Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doggybag

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Mei 2014 20:06

Re: Doggybag

Wij doen dat eigenlijk alleen bij de Chinees.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Jun 2014 14:20

Re: Doggybag

Ik doe dat eigenlijk heel vaak. Ik ben nou eenmaal geen grote eter, en kan niet teveel in een keer eten vanwege mijn PDS. Dus óf ik houd daar rekening mee met het bestellen, óf ik vraag om een doggiebag. Ben nog nooit raar aangekeken hoor.
<<

Anoniem123

Bericht 02 Jun 2014 08:30

Re: Doggybag

Ik vraag het ook gerust, pas nog bij de pizzaria. Ik had nog 3 grote stukken over en weggooien vind ik zonde. Thuis was mijn man er nog erg blij mee.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 03 Jun 2014 22:48

Re: Doggybag

Ik krijg eigenlijk altijd mijn bord wel leeg in een restaurant. Ben wel een grote eter. En als ik het niet op krijg dan vind ik het vaak niet zo lekker en dan hoef ik het ook niet mee naar huis ;)

Als ik over zou hebben zou ik er misschien wel om vragen maar ik weet dan niet goed hoe ik het weer lekker kan opwarmen.. zoals pizza, dat vind ik vies als het koud is en opnieuw in oven zetten werkt ook niet echt goed dacht ik?
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Jun 2014 23:12

Re: Doggybag

Ooh, pizza als ontbijt vind ik echt heerlijk haha! Maar ieder zijn ding natuurlijk :D
<<

Anoniem123

Bericht 04 Jun 2014 12:04

Re: Doggybag

mijn man warmt een stuk pizza gewoon een beetje op in de magnetron. Al zou hij het zelfs koud opeten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Jun 2014 23:37

Re: Doggybag

Pizza opwarmen in de magnetron lijkt me niet zo lekker. Wordt het dan niet heel slap? Ik warm pizza altijd op in de oven en dat gaat prima.
<<

litllejoy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 106

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:58

Bericht 05 Jun 2014 10:02

Re: Doggybag

Ik doe het wel, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat hier in Zeeland veel mensen er raar van staan te kijken. Maar als ik het bijvoorbeeld in A'dam of Breda vraag weer helemaal niet..
Mijn Blog: JoY over Eten, Reizen, Huisje'Boompje'Beestje, Sporten, DIY
<<

Anoniem205

Bericht 07 Jun 2014 11:49

Re: Doggybag

Ik vind het vrij normaal eigenlijk! En gisteren had ik een hapje gegeten in een restaurantje en we hadden flink wat naan-brood over. Ze boden zelf aan om dat voor ons te verpakken. Super leuk!
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers