Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat trek je aan naar je werk?

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jun 2014 09:16

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ja ideaal hoef nooit te bedenken wat ik aan wil.
2014 2016
<<

Anoniem273

Bericht 10 Jun 2014 09:26

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik draag bijna alles naar m'n werk, mits het niet te kort of te bloot is. Ik heb een korte broek speciaal voor op m'n werk, die is iets langer dan m'n shorts maar wel boven m'n knie. Maar ik draag nooit mouwloze dingen, I.v.m. m'n tattoo die dan erg zichtbaar is. Tattoo zie je ook wel bij een T-shirt een klein beetje en dat is prima, maar bij mouwloos zie je echt een groot stuk en dat vind ik niet netjes. Heb ik ook afgesproken met m'n directrice.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 10 Jun 2014 09:33

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Op werk 1 draag ik een lange broek, dichte schoenen en een shirt. Hemdjes, korte broek, open schoenen mogen allemaal niet (erg overdreven m.i. maar goed)
Op werk 2 draag ik hemdjes, open schoenen maar wel een lange broek/rok
Op werk 3 kan ik alles dragen wat ik wil shortje, sandalen, crop tops etc.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Jun 2014 10:00

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik trek aan wat ik wil. Ik mag alles aan wat ik wil, maar in de praktijk is het een gewone lange broek, paar sportschoenen en een shirtje. Soms moet ik met aanhanger rijden, spullen daarop vast knopen, erop klimmen etc, dit weet ik niet van te voren, dat werk kan echt niet op pumps, met slippers of in een jurkje. Plus op de plekken waar ik kom is het al bijzonder als er een vrouw komt, dus laat die mannen maar lekker aan het werk ipv naar mij in mijn jurkje te kijken.
<<

Anoniem280

Bericht 10 Jun 2014 10:06

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik mag alles wel dragen, zolang het maar niet te bloot is.
Shirt zonder mouwen mag, hempjes met spaghetti bandjes dan weer niet. Korte broek, tot op de knie, en laat ik alleen maar shorts hebben.
Vandaag maar een tuniek met legging en slippers aan. Warm op het werk pfff.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Jun 2014 11:02

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Wij hebben werkkleding. Dikke lange zwarte broek, blouse waar je de mouwen van moet oprollen maar waar wel wat onder moet, zwarte sloof, een haarnetje en een pet. Het was gister gigantisch druk en ik gok zo'n 35 graden. Ik ben echt jaloers op mensen met een kantoorbaan dan!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem199

Bericht 10 Jun 2014 11:22

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Op mijn werk zijn er geen voorschriften, als je in bikini wilt komen dan mag dat haha. Ik heb met dit weer een zomerbroek en een shirtje aan. 's Ochtends vaak nog even een jasje of vestje erover. We hebben airco dus erg warm wordt het binnen niet. Vind een shortje niet fijn zitten de hele dag ivm plakkende benen en rokjes/jurkjes heb ik nooit aan.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 10 Jun 2014 12:04

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Toen ik op kantoor werkte droeg ik ook gewoon alles, maar ik zag ook geen klanten.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 10 Jun 2014 13:08

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Hier zakelijke kleding, de mannen zijn gewoon in pak maar hebben bijna allemaal hun jasje over hun stoel hangen. Ik draag normaal gesproken met dit warme weer ook wel jurkjes of rokken tot op de knie, maar het moet wel echt heel warm zijn, wil ik geen panty aan doen, dat vind ik toch wat netter staan.
Daarbij draag ik dan gewoon pumps.

Nu ik zwanger ben ik heb ik niet zoveel keus, dus ik heb nu gewoon een zwarte pantalon aan met pumps en een dun bloesje, mijn colbert hangt over de stoel. We hebben hier wel airco maar echt koel is het nou ook weer niet.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Jun 2014 13:34

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik heb net een nieuwe baan waar ik vrijdag ga beginnen, dus ik houd het op safe: lange, dunne broeken, pumps, bloesjes, shirtjes met een kort mouwtje en rokken/jurkjes tot mijn knie.
<<

Anoniem86

Bericht 10 Jun 2014 14:26

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik heb mantelpakje die ik aan moet. Maar ik heb inmiddels ook een broek en gilet gekregen, dus die draag ik nu met blouse met korte mouwen en sjaaltje, die is helaas verplicht.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Jun 2014 17:37

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik draag meestal dezelfde dingen als normaal, lange jeans, luchtig shirtje, gympen/sneakers. Ik mag wel een korte broek aan (niet te kort, knielengte ongeveer), maar dat vind ik zelf niet prettig. Met shirtje houd ik er wel rekening mee dat het niet te bloot is, mouwloos kan wel maar meestal kies ik toch voor een mouwtje, als het maar geen decollete heeft.
<<

Anoniem147

Bericht 10 Jun 2014 18:34

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Elliot schreef:Huh Marni, shortjes naar kantoor? Dat zou hier echt niet gewaardeerd worden.
Ik heb bij warm weer een rokje (knielengte of langer) aan of een lange broek met een luchtig shirt. Nooit mouwloos. Mocht ik toch graag iets mouwloos aan willen trekken dan doe ik er een vestje over. Binnen staat toch de airco aan dus dan is het prima te doen met een vestje en in de pauze als ik naar buiten ga trek ik het vestje uit.
Qua schoenen kunnen sandaaltjes hier wel. Slippers ook wel (birckenstocks of vergelijkbaar) maar ik vind het zelf nooit zo fijn, trek dan liever sandaaltjes aan.


Bij dat bedrijf hadden we geen dresscode. Er waren ook altijd maar 4 of 5 personen aanwezig en geen klanten. Lekker makkelijk dus :D
<<

Anoniem55

Bericht 10 Jun 2014 18:41

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik draag naar m'n werk eigenlijk alles wat ik ook in mijn vrije tijd draag. Ik let er altijd op dat ik geen inkijk heb of korte dingen aan heb. Daar voel ik me niet prettig in.
<<

Anoniem99

Bericht 10 Jun 2014 19:41

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik heb geen flauw idee meer. Had vandaag een jeans aan met een t-shirtje en mijn nieuwe sneakers. Man o man, wat een warmte. Ik heb alleen geen driekwart broeken ofzo en korte broeken kunnen echt niet. Jurkjes vind ik niet altijd leuk (moet echt aan mood liggen). Ik doe dichte schoenen aan. Ik vind mijn tenen namelijk erg lelijk ;)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 10 Jun 2014 19:48

Re: Wat trek je aan naar je werk?

In principe kan ik zelf weten wat ik aantrek, zo lang het maar niet te bloot/sexy is. In de praktijk doe ik wel hemdjes aan, maar geen broeken korter dan knielengte.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 11 Jun 2014 19:56

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik moet wel enigszins representatief gekleed dus heb meestal een broek met een bloesje/truitje/jasje aan of een maxi dress, jurkje/rok tot op de knie met pumps, laarsjes of sandaaltjes (geen slippers).
Toen het van de week zo warm was heb ik even mijn jasje uitgetrokken maar als de bel gaat en er mensen binnen komen trek ik gauw mijn jasje weer aan.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem125

Bericht 11 Jun 2014 23:34

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik vind juist 3 kwart broeken zooo lelijk en niet representatief staan... Brrr, er zijn maar weinig mensen die dat kunnen hebben. Je krijgt het ook niet koeler door op een warme dag 10 cm been ontbloot te hebben...
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:59

Bericht 12 Jun 2014 04:49

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Haha nee denk dat dat inderdaad meer psychologisch is inderdaad, hoewel ik me er zelf ook schuldig aan maak. Denk dat materiaalkeuze van groter belang is.

Ik draag in de zomer dus ook vaak 7/8 nette pantalons, die iets losser vallen en van wat dunner materiaal, dat naar de enkels toe taps toeloopt. Vind het zelf mooie en representatieve broeken. Verder altijd flats, open tenen zijn uit den boze hier, en een bloesje met 3/4 of korte mouw. Als het echt heel warm is dan een jurkje tot of iets boven de knie met iets van een mouwtje.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 12 Jun 2014 06:50

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik draag eigenlijk alles behalve shorts en spaghettibandjes. Als het zo warm is heb ik een shirt met korte mouwen aan en een rokje of lange broek. Qua schoenen loop ik altijd op pumps of ballerina's. Mocht t heel warm zijn neem ik mijn slippers mee voor onderweg. En doe mijn schoenen ook vaak uit als ik gewoon achter mijn bureau zit, maar dat doe ik alleen bij schoenen die ik makkelijk aan en uit kan doen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers