Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


No.3 trouwt vandaag!

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Jun 2014 17:41

Re: No.3 trouwt vandaag!

Lady schreef:Ik heb foto's voorbij zien komen op FB en ze zagen er allebei echt zo mooi uit! Gefeliciteerd lieve No.3, jullie zijn echt een prachtig stel.


Helemaal eens. Wat zijn jullie leuk samen!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 08 Jun 2014 13:27

Re: No.3 trouwt vandaag!

Nog van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst! Ben ook erg benieuwd naar het verhaal en hoe jullie eruit zagen.
<<

No. 3

Bericht 08 Jun 2014 14:05

Re: No.3 trouwt vandaag!

Bedankt voor alle felicitaties, mensen. Kort gezegd hebben we twee geweldige dagen gehad met fantastisch weer, mooie toespraken, muziek en liefde. Er zijn veel gasten gekomen die ons ontzettend lief zijn en die het ontzettend naar hun zin hebben gehad. Het was een mooi, warm huwelijksfeest en daar ben ik heel gelukkig mee.

Ik heb eerlijk gezegd na het topic 'Bruiloften zijn stom' geen zin meer om het hele verhaal uit de doeken te doen, vandaar dit korte stukje. :-)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 08 Jun 2014 14:07

Re: No.3 trouwt vandaag!

Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad No.3 :) Geniet er nog heerlijk van na!

Ben wel heel benieuwd naar hoe jullie er uit zagen :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 08 Jun 2014 14:32

Re: No.3 trouwt vandaag!

Ah jammer no.3, ben zeer benieuwd hoe jullie eruit zagen. Snap je gevoel wel hoor, kreeg zelf ook een rot/onzeker gevoel ervan.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 08 Jun 2014 15:04

Re: No.3 trouwt vandaag!

Meiden, daar moeten jullie je echt niet onzeker over voelen hoor!
Er zijn altijd mensen die commentaar hebben of iets niet leuk (genoeg) vinden. Lekker boeiend!
Die dag gaat om jullie en niet om die andere mensen, ook niet om een paar meiden/vrouwen op het forum die misschien anders over de invulling van zo'n dag denken.
Ik ga de plannen voor onze bruiloft er iig echt niet voor omgooien, haha.

Fijn dat jullie zulke mooie dagen hebben gehad No.3! :)
Laatst gewijzigd door Arwyn op 08 Jun 2014 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 08 Jun 2014 16:23

Re: No.3 trouwt vandaag!

Fijn dat jullie mooie dagen hebben gehad! Het weer was ook wel super.
Was heel benieuwd naar hoe jullie dagen verder waren en hoe je eruit zag. Jammer dat we het niet gaan zien/lezen, maar helemaal jouw keuze en ook wel begrijpelijk.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers