Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem151

Bericht 20 Mei 2014 18:52

Re: Action topic

lente schreef:Weet iemand of ze bij de Action de horren weer hebben/krijgen dit jaar? Die met magneetjes geloof ik? Daar hoorde ik vorig jaar veel mensen over, en nu wil ik er ook wel een (of twee haha).


Ik heb er laatst ook een weer 1 gehaald. Boven hadden we nog geen. Ideaal! Al viel deze eerst weer van het kozijn af. Maar geloof dat 'ie nu blijft hangen.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Mei 2014 21:43

Re: Action topic

Niet zo ideel blijkbaar
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Mei 2014 21:54

Re: Action topic

http://www.action.nl/products/view/id/1 ... telistid/1

Ik zag deze hartvormige doosjes laatst al, zo leuk alleen heb ik er geen reet aan omdat ik niet weet wat ik erin moet doen dus nutteloos om te kopen.
Zag ook badstof haarelastieken, had ik vroeger vaak in mijn haar en misschien ook wel wat voor nu aangezien ik die gewone een beetje zat ben.

Ha leuk een rubikskubus en niet duur....................lekker zenuwspel. Deze heeft tenminste mooie kleuren. Was er vandaag niet gezien.............balen! Dat Appelgeurtje heb ik, ruikt lekker. Die wc sticker snap ik niet. Hoe werkt dat? Zag een agenda in de aanbieding, he al weer vergeten te kopen...............stom!
<<

Anoniem51

Bericht 20 Mei 2014 22:50

Re: Action topic

Hahaha, die laatste post van CBL geeft exact de manier weer hoe ik door de Action heen vlieg. Van hot naar her en van de hak op de tak :lol:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 21 Mei 2014 06:40

Re: Action topic

Oh die hartvormige doosjes had een kindje uitgedeeld als traktatie. Weet even niet meer wat ze er in had gedaan (ik stond niet op de groep toen). Ik vind het ook leuke doosjes, maar je kan er niet veel in doen ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Mei 2014 08:16

Re: Action topic

Dundas schreef:Hahaha, die laatste post van CBL geeft exact de manier weer hoe ik door de Action heen vlieg. Van hot naar her en van de hak op de tak :lol:


Hahaha nou dat niet zozeer, want ik had een lijstje dus geen Lijst deze keer en die dingen heb ik ook gekocht. Een tijd geleden bedacht ik me dat ik een agenda nodig heb en nu ik die op de site zag herinnerde ik me er ineens aan. Ach ze blijven aanvullen neem ik aan.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2014 10:11

Re: Action topic

http://www.action.nl/products/view/id/1 ... telistid/1

Kan de foto niet plakken, maar ze hebben nu nagellak met fluweeleffect, eens wat anders dan caviaar nagellak. Lijkt me wel leuk.
<<

Anoniem74

Bericht 29 Mei 2014 14:36

Re: Action topic

D'n Ibbel schreef:Oh die hartvormige doosjes had een kindje uitgedeeld als traktatie. Weet even niet meer wat ze er in had gedaan (ik stond niet op de groep toen). Ik vind het ook leuke doosjes, maar je kan er niet veel in doen ;)



Hier heeft een juf deze op kdv getrakteerd, met rozijntjes erin. Is echt ieniminie
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2014 21:59

Re: Action topic

Weet ik :thumbdown:
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jun 2014 21:53

Re: Action topic

http://www.action.nl/products/view/id/3 ... telistid/1

Ha eindelijk een agenda gekocht en wel die recht op staat op de foto, leuk printje. Vergeten te kijken naar die nagellak met fluweeleffect, heb er weer een van Rimmel gekocht en heb die fluwelen niet gezien, maar zocht er ook niet naar aangezien ik er niet aan gedacht had. Ben ook wel benieuwd naar die mat+glans versie. Ze zijn nog steeds in de aanbieding.

Oh Nivea gezichtszonnebrand, dat kocht ik vroeger altijd en de laatste tijd gebruik ik gewoon die ik ook voor mijn hele lichaam gebruik, is prima te doen. Vraag me af of zo'n speciale eigenlijk nodig is.

Fout, verleidelijk is de Action zeg! Neem me voor steeds niet zoveel te kopen en ook niet meer dan op mijn lijst staat en die is vaak groot, niet heel erg, gemiddeld.
<<

Hartjes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 12 Mei 2014 13:49

Bericht 05 Jun 2014 10:17

Re: Action topic

Wie weet of ze op dit moment leuke fotoboeken voor kinderen hebben bij de action?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 05 Jun 2014 10:20

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:http://www.action.nl/products/view/id/3074/-p/viewid/10/favoritelistid/1

Ha eindelijk een agenda gekocht en wel die recht op staat op de foto, leuk printje. Vergeten te kijken naar die nagellak met fluweeleffect, heb er weer een van Rimmel gekocht en heb die fluwelen niet gezien, maar zocht er ook niet naar aangezien ik er niet aan gedacht had. Ben ook wel benieuwd naar die mat+glans versie. Ze zijn nog steeds in de aanbieding.

Oh Nivea gezichtszonnebrand, dat kocht ik vroeger altijd en de laatste tijd gebruik ik gewoon die ik ook voor mijn hele lichaam gebruik, is prima te doen. Vraag me af of zo'n speciale eigenlijk nodig is.

Fout, verleidelijk is de Action zeg! Neem me voor steeds niet zoveel te kopen en ook niet meer dan op mijn lijst staat en die is vaak groot, niet heel erg, gemiddeld.


Ik koop daar echt geen zonnebrand. Ik weet niet of je het nieuws de afgelopen weken gevolgd hebt over de zonnebrand?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 11:22

Re: Action topic

Dat verhaal ken ik. Wij hebben Action eigen merk, nooit problemen mee gehad hoor. Het ging om merken, maar die moeder van dat kind had ook beter moeten opletten dus is het lekker makkelijk de schuld te geven. Bovendien is voor zover ik weet er helemaal geen bewijs of het echt aan die zonnebrand lag. Dan nog je dient het zelf onder controle te hebben.
<<

Anoniem86

Bericht 05 Jun 2014 11:27

Re: Action topic

Gewoon de datum goed checken, dan niks aan de hand. M'n ouders hebben het nu ook gewoon op vakantie mee.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 05 Jun 2014 11:28

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Dat verhaal ken ik. Wij hebben Action eigen merk, nooit problemen mee gehad hoor. Het ging om merken, maar die moeder van dat kind had ook beter moeten opletten dus is het lekker makkelijk de schuld te geven. Bovendien is voor zover ik weet er helemaal geen bewijs of het echt aan die zonnebrand lag. Dan nog je dient het zelf onder controle te hebben.


Schijnt dat hun "oudere" dus over de datum zonnebrandcrème verkopen.
Ik had ook deodorant van ik dacht Dove gekocht, deed iedere keer goed schudden, maar steeds witte rotzooi onder mijn oksels. Heb hem dus weg gegooid.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 11:30

Re: Action topic

Ja idd, prima spul hoor die van eigenmerk. Tuurlijk kan er wat misgaan en ik weet van verhalen hier dat ze bij de Zeeman de zonnebrand jaar in jaar uit verkopen. Dus wordt niet alles verkocht, dan blijven ze dat net zolang verkopen tot het op is. Zonnebrand uit 2010 is niet opgegaan, dan werd het in 2011 weer verkocht enz.
Weet niet of de Action dat ook doet.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 05 Jun 2014 17:14

Re: Action topic

Linnie schreef:
caribbeanlover schreef:Dat verhaal ken ik. Wij hebben Action eigen merk, nooit problemen mee gehad hoor. Het ging om merken, maar die moeder van dat kind had ook beter moeten opletten dus is het lekker makkelijk de schuld te geven. Bovendien is voor zover ik weet er helemaal geen bewijs of het echt aan die zonnebrand lag. Dan nog je dient het zelf onder controle te hebben.


Schijnt dat hun "oudere" dus over de datum zonnebrandcrème verkopen.
Ik had ook deodorant van ik dacht Dove gekocht, deed iedere keer goed schudden, maar steeds witte rotzooi onder mijn oksels. Heb hem dus weg gegooid.


Daar schijnt anders maar weinig van waar te zijn. Die moeder kan dat wel op facebook zetten, maar wie zegt dat zij die zonnebrand niet zelf al 2jaar in de kast had staan, wie kan bewijzen dat zij die zonnebrand daadwerkelijk bij de action heeft gekocht, en wie kan bewijzen dat zij daadwerkelijk haar kind heeft ingesmeerd. Werd ook gezegd dat de brandwonden niet echt leken op brandwonden van verbranding door de zon.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem193

Bericht 05 Jun 2014 17:42

Re: Action topic

Eens met just me Daan. Het is zo overtrokken dat hele bericht van die moeder.
Waar was zij zelf? Je houdt je kind toch ook in de gaten. Als ik zo naar die verbrandingen keek, was dat echt niet van een uurtje in de zon spelen. Zelfs zonder zonnebrand was het dan niet zo geweest.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 17:50

Re: Action topic

Ja, idd je houd je kind toch in de gaten, dat heeft deze moeder iig niet goed gedaan.
<<

Anoniem51

Bericht 05 Jun 2014 17:57

Re: Action topic

Pippa schreef:Gewoon de datum goed checken, dan niks aan de hand. M'n ouders hebben het nu ook gewoon op vakantie mee.

Er staat geen datum op zonnebrand :)

Ik had het idee dat de moeder idd een hoop te verwijten viel, maar toch wil ik geen zonnebrand bij de Action vandaan.
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 18:04

Re: Action topic

Ik heb vandaag zeven euro uitgegeven bij de Action.

Het shortje met goal op de kont;
Afbeelding

En een hele slechte foto van mijn hand, maar het gaat om het idee;
Sandaaltjes 4,95;
Afbeelding
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 05 Jun 2014 18:20

Re: Action topic

Hebben ze die sandaaltjes ook nog in andere kleuren?
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 18:41

Re: Action topic

Siem schreef:Hebben ze die sandaaltjes ook nog in andere kleuren?


Ja, geel en nog een kleur. Maar ze hebben ze ook zonder felle kleuren. Heb wat rond gegrepen in de bak en dit vond ik wel een keer leuk. Ze zijn voor onder mijn maxidress, dus echt zichtbaar zijn ze niet in mijn geval. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jun 2014 19:57

Re: Action topic

Dundas schreef:
Pippa schreef:Gewoon de datum goed checken, dan niks aan de hand. M'n ouders hebben het nu ook gewoon op vakantie mee.

Er staat geen datum op zonnebrand :)

Ik had het idee dat de moeder idd een hoop te verwijten viel, maar toch wil ik geen zonnebrand bij de Action vandaan.


Het ging nu toch om de echte merken dus ik zie niet in waarom eigenmerk niet goed is. Om geen risico's te nemen ook al let ik wel goed op met name voor mijn man koop ik geen merk zonnebrand daar. Eigenmerk is verder prima vinden wij.
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 22:16

Re: Action topic

Ik heb niet de hele discussie gevolgd, maar Action koopt heel vaak partijen uit andere landen op en verkopen deze ver onder de prijs. Daar kunnen producten tussen zitten die ver over de datum of op de datum zitten. Want als partijen overgescheept worden van een ander land, hoe zeker kun je er dan nog van zijn dat het nog goed is? Action's respons op de klacht van brandblaren door zonnebrand was, dat mensen konden weten dat doordat het ver onder de normale prijs werd verkocht het geen NL producten waren en Garnier heeft daarop gereageerd met:"Wij halen niet voor niets producten uit de handel". Wat kun je als consument nog als je dat niet weet?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers