Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Efteling vraagje

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Jun 2014 15:40

Efteling vraagje

Wij gaan morgen naar de Efteling. Ik weet nog dat wij vroeger al rond 9.30 uur er waren, door de toegangscontrole konden en dat om 10.00 uur dan de poorten naar de 'Rijken' open gingen. Tot die tijd stond je op het grote plein na de ingang zegmaar. Is dit nog steeds zo? Ben twee jaar geleden nog geweest, maar weet het dus niet meer. Ik wil een beetje plannen hoe laat ik weg moet gaan morgen namelijk :wink: Een half uur wachten op het plein vind ik niet zo erg, maar een half uur wachten voor de toegangscontrole vind ik minder.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Jun 2014 18:26

Re: Efteling vraagje

De laatste keer dat wij er waren wel.
Goed kijken, dan kun je A.nouk spotten! Haar school gaat morgen ook naar de Efteling ivm het 25-jarig bestaan van de school (in de huidige vorm)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Jun 2014 19:16

Re: Efteling vraagje

Je kan al eerder dan 10 uur door de kaartjescontrole en ook al eerder kaartjes kopen. Daarna kan je al een heel eind doorlopen en zijn de toegangen tot de verschillende rijken afgesloten met hekken. Ik zorg altijd dat we er rond 9.45 uur zijn zodat we al ver door kunnen lopen en om 10 uur kunnen we dan verder.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 11 Jun 2014 19:21

Re: Efteling vraagje

Ik hoop voor je dat het rustiger is dan gisteren :) afgeladenvol. Het leek wel zomer :)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Jun 2014 19:49

Re: Efteling vraagje

Ik hoorde van een vriendin ook dat het gisteren heel druk was. Ik ben zelf zaterdag geweest en toen was het heel rustig.
Veel plezier morgen! En je kan trouwens ook al verder lopen voor 10 uur dan het plein na de ingang, de toegangshekken tot de verschillende rijken liggen verder, je kan ook al een heel eind voorbij de pandadroom lopen.
<<

mama van Mila

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:45

Bericht 11 Jun 2014 20:04

Re: Efteling vraagje

Vandaag was het ook heeeel erg druk!! Ik woon er bijna naast ;-)
Sommige scholen hebben pinkstervakantie, hier in kaatsheuvel niet.
Je kunt volgens mij ook eerder naar binnen toe, en dan gaan de poorten op het plein om 10.00 open.
Je kunt ook een duurder ticket kopen, mag je eerder het park in en dan krijg je dan nog wat extra dingen erbij.

Veel plezier!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Jun 2014 20:23

Re: Efteling vraagje

Denk je doordeweeks te gaan, kan het nog druk worden dus. We gaan het zien! Ik ga hier rond 8.30 weg (Rotterdam). Dan moet 't vast goedkomen!

Bedankt voor de antwoorden!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 11 Jun 2014 21:10

Re: Efteling vraagje

Dan red je het zo vroeg niet. Tussen de snelweg en de Efteling, door Waalwijk dus, zijn werkzaamheden. Dat schiet niet op.
<<

Anoniem51

Bericht 11 Jun 2014 21:17

Re: Efteling vraagje

't Is ook schoolreisjes-tijd he, júíst druk doordeweeks inderdaad :wink: Plus dat veel scholen deze week vakantie of studiedagen hebben. En middelbare scholieren/examenkandidaten die niet meer naar school hoeven, plus de AH-actie die de afgelopen weken nog even extra onder de aandacht is geweest. Een optelsommetje :)

Ik heb nog twee Efteling-entreekaartjes liggen, maar wij wachten lekker tot het najaar.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 11 Jun 2014 22:16

Re: Efteling vraagje

Ach ik had en de tijd, en een abonnement, en neefjes en nichtjes die gingen. Mij hoor je niet klagen. Maar inderdaad, in november door de weeks kun je beter terecht :)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Jun 2014 22:43

Re: Efteling vraagje

Een beetje drukte vind ik ook niet erg. Het is tevens een verjaardagscadeau voor een vriendin (zij gaat gezellig met N. en mij mee), in het najaar vinden we beiden minder leuk.

Ach, we zien het wel! Nogmaals, bedankt voor de antwoorden!
<<

Anoniem86

Bericht 11 Jun 2014 22:49

Re: Efteling vraagje

Ik ga vrijdag!!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron