03

Re: Action topic

Dan ligt dat meer aan jouw beeld van een groothandel dan aan hoe het in werkelijkheid is.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 10:37

Re: Action topic

Dundas, wat doet DA als het in hetzelfde jaar dat ze het inkopen niet op gaat? Wie zegt dat als jij het nu bij hun koopt het niet van 2012 is ofzo?
Voor zover ik weet hebben er nooit data op zulke producten gestaan alleen een afbeelding van een dopje met bijv. 12 mnd en dat betekend als jij die nu open maakt dat die houdbaar is tot 6-6-2015.
Een datum zoals bij voedsel heb ik werkelijk waar nog nooit gezien!
<<

Anoniem185

Bericht 09 Jun 2014 13:05

Re: Action topic

Ik vind dat gedoe met die zonnebrandcrème een beetje onzin. Prima dat je je kind insmeert, echt heel goed van die ouders, maar als jij op je kind let dan verbrandt je kind niet zo gigantisch lelijk. Als je als ouders op je kind let en je ziet dat ze een beetje rood worden in de zon óndanks de zonnebrandcrème die je op hebt gedaan, dan haal je ze uit de zon of dan doe je ze een truitje aan. Jezelf insmeren is geen vrijbrief om uren lang in de brandende zon te gaan liggen/zitten/spelen. Die moeder valt dus ook genoeg te verwijten.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jun 2014 14:44

Re: Action topic

Zo en daarmee basta, goed verwoord. :good:
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2014 09:27

Re: Action topic

Zag in de nieuwsbrief kinderdekbedovertrekken en die met de uiltjes vind ik zelfs leuk voor mezelf :redface: Ik zag kinderwater/surfschoenen, de grootste maat is net te klein dus even afwachten of ze nog grotere krijgen aangezien ze goedkoper zijn dan Scapino ed wat wel fijn is.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 12 Jun 2014 21:29

Re: Action topic

Hebben ze kookboekstandaarden bij de Action? Of van die kleine schildersezels? Of iets anders vergelikbaar (om een bordje recht op te zetten?
<<

Anoniem50

Bericht 12 Jun 2014 22:02

Re: Action topic

Jorja, dan zou je tussen de schilderspullen moeten kijken. Want bij het kookgerei hebben ze het niet.
<<

Anoniem86

Bericht 14 Jun 2014 22:15

Re: Action topic

O, deze wil ik!

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers