Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afrekening gas/licht

<<

Anoniem222

Bericht 05 Jun 2014 11:44

Re: Afrekening gas/licht

Cotton schreef:
Harrison schreef:Op hoeveel zouden jullie je maandbedrag zetten als we nu 120 betaalden en tussen de 650 en 700 euro terugkrijgen? Ik
Wil niet het risico lopen bij te moeten betalen. 100 euro?

Kan je het 'goed' missen? Dan zou ik het op €120 laten staan want de winter was heel zacht.

Volgend jaar wellicht dan weer zo`n lekkere meevaller!

Ja dat is zeker zo. We kunnen het prima missen en liever een meevaller dan een tegenvaller.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Jun 2014 12:10

Re: Afrekening gas/licht

Alibi schreef:
Snoes schreef:Wij zijn in januari overgeschakeld naar een andere leverancier (via groepsaankoop groene stroom). We betaalden maandelijks 155 euro voorschot en begin mei kregen we iemand over de vloer die onze meterstanden kwam opnemen.

In een periode van 4 maanden tijd krijgen wij nu 525 euro terug :shock:
En nu hebben ze ons voorgeschot teruggeschroefd naar 69 euro per maand. Dat vind ik veel te weinig, zeker voor een huis, dus heb daarstraks gebeld dat ze het maar gewoon terug op 150 moeten zetten. Andere jaren kregen we meestal niet veel terug (op een jaar 200 euro ofzo) dus ik wil absoluut niet het risico lopen dat we moeten bijbetalen.

Maar goed, 525 euro over een periode van 4 maanden vind ik wel heeeel fijn! :cheering:


Dat kan natuurlijk niet kloppen.
Je hebt maar 620 euro betaalt voor die 4 maanden, minus 525 is 95 euro voor 4 maanden.
Ik denk dat er ergens wat fout is gegaan.
Het zou wel kunnen kloppen hoor, we hebben het zelf ook nagekeken.
We hebben wel voor 5 maanden voorschot betaald (800 euro, in het begin hebben we 3x 165 betaald en daarna is het BTW tarief veranderd waardoor we nog 2x 155 hebben betaald)

Dus 800 al betaald minus 525 is 275 euro. Komt dan neer op net geen 69 euro per maand en daar is ons voorschotbedrag nu ook naartoe gezet (wat we wel weer omhoog hebben geschroefd).

We hebben echt heel weinig verbruikt, de verwarming hebben we amper tot niet aangehad omdat we de houtkachel gebruiken. Daarnaast hebben we bijv. ook overal in huis led-verlichting etc.

70 euro is natuurlijk niet veel per maand voor een huis, maar de grootste kost voor een huis is het verwarmen ervan en aangezien we dat dit jaar amper met gas maar vooral met hout hebben gedaan, kan het wel kloppen. Maar omdat ik 70 euro zelf ook heel weinig vind, heb ik het toch maar terug omhoog gezet.
2012 & 2016
<<

Anoniem253

Bericht 06 Jun 2014 19:18

Re: Afrekening gas/licht

Krijg net de afrekening binnen! Wij krijgen € 366.- terug.. Jeej!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers