Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was jouw jaar?

<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 14:11

Bericht 16 Sep 2013 17:14

Re: Hoe was jouw jaar?

.
Laatst gewijzigd door Lilac op 15 Aug 2015 18:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 16 Sep 2013 17:20

Re: Hoe was jouw jaar?

Lilac schreef:@Dora, ik zit ook in een 3 jarig traject en ben nu ongeveer een half jaar bezig. Krijgen jullie straks ook weekgeld?
Het is erg vervelend, vooral de eerste weken. Maar je leert je goed aan te passen aan de situatie en je wordt creatief met het weinige geld wat je te besteden hebt.

Acceptatie en het vooruitzicht dat er een toekomst met een schone lei op jullie wacht moet vast moed geven!

Edit: Het geeft trouwens ook heel veel rust te weten dat al je vaste lasten betaald worden, je schulden langzaamaan afgelost en je toch met een gerust hart door kan met leven zonder je druk te hoeven maken om betalingsherinneringen of erger.



Wij komen in een iets ander traject, wij moeten zelf onze vaste lasten betalen etc. Wij krijgen het (als het goed is) per maand gestort. Maar idd het geeft een hoop rust.
En dan straks een mooie schone lei.
Dan nog 5 jaar wachten en dan kunnen we als we zouden willen een hypotheek aan kunnen vragen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem 49

Bericht 16 Sep 2013 17:22

Re: Hoe was jouw jaar?

Lilac schreef:
Majira schreef:Lilac, ik wil je een dikke knuffel geven! :hug: Je mag trots zijn op jezelf!


Dankjewel. Soms heb ik het gevoel dat ik niet trots mag zijn op mezelf, dat ik 'gewoon niet zo bang moet zijn' Maar mijn angsstoornis is gegrond en dan mag ik eigenlijk toch wel trots zijn op alles wat me nu wel lukt.

Ik wil trouwens alle andere meiden hier ook even laten weten dat ze van mij een dikke knuffel krijgen, er komen nogal wat heftige dingen voorbij. Pompoen, voor jou een extra dikke knuffel.


Natuurlijk mag je wel trots zijn op jezelf! En juist om wat je zelf noemt! Wees trots meisje, echt!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Sep 2013 17:23

Re: Hoe was jouw jaar?

Echt heel raar, want dit topic staat er al heel lang, maar opeens dacht ik dat er stond: Hoe was jij jouw haar. Ik dacht al, wat veel reacties.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2013 17:27

Re: Hoe was jouw jaar?

Susan schreef:Echt heel raar, want dit topic staat er al heel lang, maar opeens dacht ik dat er stond: Hoe was jij jouw haar. Ik dacht al, wat veel reacties.


Dat topic is er ook hoor! Is juist geopend omdat veel meiden dat bij deze titel lazen (waaronder ik).
❤ 7 juni 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Sep 2013 17:30

Re: Hoe was jouw jaar?

Oh, dat verklaart het, dan heb ik dat topic ook zien staan en ben ik in de war.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Sep 2013 17:31

Re: Hoe was jouw jaar?

Oh ja, nou zie ik het, het halve forum heeft dat al gezegd. Nouja.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 14:11

Bericht 16 Sep 2013 17:40

Re: Hoe was jouw jaar?

Majira, ik zit te blozen achter mn laptop, geen geintje.

Dora, dat klinkt als een mooi plan. Dat gaat zo te lezen helemaal goed komen!
Afbeelding
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 14:11

Bericht 16 Sep 2013 17:40

Re: Hoe was jouw jaar?

Haha, Susan :)
Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 16 Sep 2013 21:58

Re: Hoe was jouw jaar?

+
Onze bruiloft en de huwelijksreis
Nog steeds genieten van ons huis en tuin
Op vriendschappelijk vlak ging alles goed en is mijn band met een paar vriendinnen nog beter geworden.

-
Het verliezen van mijn baan
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers