Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rubiks kubus.................arghhhh!

<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 20:54

Rubiks kubus.................arghhhh!

Heb er een gekocht en het lukt me maar niet. Wat is dat moeilijk zeg! Heb er ook alvast een gekocht voor mijn moeders verjaardag, want vroeger was zij er aardig goed in.

Hoe doen jullie dat?
<<

Anoniem75

Bericht 05 Jun 2014 20:55

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Na 7579965456 pogingen heb ik het ook maar opgegeven..
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 20:58

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

:cry: Rotding, maar geeft wel een kick als het je lukt toch?! Ach en het kostte geen drol bij de Action
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jun 2014 21:01

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Mijn vriend lost ze binnen een minuut op. Dat is pas irritant. Ik zou het ding weggooien voor het te laat is.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 21:15

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Hahaha weggooien voor het te laat is...............waarom? Dat vind ik zonde. Slimme vriend heb je. Hoe doet hij dat?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Jun 2014 21:40

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Harrison schreef:Mijn vriend lost ze binnen een minuut op. Dat is pas irritant. Ik zou het ding weggooien voor het te laat is.


Gewoon niet eens kopen!! Bespaar je jezelf de frustatie.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

anoniem213

Bericht 05 Jun 2014 21:42

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Harrison schreef:Mijn vriend lost ze binnen een minuut op. Dat is pas irritant. Ik zou het ding weggooien voor het te laat is.

Ja, inderdaad, dat is hier dus ook het geval. Zo irritant. Ik kan in een minuut wel één vlak goed krijgen, maar dan heeft hij gewoon heel dat ding al :12:.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jun 2014 21:50

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Ja precies. Ik kan ook wel 1 vlak. En dan snap ik niet meer hoe ik moet draaien haha. Vet irritant.
<<

anoniem213

Bericht 05 Jun 2014 21:50

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Harrison schreef:Ja precies. Ik kan ook wel 1 vlak. En dan snap ik niet meer hoe ik moet draaien haha. Vet irritant.

Ja, ik weet dat je aan alle kanten een kruis moet hebben... En dan nog veel meer ellende en dan heeft mijn vriend na tien tellen dat hele ding opgelost :face:.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jun 2014 21:52

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Hahaha jaaaa oh herkenning wat fijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 22:02

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Poppy schreef:
Harrison schreef:Mijn vriend lost ze binnen een minuut op. Dat is pas irritant. Ik zou het ding weggooien voor het te laat is.


Gewoon niet eens kopen!! Bespaar je jezelf de frustatie.



Hoezo? Ik heb hem nu toch en het zou leuk zijn als het lukt.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 22:03

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

June schreef:
Harrison schreef:Ja precies. Ik kan ook wel 1 vlak. En dan snap ik niet meer hoe ik moet draaien haha. Vet irritant.

Ja, ik weet dat je aan alle kanten een kruis moet hebben... En dan nog veel meer ellende en dan heeft mijn vriend na tien tellen dat hele ding opgelost :face:.


Handige tip of niet? :eyes:
<<

Anoniem51

Bericht 05 Jun 2014 22:04

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Oh die kubussen zijn zo irritant inderdaad. Had vroeger trouwens ook zo'n staaf met een ring erom, die zat vast en die kon je dan maar op één bepaalde manier naar boven van die stick afdraaien. Geen idee meer hoe dat heette en kan er ook geen plaatje van vinden. Maar daar was ik dan weer heel goed in terwijl iedereen hem door de kamer heen smeet. Maar dat was doodsimpel, gewoon een kwestie van trekken en draaien :laughcry:
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jun 2014 22:04

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Als je googelt krijg je allemaal algoritmes die je kunt gebruiken om ze op te lossen cbl. Succes.
<<

anoniem213

Bericht 05 Jun 2014 22:13

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Op YouTube staan ook filmpjes met uitleg.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 22:32

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Dundas schreef:Oh die kubussen zijn zo irritant inderdaad. Had vroeger trouwens ook zo'n staaf met een ring erom, die zat vast en die kon je dan maar op één bepaalde manier naar boven van die stick afdraaien. Geen idee meer hoe dat heette en kan er ook geen plaatje van vinden. Maar daar was ik dan weer heel goed in terwijl iedereen hem door de kamer heen smeet. Maar dat was doodsimpel, gewoon een kwestie van trekken en draaien :laughcry:


Ik zag ook een puzzel van ijzer stangetjes bij de Action, maar geen idee wat het exact was zal ook wel lastig zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 22:33

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Harrison schreef:Als je googelt krijg je allemaal algoritmes die je kunt gebruiken om ze op te lossen cbl. Succes.


Dank je.

June, denk dat er niks aan is als men alles weet, is leuker om er zelf achter te komen, maar wie weet als het me irriteert dat ik ga kijken.
<<

anoniem213

Bericht 05 Jun 2014 22:36

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Ik heb nog steeds niet het geduld daarvoor hoor. Ook met een filmpje is het niet heel gemakkelijk of zo, haha.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 22:43

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Misschien kan ik het uit verveling tijdens de vakantievlucht (enkele reis zo'n 10 uur) eens proberen, tijd zat en echt vloeken kan ook niet echt dan. Heb ik iig wat te doen ;).
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Jun 2014 13:12

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Mijn man lost hem ook op binnen een paar minuten. Ik niet, rot ding :P
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jun 2014 13:32

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Ik kan er ook niet tegen en krijg altijd de neiging om de stickers er af te peuteren en weer goed op te plakken:P
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jun 2014 16:38

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Zo te lezen zijn mannen er beter in dan vrouwen :thumbdown:
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 06 Jun 2014 17:39

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Alibi schreef:Ik kan er ook niet tegen en krijg altijd de neiging om de stickers er af te peuteren en weer goed op te plakken:P


+1 :good:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 07 Jun 2014 12:18

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

Haha ik heb hier geen geduld voor dus begin er niet meer aan en ik koop er ook geen :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem125

Bericht 07 Jun 2014 14:24

Re: Rubiks kubus.................arghhhh!

caribbeanlover schreef:Zo te lezen zijn mannen er beter in dan vrouwen :thumbdown:

Nee hoor, ik kan hem sinds kort ook binnen een paar minuten oplossen. Het is een trucje, kijk maar eens op youtube, daar heb je filmpjes waar het heel eenvoudig wordt uitgelegd. Kwestie van even een paar dagen oefenen en je hebt het wel onder de knie.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers