Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Skype interview

<<

Anoniem54

Bericht 04 Jun 2014 19:13

Skype interview

Ik heb binnenkort een skype interview voor een nieuwe baan. Dit is mijn eerste via skype. Ik vind het zo spannend ! Heeft iemand misschien tips? Of ervaringen? Is het een beetje zoals een gewoon gesprek?
<<

krullie

Bericht 04 Jun 2014 19:40

Re: Skype interview

Spannend Lemon! Is het voor een baan in het buitenland? Eigenlijk is het net zoals een 'normaal ' gesprek alleen nu zit je al helemaal klaar en zie je alleen elkaars gezicht.
Het voordeel is, dat je makkelijk een spiekbriefje naast je kan neerleggen met dingen die je graag wilt zeggen of wilt weten en dat je even kunt spieken als je bang bent wat te vergeten.
Verder gewoon jezelf zijn, komt heus goed!
Succes!
<<

Anoniem54

Bericht 04 Jun 2014 19:46

Re: Skype interview

krullie schreef:Spannend Lemon! Is het voor een baan in het buitenland? Eigenlijk is het net zoals een 'normaal ' gesprek alleen nu zit je al helemaal klaar en zie je alleen elkaars gezicht.
Het voordeel is, dat je makkelijk een spiekbriefje naast je kan neerleggen met dingen die je graag wilt zeggen of wilt weten en dat je even kunt spieken als je bang bent wat te vergeten.
Verder gewoon jezelf zijn, komt heus goed!
Succes!


Nee het is voor een baan in Nederland maar ik woon zelf niet in Nederland! Ja van dat spiekbriefje is handig. Bedankt voor je reactie!

Zou iemand mij kunnen helpen met deze zin? Ik kom er niet uit. Ik moet antwoorden wanneer ik beschikbaar ben voor het gesprek. En ik zou alleen doordeweeks tot 11:00 kunnen en vrijdag de hele dag. Hoe formuleer ik dit netjes?
Ik heb al zolang geen belangrijke mails in het nederlands gestuurd dat ik het niet voor elkaar krijg! :palm:
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Jun 2014 20:53

Re: Skype interview

Spannend zo'n skype-gesprek. Ik zou van te voren even een goede plek uitkiezen om te zitten, i.v.m. webcam en lichtinval. Even testen dus!
Het lijkt mij wel dat het hetzelfde gaat als een 'normaal' sollicitatiegesprek. Alvast veel succes!

Je zin:
Voor een interview ben ik op maandag tot en met donderdag in de ochtend beschikbaar tot 11.00u en op vrijdag de gehele dag.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Teun