Wie is er nou verantwoordelijk ???
Super grappig natuurlijk, maar niet goedkoop...
De man die m kwam installeren was al vrij onbeleefd en gehaast, kwakte dat ding neer, vertelde mij hoe het werkte en weg wastie.
Vervolgens ging het personeel van de strandtent even checken of het werkte en kwamen ze tot de conclusie dat hij zo niet op een mooie plek stond.
Ze hebben m een kwartslag gedraaid en gingen weer verder met testen tot POEF..... dat ding ineens uit viel.
Ze kregen m wel aan de praat, maar hij printte niet meer.
Ze hebben met het bedrijf gebeld en er kwam een monteur (zou 'maar' 2u duren voor hij er was).
Ondertussen ging onze dag verder en konden er een hele hoop gasten niet op de juiste manier of helemáál niet op de foto.
Uiteindelijk was hij pas gerepareerd nadat de meeste gasten die bij de ceremonie waren al weg waren.
Ik heb contact gezocht met ze gisteren en nu beweren zij dat het aan het stopcontact lag waar hij op aangesloten was, de tweede kist die de monteur had meegenomen gaf op dat stopcontact hetzelfde probleem.
Toen hij aangesloten werd op een ander stopcontact deed hij het wel.
Ik vond overigens dat ik niet heel erg vriendelijk te woord werd gestaan, de man leek het probleem niet echt te begrijpen en bleef maar wijzen naar de strandtent.
Ik heb er nog een mail achteraan gestuurd met nogmaals het hele verhaal erin en dat ik hen verantwoordelijk acht voor het zoeken naar een oplossing.
Helaas heb ik daar nog geen antwoord op.
Overigens geeft de strandtent aan nog nooit eerder problemen te hebben gehad met dat stopcontact en het regelmatig gewoon te gebruiken.
Wie... is hier nou verantwoordelijk?
Want dat ik een compensatie wil is zeker, 3 kwart van de dag hebben we er geen, of niet juist gebruik van kunnen maken.