Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hema naaimachine

<<

Anoniem 82

Bericht 30 Mei 2014 11:46

Hema naaimachine

Heeft iemand deze en is het wat? Ik zag hem net op FB voorbij komen. Ik kan nog niets op de naaimachine, en zoek een leuke beginnersnaaimachine. Zeker in het begin alleen wat eenvoudige rechte dingetjes voor de kinderen, zoals een kussenhoesje of een poppendekentje.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 30 Mei 2014 12:10

Re: Hema naaimachine

Ik heb een naaimachine van de Hema, maar niet die gekleurde (die van mij is wit, en ongeveer 9 jaar oud). Volgens mij is die gekleurde een wat kleinere. Maar die ik heb bevalt me wel heel goed. Als je niet vaak naait in zo'n kleine vast ook prima.
<<

Anoniem151

Bericht 03 Jun 2014 18:40

Re: Hema naaimachine

Zijn de recensies op de site niet bar slecht?
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Jun 2014 21:58

Re: Hema naaimachine

Ja, daar kwam ik dus achter en heb hem toch maar niet besteld.. Denk dat ik toch voor iets anders ga, alleen nog even kijken wat geschikt is en ook nog redelijk geprijsd.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jun 2014 05:43

Re: Hema naaimachine

Bij de Kruidvat hebben ze nu een Singer voor 80 euro met stoffenschaar. Die zijn volgens mij wel prima.
<<

Anoniem219

Bericht 04 Jun 2014 06:05

Re: Hema naaimachine

Ik heb die singer die ze nu bij de kruidvat verkopen, inderdaad een prima ding!
<<

Velvet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 78

Geregistreerd: 12 Sep 2013 20:05

Bericht 04 Jun 2014 06:31

Re: Hema naaimachine

Ik zou eerder voor een goede (nagekeken) tweedehands machine via een naaiwinkel gaan dan een goedkope nieuwe van bijv Kruidvat of Ikea
<<

Anoniem123

Bericht 04 Jun 2014 08:03

Re: Hema naaimachine

Prosecco schreef:Bij de Kruidvat hebben ze nu een Singer voor 80 euro met stoffenschaar. Die zijn volgens mij wel prima.


Dit is idd een leuke machine om mee te beginnen. Ik heb ook een singer van ongeveer 80-90 euro en na 3 jaar nog steeds een prima ding.

Ik zou die van de hema niet kopen, hoor er geen positieve verhalen over. Al hebben weinig mensen in mijn omgeving deze.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2014 08:04

Re: Hema naaimachine

Ik wou die van de HEMA ook, maar die werd me hier toen afgeraden.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 04 Jun 2014 08:41

Re: Hema naaimachine

Prosecco schreef:Bij de Kruidvat hebben ze nu een Singer voor 80 euro met stoffenschaar. Die zijn volgens mij wel prima.


Wilde ik ook zeggen!
Ik heb ook een simpele Singer, bevalt prima.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 04 Jun 2014 20:33

Re: Hema naaimachine

Ik heb hem en ben er erg blij mee!

Voor de kleine klusjes is hij ideaal maar denk niet dat je er hele dikke stoffen mee moet gaan naaien.
<<

Anoniem 82

Bericht 07 Jun 2014 20:11

Re: Hema naaimachine

Bedankt voor alle antwoorden! Ik heb de Singer bij kruidvat besteld, ben benieuwd! :cheering:
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Jun 2014 15:56

Re: Hema naaimachine

Balloon schreef:Ik heb hem en ben er erg blij mee!

Voor de kleine klusjes is hij ideaal maar denk niet dat je er hele dikke stoffen mee moet gaan naaien.


Ik heb zelf een Toyota van de Karwei en laatst moest ik zo'n 8 lagen naaien. Hij had er wel wat moeite mee, maar het ging wel. Er zitten gewoon wat minder functies op, maar het is maar net wat je daarvan gebruikt.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 08 Jun 2014 18:21

Re: Hema naaimachine

Ik heb een Brother gekocht bij een naaimachinewinkel hier in de buurt. Hij was (geloof ik) 140,- maar het is echt een super ding!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers