Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hebben jullie nog variaties?

<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 19:48

Hebben jullie nog variaties?

Mijn moeder las gisteren een recept voor een smoothie voor uit de allerhande. Wat ik ervan had onthouden moest ik 50 gram spinazie hebben en mocht ik een kwart meloen naar keuze meenemen. Ik heb gekozen voor een kwart watermeloen. Er moest een halve appel in en een halve banaan en dat heb ik allemaal standaard in huis. Eenmaal thuis kwam ik tot de conclusie dat er ook yoghurt in moest en dat vind ik dus absoluut niet lekker. (En munt, maar dat is nog snel genoeg gehaald) Kan ik er iets anders voor gebruiken? Jullie zijn altijd meer keukenprinses dan ik ben, dus ik dacht jullie hebben vast wel ideeën. :)

Dit is het recept trouwens;

http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1 ... e-smoothie
<<

Anoniem51

Bericht 05 Jun 2014 19:50

Re: Hebben jullie nog variaties?

Sojayoghurt ipv yoghurt?
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 20:02

Re: Hebben jullie nog variaties?

Is dat minder zuur, Dundas? Want het zure in een yoghurt vind ik absoluut niet lekker en verprutst telkens weer mijn smoothie.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Jun 2014 20:06

Re: Hebben jullie nog variaties?

Griekse yoghurt is veel romiger en niet/nauwelijks zuur.
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 05 Jun 2014 20:22

Re: Hebben jullie nog variaties?

Griekse yoghurt idd, maar water en melk werkt ook!
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 20:26

Re: Hebben jullie nog variaties?

Ok, ik heb nog Sojamelk in de koelkast staan. Dat kan ik in eerste instantie proberen. En Griekse yoghurt zal ik onthouden. Thanks!
<<

Anoniem148

Bericht 12 Jun 2014 14:19

Re: Hebben jullie nog variaties?

Ik gebruik altijd vanille yoghurt, hou ook niet van dat zure.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 12 Jun 2014 18:38

Re: Hebben jullie nog variaties?

Ik doe er juist nooit yoghurt oid in. Ik zou er alleen wat water bij doen (anders doet sowieso mijn blender een beetje moeilijk).
<<

Anoniem50

Bericht 12 Jun 2014 18:42

Re: Hebben jullie nog variaties?

Ik heb eergisteren een smoothie gemaakt van overgebleven fruit dat echt op moest (Kiwi, appels, sinaasappels) en bosvruchten uit de diepvries en dan met Griekse yoghurt. En lekker!!!! Mijn moeder vroeg gelijk wat Griekse yoghurt nou precies was (want ja, wat de boer niet kent komt de winkel niet uit) en ik zei dat iemand op het forum me had verteld dat het minder zuur en juist romiger was. Zij gaat het nu ook proberen. Dus bedankt voor de tip! Goed gelukt! :D
<<

Anoniem86

Bericht 12 Jun 2014 19:54

Re: Hebben jullie nog variaties?

Wat de boer niet kent komt de winkel niet uit? Is dat iets nieuws? :D
<<

Anoniem50

Bericht 12 Jun 2014 20:18

Re: Hebben jullie nog variaties?

Eigen creatie, Pippa. :P

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers