Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe bh's

<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 20:06

Nieuwe bh's

Hoe vaak kopen jullie een nieuwe bh?
Meten jullie jezelf op of laat je jezelf één keer in de zoveel tijd opmeten?
Bij welke zaak kopen jullie een bh?
Verschilt het vaak van maat?
Hoelang gaat één bh volgens jou mee?
Sexy of sexloos en dus praktisch of allebei?

(aanvullen mag)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jun 2014 20:11

Re: Nieuwe bh's

Hoe vaak kopen jullie een nieuwe bh? 1x per jaar en dan 2-3 stukjes
Meten jullie jezelf op of laat je jezelf één keer in de zoveel tijd opmeten? ik laat iedere keer iemand meekijken van de winkel zelf zodat ik zeker weet dat ze goed zijn
Bij welke zaak kopen jullie een bh? Truimph
Verschilt het vaak van maat? Mijn maat is behoorlijk constant. Model is een beetje afhankelijk, maar het verschil is een C80 of D75
Hoelang gaat één bh volgens jou mee? na 3/4 jaar merk ik dat ik toch weer nieuwe nodig heb
Sexy of sexloos en dus praktisch of allebei? gecombineerd
Koop je alleen BH's of ook bijpassende ondergoed? alleen BH's
(aanvullen mag)
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Jun 2014 21:55

Re: Nieuwe bh's

Marley schreef:Hoe vaak kopen jullie een nieuwe bh? Pff, geen idee, net wanneer ik wat leuks tegenkom.
Meten jullie jezelf op of laat je jezelf één keer in de zoveel tijd opmeten? Nee, vind ik niet nodig.
Bij welke zaak kopen jullie een bh? Hunkemoller, Hema, C&A, Zeeman, V&D.
Verschilt het vaak van maat? Nee, altijd hetzelfde.
Hoelang gaat één bh volgens jou mee? Toch vaak wel een paar jaar. Ik heb er best veel, dus ze slijten niet zo snel.
Sexy of sexloos en dus praktisch of allebei? Niet al mn beha's zijn supersexy ofzo, maar ik heb geen sexloze beha's.

(aanvullen mag)
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 22:31

Re: Nieuwe bh's

Ik zal mijn eigen vragenlijstje ook even invullen. ;)

Hoe vaak kopen jullie een nieuwe bh? Niet heel vaak, maar dit jaar 3x een nieuwe bh.
Meten jullie jezelf op of laat je jezelf één keer in de zoveel tijd opmeten? Mijn bh is te groot geworden en dus moest ik een nieuwe bh. Mam en ik gisteren mijn bh-maat opgemeten. Wat een drama vandaag bij de Hunkemoller. 80C, 85C, 80D, 85D, terug naar 85C, 80C, 85D etc. Uiteindelijk kon ik met zweet op mijn voorhoofd met 80D toch de deur uitlopen. En dat ik er maar veel plezier van mag hebben, mijn grote god. We waren het erover eens dat ik in een tussenmaat val, die dus niet te krijgen is en dus gigantisch geluk moet hebben.
Bij welke zaak kopen jullie een bh? Hunkemoller.
Verschilt het vaak van maat? Heb van Zeeman en Hunkemoller dezelfde maat, maar zijn nu beiden te groot, maar nu wil ik even geen bh's meer passen, want heb vandaag gegeten en gedronken zonder dat ik het had gedaan. Pffft! En ik hield er al niet van, dat bh's passen.
Hoelang gaat één bh volgens jou mee? Mijn laatste bh ging een half jaar mee. Was niet alleen in de wijdte te groot, maar ook in de cup.
Sexy of sexloos en dus praktisch of allebei? Nu is het absoluut seksloos. Hoop echt eens een vaste maat te krijgen zodat ik ook eens op sexy kan gaan.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 06 Jun 2014 08:25

Re: Nieuwe bh's

Hoe vaak kopen jullie een nieuwe bh? Een keer per jaar misschien? Omdat het zo duur is helaas minder vaak dan ik zou willen.
Meten jullie jezelf op of laat je jezelf één keer in de zoveel tijd opmeten? Ik koop ze in zo'n speciaalzaak en laat dan iemand meekijken.
Bij welke zaak kopen jullie een bh? Speciaalzaak voor big boobies (Naron in Breda bijvoorbeeld, heeft ook fijne webshop!)
Verschilt het vaak van maat? Nee.
Hoelang gaat één bh volgens jou mee? 2 jaar ofzo?
Sexy of sexloos en dus praktisch of allebei? Allebei tegelijk. Behalve mijn sportbh, die is gewoon sexloos en praktisch. :)
<<

Anoniem57

Bericht 06 Jun 2014 10:21

Re: Nieuwe bh's

Ik heb ze toevallig vd week op laten meten bij de Hunkemöller, en daarna gepast.
Heb 2 nieuwe bh's gekocht, 50 euro samen, ze zitten heerlijk maar ik vind het altijd zo'n zonde van het geld!
<<

Anoniem222

Bericht 06 Jun 2014 14:26

Re: Nieuwe bh's

Ik koop denk ik 2 a 3x per jaar een nieuw setje. Ik heb (bijna) altijd 75D dus dat is makkelijk. Heb nu dus ook echt een enorme verzameling BH's.
<<

Anoniem104

Bericht 06 Jun 2014 15:28

Re: Nieuwe bh's

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 27 Aug 2014 14:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 07 Jun 2014 08:13

Re: Nieuwe bh's

Hoe vaak kopen jullie een nieuwe bh?
Ik denk 2 keer per jaar
Meten jullie jezelf op of laat je jezelf één keer in de zoveel tijd opmeten?
Nee, ik koop alleen speciaal zaken en pas dan heel veel bh's achter elkaar tot er een echt goed zit
Bij welke zaak kopen jullie een bh?
speciaalzaak, dus geen ketens als hunkemuller of livera
Verschilt het vaak van maat?
nee niet de gebruikelijke trucje
Hoelang gaat één bh volgens jou mee?
dat ligt aan de kwaliteit die je koopt
Sexy of sexloos en dus praktisch of allebei?
praktisch hoeft toch niet meteen sexloos te zijn en andersom?
Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 07 Jun 2014 08:42

Re: Nieuwe bh's

Hoe vaak kopen jullie een nieuwe bh? Te vaak! :redface:
Meten jullie jezelf op of laat je jezelf één keer in de zoveel tijd opmeten? Ik voel zelf heel goed of een BH goed zit.
Bij welke zaak kopen jullie een bh? Hunkemoller, V&D, hema
Verschilt het vaak van maat? Nee, niet vaak
Hoelang gaat één bh volgens jou mee? Lang, want ik heb er zo'n 20 en wissel veel af
Sexy of sexloos en dus praktisch of allebei? Sexy
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 07 Jun 2014 10:34

Re: Nieuwe bh's

Hoe vaak kopen jullie een nieuwe bh? 3-4 keer per jaar
Meten jullie jezelf op of laat je jezelf één keer in de zoveel tijd opmeten? Ik pas de BH's aan en kijk zo of het goed zit/voelt
Bij welke zaak kopen jullie een bh? Hunkemoller, V&D, Livera, Hema
Verschilt het vaak van maat? Nee, ik pas vaak verschillende maten maar kom dan weer op dezelfde maat uit
Hoelang gaat één bh volgens jou mee? 2 jaar? Zolang de bh er nog goed uit ziet..
Sexy of sexloos en dus praktisch of allebei? Heb geen super sexy bh's maar vind ze ook niet seksloos

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers