Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede tijden slechte tijden topic

<<

Anoniem234

Bericht 28 Mei 2014 21:03

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Lenthe schreef:Die Willeke van Ammelrooij is toch een gerenommeerd actrice?
Misschien ligt het aan mij maar ik vind haar heel overdreven en irritant acteren.

En waar is het slecht acterende vriendinnetje van Vincent gebleven?


Ik vind het acteerwerk idd ook niet zo.

En zijn ex is terug naar huis geloof ik.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 28 Mei 2014 21:04

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind haar ook echt vervelend ja.

Milou is weer teruggegaan naar huis.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 28 Mei 2014 21:25

Re: Goede tijden slechte tijden topic

zonneschijn schreef:
Milou is weer teruggegaan naar huis.

:cheering:

Willeke acteert alsof ze in een groep 8 musical speelt. :thumbdown:
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 29 Mei 2014 16:11

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind haar zoooo mooi praten :-).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Mei 2014 16:14

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind het irritant dat ze de klemtoon op cent legt ipv op Vin :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem50

Bericht 29 Mei 2014 16:27

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Willeke doet mee aan GTST, om haar studenten te onderwijzen op het gebied van soaps. Ze is lerares op een toneelschool. Misschien dat ze daarom overdreven of anders of moeilijker speelt dan iedereen gewend is, want ik neem aan dat ze haar eigen werk meeneemt naar school. Ik merk niets, maar ik kijk kennelijk ook niet zo stijf als jullie doen. Viel me ook totaal niet op dat Milou niet kon acteren.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 29 Mei 2014 18:05

Re: Goede tijden slechte tijden topic

In Verliefd op Ibiza vond ik Willeke ook al apart acteren maar in GTST vind ik het nog een tikkeltje erger.
<<

Anoniem186

Bericht 29 Mei 2014 20:31

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik heb net de shortie van morgen zitten kijken. Heftig!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Mei 2014 22:14

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Zo, dat gaat lekker...
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 29 Mei 2014 22:17

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nou het gaat weer lekker inderdaad, mag ook wel weer een einde komen aan het gemep.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mei 2014 09:21

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Lekker heftig. Nu weer wachten tot maandag.
2014 2016
<<

Anoniem50

Bericht 30 Mei 2014 10:18

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Heb zojuist de aflevering van vanavond gekeken en ik moet zeggen dat wat er op het eind gebeurde ik in zijn geheel zag aankomen. Vond het ook een domme actie om ze alleen te laten....
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Mei 2014 11:11

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Spoilers

Spoiler: weergeven
Maandag 2 juni:
Anton gaat op brutale wijze achter vermiste Tim aan. Noud doet een schokkende ontdekking over Menno en Lucas. Maxime doet haar best om het geluk van Vincent centraal te stellen. Menno realiseert zich dat hij het zonder hulp niet redt.

Dinsdag 3 Juni:
Nuran verrast Bing wanneer ze duidelijk wil maken hoe belangrijk hij voor haar is. Rikki krijgt door een actie van Anton weer hoop op een liefdesrelatie. Menno verschijnt ongevraagd aan het bed van Lucas, maar weet toch iets goed te doen bij Noud.

Woensdag 4 juni:
Sjors wordt getriggerd door een vondst in de tuin van Willem en gaat op onderzoek uit. Dilemma: Bing wil Nuran zijn mening geven, maar wil haar daarbij niet kwetsen. Lucas is bang dat zijn huwelijk definitief voorbij is. Tim wordt geconfronteerd met de pijn van Willems onverwerkte verdriet.

Donderdag 5 juni:
Willem hoopt dat Tim hem nooit in de steek zal laten. De zoektocht van Sjors lijkt vruchteloos wanneer ze Willems auto ziet vertrekken. Maxime schrikt van Vincents Zwitserland-plannen en gaat de confrontatie met manipulatieve Paula aan.

Vrijdag 6 juni
In Maximes bijzijn zakt Paula plotseling in elkaar. Sjors dacht dat haar wereld ingestort was tot ze een enorme verrassing tegen het lijf loopt. Lorena doet haar best om Nina af te troeven en Nina windt zich daar heel erg over op. Rikki en Sjoerd werken samen aan een liefdesliedje.

Maandag 9 juni:
Wiet en Rikki krijgen een masterclass van de Jersey Boys. Er is slecht nieuws voor Vincent. De vrolijke stemming bij Bouwhuis wordt getemperd door een emotionele mededeling van Tim. Noud verrast Lucas.

Dinsdag 10 juni
Maxime probeert Vincent bij te staan in zijn verdriet. Lucas mist het steeds meer lief en leed te kunnen delen met Menno. Anton en Julia kunnen het niet begrijpen waarom Tim niets van zich heeft laten horen.

Woensdag 11 juni:
Vincent wil van Maxime precies weten hoe de fatale middag van zijn moeder precies verlopen is. Bing probeert Nuran ervan te overtuigen dat hij haar kan helpen met revalideren. Nina leest het interview met Lorena.

Donderdag 12 juni:
Lucas en Bing komen oog in oog te staan met Tim, het slachtoffer van hun bootdiefstal. Menno probeert er via Noud achter te komen hoe het met Lucas gaat. Aysen vreest dat Nuran achter de tralies belandt.

Vrijdag 13 juni:
Tim en Sjors hervinden elkaar. Julia staat op tegen Anton: Tim moet zijn eigen keuzes kunnen maken. Een ontmoeting tussen Lucas en Menno loopt meteen uit de hand. Rikki creeerd een intiem moment tussen haar en Anton.


Nou de rol van Willeke is maar van korte duur.. Gaat het dus allemaal nog langer duren voor Nina en Vincent er achter komen dat ze familie zijn.
<<

Anoniem50

Bericht 30 Mei 2014 11:20

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nou nou nou, dat duurt nog wel even allemaal.... :sleep:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 31 Mei 2014 11:47

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ooh, zo langdradig allemaal. En toch blijf ik kijken. :palm:
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 03 Jun 2014 07:30

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Gisteren moest ik wel even lachen toen Tim aan Willem vroeg of hij soms op hem viel.
<<

Anoniem234

Bericht 03 Jun 2014 16:38

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ilovethe90s schreef:Gisteren moest ik wel even lachen toen Tim aan Willem vroeg of hij soms op hem viel.


Ik ook, kwam er zo apart uit vond ik.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 04 Jun 2014 22:29

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Zouden we nu voor eeuwig van die Willem af zijn, of blijft ie in de serie? Morgen eindelijk een einde aan die zeurderige verhaallijn :)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 05 Jun 2014 19:33

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Aaah, dat was wel even een kippevel-momentje :D
<<

Anoniem86

Bericht 05 Jun 2014 19:33

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jaaaaaa eindelijk!!!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Jun 2014 19:34

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Pippa schreef:Jaaaaaa eindelijk!!!!


Nou inderdaad
<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 19:37

Re: Goede tijden slechte tijden topic

kerel schreef:Zouden we nu voor eeuwig van die Willem af zijn, of blijft ie in de serie? Morgen eindelijk een einde aan die zeurderige verhaallijn :)


Als het goed is dan zien we hem nooooiiiiitttt meeeeerrrr ter-ug! :ja:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 05 Jun 2014 19:57

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jeeee eindelijk is het wachten voorbij. ben benieuwd hoe Anton enzo reageren
<<

Anoniem280

Bericht 06 Jun 2014 19:46

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Had alleen de shortie voor vanavond gekeken, maar wat mij opviel toen Tim aanbelde was, Bianca riep Sjoerd, ze stond al in de hal, maar opende de deur niet, Sjoerd kwam van boven, maar opende de deur ook niet, Aston moest speciaal van de bank komen om de deur te openen, maandag maar weer afwachten.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 06 Jun 2014 20:03

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Caramba schreef:Had alleen de shortie voor vanavond gekeken, maar wat mij opviel toen Tim aanbelde was, Bianca riep Sjoerd, ze stond al in de hal, maar opende de deur niet, Sjoerd kwam van boven, maar opende de deur ook niet, Aston moest speciaal van de bank komen om de deur te openen, maandag maar weer afwachten.


Ja dat viel mij ook op, lekker apart
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers