Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 05 Jun 2014 20:08

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@sabje, spannend dat jullie het ivf traject in gaan. Krijg je ook nog een voorlichting of houden ze het bij de brochure? Ik hoor wel vaker dat ivf in 2 ziekenhuis plaatsvindt maar van die eitjes vind ik wel bijzonder eigenlijk dat dat zo gaat.

@ weegschaal, wat spannend en zenuwslopend moet het voor je zijn zeg. Mijn duimen draaien!

@olijfje, op hoeveel zit je nu met gonal? Hopelijk is de ivf niet nodig en is de laatste kans het IUI raak. Hoeveel rondes heb je dan gehad met IUI?

@guus, ' welkom' al klinkt dat wel heel raar. Wat verdrietig dat het bij jullie niet via de natuurlijke weg gaat lukken. Kom gerust schrijven en je hart luchten als dat nodig is!

Ik ben benieuwd hoe het met Zora gaat.

Hier weinig te melden. Ik heb bijna m'n eerste wachtweek erop zitten en het gaat me tot nu toe goed af. Heb veel gewerkt van de week dus weinig tijd tot na denken. Maar dat zal ongetwijfeld volgende week anders zijn. Ustrogestan heb ik vanmorgen opgehaald dus dat heb ik in ieder geval in huis.
Ik verwacht eigenlijk woensdag of donderdag wel ongesteld te worden, uitgaande van een lf van 11 dagen.

Iedereen alvast een fijn weekend en geniet van het mooie weer! Wij gaan lekker een weekendje naar Zeeland.
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 05 Jun 2014 20:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Jij verwacht helemaal geen menstruatie ShallY, gewoon een dikke positieve test! Fijn weekend, hopelijk zorgt het ook voor afleiding!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Anoniem75

Bericht 05 Jun 2014 20:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sabje wat spannend ivf! Ik hoop echt zo voor jullie dat dat het is en er volgend jaar een broertje of zusje voor M. erbij komt. Ik duim voor jullie!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 05 Jun 2014 20:25

Re: Moeilijk zwanger worden topic

weegschaal schreef:Jij verwacht helemaal geen menstruatie ShallY, gewoon een dikke positieve test! Fijn weekend, hopelijk zorgt het ook voor afleiding!


Natuurlijk hoop ik dat maar ik ga er niet vanuit hoor. Lijkt me wel eng om weer zwanger te zijn..maar goed eerst maar eens een positieve test in handen krijgen.
<<

vlindertje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 16 Sep 2013 16:03

Bericht 06 Jun 2014 18:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@weegschaal, Ik ga hard voor je duimen dat deze zwangerschap goed mag gaan. En ik ben mega onzeker nu ik weer zwanger ben, heb zo weinig vertrouwen in mn eigen lichaam. Vandaag wel weer een goeie echo gehad maar ondanks dat blijf je een klein beetje wantrouwig, de verloskundige zei wel dat wat ons is overkomen met jaysen echt niet veel voorkomt, maar ja dat zegt mij niks, het is ons wel overkomen dus is het zo moeilijk te geloven dat het ook goed kan gaan.
26-01-14 Jaysen mijn mooie vlindertje........ je leeft voort in mama`s hart

Afbeelding
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 06 Jun 2014 19:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic

hoihoi...
Ik ben ook weer begonnen met een nieuwe ronde..
Wij gaan voor een cryo terugplaatsing. De eerste!
Vorige verse terugplaatsing is helaas misukt. Toen was ik ook erg beroerd en onderste boven van alle medicijnen en overstimulatie.
Ondanks dat de kansen voor cryo minder zijn na ze zeggen, heb ik er wel weer hoop op.
De gynaecoloog zei destijds dat het soms ook beter is, om een pauze te hebben voor terugplaatsing omdat je lijf zo van slag is door hormonen.

Maandag over week echo voor baarmoederslijmvlies meten en dan donderdags terugplaatsing!
Ik ben gisteren begonnen progynova en start straks met utrogstan. Hopelijk zonder al te veel bijwerken.

Zijn er nog dingen die de slagingskansen verhogen dat jullie weten?
Ik kan daar zo weinig over vinden.
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 06 Jun 2014 19:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 06 Jun 2014 19:40

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ weegschaal; spannend! Ben je ooit al zover geweest? Ga voor je duimen meid!

@ Guus; welkom! (wat leuk zo heet mijn hond ;-) Guus)

Fijn weekend allemaal
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Jun 2014 19:58

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Jeetje Guus. Helaas welkom hier. Wat een heftig nieuws hebben jullie te horen gekregen. Waren jullie voordat jullie deze uitslag kregen al lang bezig met proberen? Geven ze aan dat het echt helemaal geen kans van slagen heeft voor jullie om het ook zelf te blijven proberen? Zien jullie uit naar het intakegesprek? Vanaf dan kunnen jullie iig echt wat gaan doen, da's misschien fijn :)

Olijfje: wat fijn dat jullie naast het huidige traject ook al een soort backupje hebben. 19 juni voorlichting lijkt me best fijn. Kan iig geen kwaad :) Weet je voor jullie vakantie al of het raak is of niet? Ik zie dat je zelf al zegt dat het zo toch niet lukt... maar wie weet toch? Wanneer is dat ongeveer? Jullie gaan natuurlijk jullie droomreis maken!! Kan me wel echt voorstellen dat het fijn is meteen al een volgende stap in het vooruitzicht te hebben. Misschien ben je daarom in je hoofd al ene beetje klaar met deze stap...

Sabje: gaat het ZH echt drie weken dicht? Wow. Of alleen die afdeling? Best een gek idee idd dat alles in 2 verschillende ZH plaatsvindt. Is dat omdat ze in jullie ZH daarvoor niet de mogelijkheden hebben? Heb je er een goed gevoel over? 24 juni is iig niet erg ver weg gelukkig :)

Anna K: hoe gaat het met jou? Ben je al wat minder misselijk? Ik las in het andere topic dat je op een extra echo nogmaals je 2 helden mocht bekijken. Wat geweldig zeg :love: Durf je al ietsjes zekerder te worden?

Weegschaal: dat je je nog nooit zo zwanger hebt gevoeld MOET toch iets zeggen?? Ohh dat vind ik echt hoor, kan toch niet anders. Waarom zou deze x anders zo anders zijn? Poeh hoop het zo... aanstaande dinsdag is iig al bijna.

Vlindertje: ik zou me wel proberen vast te houden aan wat je vk zei hoor :) Dit soort gebeurtenissen staat gewoon echt op zichzelf, alhoewel ik me enorm goed kan voorstellen dat het eng is daarop te hopen. Een vriendin van mij heeft afgelopen zomer iets vergelijkbaars meegemaakt, en is bevallen van een kindje met 24 weken. Hij is daarna overleden. Maar, nu is ze al wel weer 28 weken zwanger, en alles is helemaal goed :) Fijn iig dat je een goede echo had!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 06 Jun 2014 20:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Heel even kort een antwoord op de vragen over het ziekenhuis. Alleen de afdeling gaat dicht/ werken minder. In de folder stond dat ze maar op 12 plaatsen in nld de eitjes en de de zaadjes bij elkaar kunnen brengen. Dat staat er wel heel raar hahah. Gelukkig is het ziekenhuis niet zo heel ver weg. We zitten nu in Den Bosch en moeten dan naar Tilburg. Is wel goed te doen.
Ik krijg geen voorlichting meer. Wel nog een intake gesprek met de gyn. Is wel de gyn die ik alle tijd al heb, dus dat is wel fijn.

Razz: Dank je!
Ons boefje 24-08-2010
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 06 Jun 2014 20:57

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@sabje, het ziekenhuis waar ik zit, Breda, werkt ook met Tilburg samen voor IVF.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 06 Jun 2014 21:32

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Veel succes SB! Elke kans is er een :)

Iedereen dank voor het welkom, Zora de kans dat het ons zelf gaat lukken is erg klein. Het wisselt elke keer iets maar er zijn steeds minder dan 5% goede sperma cellen, laatste keer zelfs minder dan 1% (en dan komen de aantallen nog in duizenden voorbij waarvan je denkt, daarvan moet er toch een zijn?!) en dus te weinig voor iui of gewone ivf.
Het is mogelijk maar de kans is dus erg klein.
We zijn ruim een jaar bezig inmiddels, gaat ook wel weer snel.
Gelukkig was de gyn helemaal tevreden over mijn 'staat' en ziet hij het positief in. Hij wil gelijk beginnen en we hoeven niet nog op een wachtlijst of wat je ook wel eens hoort dat vrouwen onder de 30 nog langer moeten proberen. Dat vond hij maar onzin en wilde mijn jonge leeftijd (28) zien als voordeel.

Ik ben erg benieuwd, ik ben bang en heb er zin in tegelijkertijd. We hebben goede hoop dus hopen dat we dat na dinsdag vast kunnen houden ;)
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 06 Jun 2014 23:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@SB: Ik heb tarwekiemolie gebruikt, heb er informatie op internet gelezen en las veel over dat het de innesteling zou bevorderen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Jun 2014 07:39

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh hmm dat zijn idd niet zulke vrolijke percentages. Jij hebt zelf ook alle mogelijke onderzoeken doorlopen? Fijn dat jij helemaal in orde bent :D En superfijn dat jullie gyn niet moeilijk doet en gewoon goed doorpakt. Spannnend allemaal hoor. Succes dinsdag!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Jun 2014 14:03

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Vlindertje, bij jij VJ joh? Dan herinner ik mij jou nog wel. Ik zat toen ook in hetzelfde topic. (Was Jasmine). Jij hebt je portie inmiddels ook wel dubbel en dwars gehad zeg.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

vlindertje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 16 Sep 2013 16:03

Bericht 08 Jun 2014 09:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ figaro, ja dat ben ik! en ja jou herken ik ook nog zeker! ja erg zwaar geweest..en nu weer zwanger maar soms moeilijk om positief te blijven als je al zoveel tegenslagen hebt gehad, maar ik probeer hoop te houden dat het ook goed kan gaan maar soms is dat wel eens moeilijk!
26-01-14 Jaysen mijn mooie vlindertje........ je leeft voort in mama`s hart

Afbeelding
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 09 Jun 2014 11:42

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Vlindertje; Ik begrijp dat het moeilijk is! Ze kunnen idd wel zeggen dat de kans klein is, maar jullie hebben het helaas wel mee moeten maken. Een zwangerschap zou zo mooi moeten zijn, maar wat is het in ons geval toch alleen maar doodeng.

@ Guus; Fijn dat de gyn goed meewerkt en jullie niet langer hoeven te wachten. Kan me je dubbele gevoelens voorstellen, maar fijn dat jullie een positief gevoel hebben!

@ Sabje; Fijn dat je dezelfde gyn hebt! En jij moet wel bij mij in de buurt wonen ;)

@ Zora; Je zou het toch denken he, ik hoop het zo!

@ SB; Ik heb altijd een missen abortion, wat inhoud dat ik geen bloed ga verliezen. Ik merk het dus ook niet als het van binnen stopt met groeien, je lichaam blijft dan gewoon zwanger qua kwaaltjes. Dus ik ben in weken de laatste keer tot 16 gekomen, al was het vruchtje de 6e week al gestopt met groeien.
Spannend voor jullie weer, ik ga vast duimen!

@ ShallY; Het is zeker heel eng om weer zwanger te zijn! Maar we moeten het toch worden en zijn om onze droom uit te laten komen. Hoe was je weekendje?

Morgen is het zover. Voel me vandaag weer zwanger, maar de afgelopen 2 dagen veel minder. Het is echt zenuwslopend!
Morgen 11.30 echo, ik laat daarna zsm iets weten.
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Jun 2014 11:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat onwijs spannend Weegschaal! Ik ga voor jullie duimen! Hopelijk mag het geluk eindelijk eens aan jullie kant staan!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem74

Bericht 09 Jun 2014 12:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat vreselijk spannend weegschaal, hoop echt op goed nieuws voor jullie!!!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 09 Jun 2014 12:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal ik denk aan je en ga gigantisch hard voor je duimen!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Jun 2014 12:41

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal, ook hier wordt vreselijk hard geduimd
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Jun 2014 12:53

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat spannend Weegschaal, ik ga ook heel hard voor je duimen!!
Afbeelding
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 09 Jun 2014 13:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh Weegschaal, wat spannend. Qua termijn zou er een kloppend hartje te zien moeten zijn, toch? Ik hoop van harte dat dat zo is morgen, en dat jullie kleintje deze keer eindelijk mag blijven plakken.
Afbeelding
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 09 Jun 2014 13:39

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal ik duim ook!!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 09 Jun 2014 14:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic

En ik ook!
L2014 & H2017
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:54

Bericht 09 Jun 2014 15:43

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend Weegschaal. .ook ik leef uiteraard erg mee!!! Ik hoop dat je het nog uit kan houden tot die tijd. 5.5 wk was je dan toch? Bij mij klopte met precies 6 wk 1 hartje vd 2...echo later twee...
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers