Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voetenzak kinderwagen

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Jun 2014 09:07

Voetenzak kinderwagen

Iemand enig idee waar ik er een kan vinden die niet al te duur is?

Ik heb de Quinny Mood en de goedkoopste die ik kan vinden is 59 euro. Ook marktplaats is geen optie, want is allemaal ver uit de buurt en wil het liever ophalen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Jun 2014 09:10

Re: Voetenzak kinderwagen

Gewoon het eigen merk van babydump of prénatal is meestal een stuk goedkoper. Alleen die past niet altijd helemaal perfect in de wandelwagen.

♥♥
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 11 Jun 2014 11:17

Re: Voetenzak kinderwagen

Wat Elliot zegt idd. Mag ik vragen waarom je nu al een voetenzak wil aanschaffen, tegen de periode dat het koud gaat worden komt er vaak een aanbieding namelijk. Sowieso die van de prenatal eigen merk, die is dan 20 euro geloof ik.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Jun 2014 12:40

Re: Voetenzak kinderwagen

Bij de Babydump is het eigen merk ook € 20,-
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Jun 2014 12:53

Re: Voetenzak kinderwagen

Thnx voor de tips!

@ Steep: Dat wist ik niet, ik dacht dat je die gelijk al nodig zou moeten hebben.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Jun 2014 12:54

Re: Voetenzak kinderwagen

Dat zijn van die dingen, die je dan wel aanschaft joh. Geen stress :) Hier hebben we een universele van de Prenatal, was in de aanbieding iets van 15 a 20 euro ofzo.
<<

Anoniem57

Bericht 11 Jun 2014 13:39

Re: Voetenzak kinderwagen

Je gaat toch de zomer in Linnie?
Plus, je kleine ligt nog maanden in de wagenbak, daar past de voetenzak niet eens in.
Je hebt dekentjes in de wagenbak, die je gewoon tot die tijd nog kan gebruiken.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Jun 2014 14:07

Re: Voetenzak kinderwagen

In de wagenbak gebruik je inderdaad gewoon een wiegdekentje. Pas in de wandelwageninzet ga je een voetenzak gebruiken. Pas nadat je kindje 6 maanden is ongeveer.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Jun 2014 15:04

Re: Voetenzak kinderwagen

Mn broertje vroeg wat ik nog voor de kleine nodig had, aangezien ik toch veel kleertjes krijg. Heb tegen hem gezegd dat ik dat nog nodig heb.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Jun 2014 17:01

Re: Voetenzak kinderwagen

Linnie schreef:Mn broertje vroeg wat ik nog voor de kleine nodig had, aangezien ik toch veel kleertjes krijg. Heb tegen hem gezegd dat ik dat nog nodig heb.


Dat is helemaal handig! Ik had hem ook al voor de geboorte (bij de kinderwagen gekocht).
<<

Anoniem234

Bericht 12 Jun 2014 00:36

Re: Voetenzak kinderwagen

Ik heb ook de mood. Daar zit een gat in de zak zodat het stuurtje erin kan blijven zitten. Een universele goedkopere zak heeft dat niet. Dus dan kan die beugel/stuur er niet in.
Ik vind dat ding erg fijn en mijn dochter vind het ook leuk om vast te houden. Ik heb gewoon de originele zak genomen en dan de iets duurdere van 79,- die van 59,- heb ik terug gebracht omdat die heel laag is, komt net onder het middel en dat vond ik te weinig toevoegen voor de winter.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers