Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind jij jezelf mooi?

<<

Anoniem156

Bericht 08 Jun 2014 16:35

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ahh Parel jij bent echt heel mooi!
Zo verdrietig om te lezen dat veel meiden zich niet mooi vinden?

Ik heb ook van die bultjes en 1 oog die als ik lach meer dicht zit dan de andere
En ik heb twee kale plekken op m'n hoofd (alopecia) en dat valt nu ik m'n haar vaker naar achter draag veel meet op.
Gek genoeg heb ik daar geen moeite mee.
<<

Anoniem222

Bericht 08 Jun 2014 17:37

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik heb ook een kale plek op m'n hoofd! Al sinds m'n geboorte en daarna 2x aan geopereerd wegens kwaadaardige cellen maar nog steeds een kale plek. Ik heb altijd een speldje in m'n haar zodat je het niet ziet maar eigenlijk zou ik er gewoon lak aan moeten hebben.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 08 Jun 2014 18:35

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ja ik vind mezelf over het algemeen mooi. Ik voldoe absoluut niet aan het perfecte plaatje, maar dat hoeft ook niet. Ik vind mezelf mooi op mijn manier. Ookal heb ik ook wel mijn dagen dat ik vind dat ik er als een nijlpaard uitzie haha!

Maar ik vind deze video wel toepasselijk hier, zeker voor de meiden die zichzelf niet mooi vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=dsfs5POp0aQ
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 08 Jun 2014 18:39

Re: Vind jij jezelf mooi?

Nee, ik vind mezelf niet mooi. Verre van mooi zelfs. Als mijn man zegt dat hij me mooi vindt, geloof ik hem ook niet.

Het is me meerdere malen ingeprent dat ik lelijk ben. Mijn vader zei vroeger met enige regelmaat dat hij bepaalde meiden zo knap vond. Tegen mij zei hij dat nooit. Op straat heb ik meerdere malen van wildvreemden gehoord dat ik lelijk ben. "Zo, jij bent echt lelijk" of ze begonnen dat liedje te zingen: "Meisje, je bent zo lelijk als de nacht". Wat ik ook nooit zal vergeten is een ontmoeting met een nieuwe collega. Na werktijd zei hij tegen mij: "Weet jij eigenlijk wel dat je echt héél lelijk bent?". Waarop ik zei: "ja, dat weet ik. Ik heb een spiegel thuis". Sindsdien kon ik overigens hartstikke goed met hem.

Dus nee, ik kan mezelf met de beste wil van de wereld niet mooi vinden. Op goede dagen vind ik mezelf acceptabel, maar naar mijn idee ben en blijf ik gewoon lelijk. Al heb ik ook wel weer zoiets van, als het mensen niet bevalt, kijken ze toch lekker de andere kant op.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem74

Bericht 08 Jun 2014 21:09

Re: Vind jij jezelf mooi?

Wat naar figaro, ik word echt verdrietig van dat soort uitspraken. Wat bezielt iemand om zoiets te zeggen...
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Jun 2014 22:47

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ja, gemiddeld mooi noem ik mezelf. Ik heb wel onzekerheden en dingen die ik graag anders had gezien maar ik vind mezelf er best oké uit zien. Als ik me opmaak en leuk aankleed kan ik wel eens tegen mezelf zeggen goh je ziet er echt leuk uit. Maar ik vind het wel lastig dit te typen :) alsof ik dan arrogant ben.

Ik vroeg vroeger weleens aan mijn moeder of ik mooi was, ze gaf dan altijd eerlijk antwoord, ik weet niet meer precies wat ze zei, maar het kwam er op neer dat ik geen model was/niet DE mooiste, maar noemde dan wel pluspunten op, mooi haar, mooie ogen, slank, symmetrisch gezicht. Ik vond het wel fijn dat ze eerlijk was maar vraag me nu wel af hoe ik dit bij mijn kinderen zal aanpakken. Was ze misschien te eerlijk en is het beter om altijd tegen je kind te zeggen: ik vind je heel mooi! Ik weet het niet...
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 08 Jun 2014 22:58

Re: Vind jij jezelf mooi?

Jeetje, ik schrik inderdaad wel van alle opmerkingen die sommige van jullie hebben gekregen.

Ik ben mezelf wel meer gaan waarderen de laatste jaren. Vroeger vond ik bijvoorbeeld mijn haar heel lelijk, maar tegenwoordig vind ik het juist mooi, vind het nu jammer dat er grijze haren doorheen komen en ik het misschien ooit zou moeten verven.
De laatste jaren ben ik een stuk zelfverzekerder geworden en ik zie dat ook steeds meer op foto's of als ik in de spiegel kijk. Daardoor vind ik mezelf ook een stuk mooier.
<<

Anoniem58

Bericht 09 Jun 2014 08:40

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik vind mijzelf wel mooi, als meisje was ik heel onzeker maar ik si nu wel een mooie vrouw als ik in de spiegel kijk.
Wat vreselijk voor de meiden die zo ontevreden over hun uiterlijk zijn, en die zulke uitspraken hebben moeten aan horen. Mensen beseffen vaak helemaal niet wat ze zeggen, die zijn het zo kwijt maar hier zie je dat het "slachtoffer" er nog jaren last van kan hebben.
<<

Anoniem110

Bericht 09 Jun 2014 08:48

Re: Vind jij jezelf mooi?

Wat erg die opmerkingen dat vind ik echt heel verdrietig om te lezen. Dat sommige mensen zo harteloos kunnen zijn.

Ik vind mezelf niet lelijk maar ook niet geweldig mooi. Er zijn echt wel dingen die mooier mogen bij mij.
Maar denk dat dat vrouwen eigen is.
Het kan ermee door.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 09 Jun 2014 09:24

Re: Vind jij jezelf mooi?

Lot, ik zou je kinderen wel zeggen hoe mooi ze zijn. Mooi zijn is niet alleen het standaard lijstje maar in mijn ogen alle factoren die bij je horen. Zelfvertrouwen en jezelf wel mooi vinden is soms al 50% van het mooi zijn.

Helaas lees en hoor je te vaak dat toch die opmerkingen van 'vroeger' blijven hangen en je niet vergeet. Helaas heb ik ze zelf ook maar probeer ze te relativeren en los te laten. Al is woede soms wel een doorzetter voor tijdens het sporten haha :wink:

Wat erg te lezen Figaro.. vooral van mensen waar je tegenop kijkt (vaders)
<<

Anoniem199

Bericht 10 Jun 2014 12:17

Re: Vind jij jezelf mooi?

Wat vervelend dat veel meiden zichzelf niet mooi vinden. En wat een verschrikkelijke opmerkingen worden er gemaakt zeg, niet te begrijpen waar ze het lef vandaan halen.

Ik ben over het algemeen wel tevreden. Op sommige dagen kan ik mezelf echt wel mooi vinden, op andere dagen weer minder. Heb er alleen wel wat make-up voor nodig, zonder is het vooral in de winter niet echt mooi. Iemand anders zei het al, maar ik vind me ook na de vakantie het mooist. Een lekker kleurtje en een uitgerust uiterlijk. Heb nogal snel last van donkere kringen en zie er snel moe uit. Gelukkig kan ik dit met make-up altijd wel verbloemen. Verder ben ik niet tevreden met mn neus en buik, maar als dat alles is...
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 10 Jun 2014 18:24

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik vind mezelf niet echt mooi. Vooral te dik, maar dat doe ik zelf. Zou het zo kunnen veranderen als ik wil (anders eten/meer sporten) maar dat doe ik eigenlijk niet. Vind dus ook niet dat ik mag klagen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Jun 2014 08:19

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik weet nog steeds niet goed wat ik van mezelf vind eigenlijk. Ik wéét dat ik veranderd ben ten opzichte van 2,5 jaar geleden maar ik voel me nog net zo klein, dik en het gewoon niet waard. Verstandelijk weet ik dat als ik naar mezelf kijk in de spiegel, ik een aardige kop heb. Meer ook niet. Maar als ik dan weer foto's zie dan denk ik; 'what was I thinking'!

En soms vind ik mezelf ook echt een dik varken. Soms ook niet, dan ben ik acceptabel. Maar ik snap wel waarom mannen niet op mij vallen.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 11 Jun 2014 12:30

Re: Vind jij jezelf mooi?

Ik vind het echt heel erg om te lezen wat voor opmerkingen meiden gehad hebben en hoe slecht ze over zichzelf denken. Niemand is meer waard dan een ander, nooit.

Ik zal mezelf niet mooi noemen, maar ik ben heel tevreden met mezelf. En als mensen me lelijk vinden kijken ze maar lekker de andere kant op, als ik maar blij ben met mezelf.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 11 Jun 2014 16:00

Re: Vind jij jezelf mooi?

Jeetje, ik vind het ook echt heel erg om te zien hoe sommige over zichzelf denken. Helemaal als je dan foto's ziet en het altijd zo'n mooie meiden zijn! Iedereen is mooi.

Ik ben tevreden met mijn uiterlijk, maar van mezelf zeggen dat ik mooi vind gaat me dan weer iets te ver. Natuurlijk zijn er baaldagen, maar overall ben ik blij met mezelf.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 12 Jun 2014 13:18

Re: Vind jij jezelf mooi?

Nee, ik vind mezelf over het algemeen niet "mooi".
Dit is overigens wel wisselend. Als ik echt lekker in mijn vel zit kan ik wel ooit denken "je ziet er goed uit vandaag"
Maar over het algemeen zou ik mezelf zeker niet als "mooi" beschrijven.
Als ik nu weer af zou vallen zou dat gevoel trouwens wel weer toenemen. Ik zit dan lekkerder in mijn vel en straal dat ook meer uit.
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron