Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding verven

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Jun 2014 11:00

Kleding verven

Weet iemand hoe dat werkt? Kun je bijvoorbeeld ook een licht blauwe jeans zwart verven? En waar haal je die verf?
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 08 Jun 2014 11:03

Re: Kleding verven

De verf kan je bij de drogist kopen. Ik heb het wel eens gedaan en het is toch altijd weer een beetje afwachten hoe het uitpakt. Het draad waarmee de naden zijn gestikt, pakt de verf trouwens meestal niet. Die blijven dus de kleur die ze zijn.
03/2019
11/2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Jun 2014 11:03

Re: Kleding verven

Ah ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb een jasje/blazertje die raar verkleurd is. Dus wilde al proberen die opnieuw zwart te verven.... Moet kunnen lijkt me :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Jun 2014 11:08

Re: Kleding verven

Ah thanks Kaat! Even kijken hoe dat eruit gaat zien met een jeans dan. Op zich niet erg. Ik had vorig jaar een broek van m'n vader kort geknipt tot shortje voor mijzelf en die vind ik zo leuk dat ik hem ook in het zwart wil. Volgens mij komen die broeken van de markt ofzo dus dat kost niks, maakt niet uit als ik er een verpest. En ik wil ook nog een rok verven maar dat is zo'n dun stofje dus zal ook wel goed komen. Krijg je het er wel mooi egaal op? Ik wist niet dat je het bij de drogist kon halen! Ook bij kruidvat gewoon?

Is die nu ook al zwart Zora? Dat moet vast wel lukken toch!
<<

Anoniem273

Bericht 08 Jun 2014 11:22

Re: Kleding verven

Die blikjes verf kun je gewoon bij Kruidvat halen. Inderdaad even goed kijken naar de stiksels, dat valt soms ineens heel erg op omdat dat niet mee geverfd wordt. Verder positieve ervaringen met de verf zelf, mooi egaal etc.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Jun 2014 11:24

Re: Kleding verven

ah Kruidvat! Ja haha Toet, idd nu al zwart, dus kan weinig misgaan eigenlijk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 08 Jun 2014 11:25

Re: Kleding verven

Ja is heel makkelijk! En vaak prima resultaat maar let op de stiksels.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 08 Jun 2014 11:57

Re: Kleding verven

Bij mij is het er ook altijd egaal uitgekomen. Als je het te drogen hangt, let dan wel een beetje op waar je het neerhangt. Als het nog zo nat is dat er druppels/vocht uit valt, dan geeft dat wel af. Ik heb het toen in de badkamer gehangen en een oude handdoek eronder op de grond.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem122

Bericht 08 Jun 2014 13:43

Re: Kleding verven

Ik heb wel eens die doosjes gebruikt, die kan je in de wasmachine doen (is poeder). Wel echt enorm opletten wat het vlekt als een gek die poeder. Na het wassen heb ik gewoon een lege machine op 90 graden gewassen (Of alleen vaatdoekjes ofzo er in), om zeker te zijn dat de wasmachine weer schoon was.
Maar als het voor alleen een shortje is is zo'n blikje misschien ook wel voldoende. Maar dan moet je het met een handwas kleuren geloof ik.

Het is trouwens dit merk: www.dylon.nl/

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers