Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag ik even zeggen..

<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 19:45

Re: Mag ik even zeggen..

ED, ben jij ook doodziek geweest waardoor het een hele grote overwinning is dat je weer even hebt kunnen werken?
Plaats het topic eens in die context en kom dan weer zeiken. Hou eens op joh.
<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 12 Sep 2013 22:18

Re: Mag ik even zeggen..

Cinnamon schreef:Wat lijkt het me vervelend zeg, als je die kleine dingen niet eens meer echt kan waarderen en allemaal maar standaard en normaal vindt..

Wees tevree met kleine dingen en je zult gelukkig zijn.
Moest zomaar even denken aan een versje uit een oud poeziealbum.


Mee eens! Ze zeggen niet voor niets: wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Voor mij zijn juist die kleine dingen betekenisvol. De voorbeelden die Bisq noemt zouden bij mij ook dergelijke gevoelens oproepen. Dat is toch juist mooi?
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 12 Sep 2013 22:25

Re: Mag ik even zeggen..

Weg ivm persoonlijke info.

Oh, en er stond vriendin ipv vrouw, oeps :p
Laatst gewijzigd door Bisq op 12 Sep 2013 23:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 22:34

Re: Mag ik even zeggen..

Mwa, zoals ik al zei, ik waardeer de kleine dingen juist heel erg, maar zoiets als eten bestellen, dat is zoiets dat hij de ene keer doet en ik de andere keer. Eigenlijk denken we daar beide niet zo over na. Ik ben dan niet trots op hem en hij niet op mij, omdat het gewoon een van de honderden dingen is die we doen op een dag. Vandaar dat ik het topic even niet begreep, maar het is me nu wel duidelijk dat dit in veel huishoudens dus kennelijk heel bijzonder is, dat de man stofzuigt enzo.

Ik moet er nog steeds aan wennen :P
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 22:35

Re: Mag ik even zeggen..

Bisq schreef:Wat ben ik blij voor je ED dat het voor jou bij de dagelijkse dingen hoort die je samen doet. Was bij ons eens ook zo.. Tot ik ziek werd en zulke dingen samen doen niet meer mogelijk was. Ik vind het niet niets om als man zijnde al 17 maanden lang 40 uur te werken bij je baas, een eigen bedrijf runnen, een huishouden draaiende houden en ook nog eens voor je zieke vriendin te moeten zorgen. Ik zit nu in een fase dat ik mijn leven weer aan het oppakken ben, dat is enorm zwaar. Ik ben dan zo enorm trots dat mijn man niet zeurt als ik na het opbouwen van mijn leven geen puf meer heb om eten te koken. En zo lief dat hij ziet dat ik het niet red om het huis op te ruimen en dat hij dan zonder er iets over te zeggen na een lange werkdag dat dan ook nog even doet.

Dat is wel bijzonder ja, nu snap ik de context beter.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 12 Sep 2013 22:36

Re: Mag ik even zeggen..

Laat maar, zag je tweede berichtje pas later.
Insta: je_ei_kwijt
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 13 Sep 2013 00:47

Re: Mag ik even zeggen..

Ik zou daar ook blij mee zijn (komt ook nog eens bij dat ik gek ben op pizza) maar in jou geval (zoals ik het lees) snap ik het nog beter en zou ik dat ook zeker waarderen. Geniet ervan, jij mag ook weleens verwend worden! (super dat je vriend/man dat ook ziet!)
Afbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 13 Sep 2013 10:48

Re: Mag ik even zeggen..

Lief Bisq, heel fijn dat ie zo goed voor je zorgt. :heart:

Die van mij is ook lief en weer helemaal zichzelf door deze vakantie wat ik heel fijn voor hem vindt na een stressvolle periode. Hij bestookt mijn moeder op whatapp met allerlei vakantiefoto's van mij omdat ie me zo mooi vindt. Goed voor mijn ego. :wink:
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 13 Sep 2013 12:10

Re: Mag ik even zeggen..

Wat heerlijk Bisq!

ED, ik vind het eerlijk gezegd nog steeds heel storend hoe jij jouw mening en visie op dingen verkondigt op het forum. Laat haar gewoon genieten van dit gevoel! Je kunt ook eens besluiten om jouw perfecte relatie buiten beschouwing te laten. Waarom ligt dat er bij jou toch steeds zo bovenop? Jij kunt ieder topic leiden naar jouw hemels leven. Want o wat heb je het toch goed. Fijn voor jou, maar laat iemand anders genieten van de leuke dingen in een imperfecte relatie.
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 11:49

Re: Mag ik even zeggen..

Wat fijn Bisq! Ook dat je weer wat uurtjes hebt kunnen werken!

Ik vind dat soort dingen ook superlief van mijn man. Hij werkt meer dagen dan ik, maar ik ben helaas vaak uitgeput (oorzaak onduidelijk) en dan neemt hij zonder morren ook nog een deel van het huishouden op zich. Sowieso is hij heel zorgzaam. Zelfs nu hij in de lappenmand zit komt 'ie elke keer vragen of 'ie nog iets kan brengen (lig nu ook weer op bed) of kan doen.
<<

Anoniem23

Bericht 14 Sep 2013 12:25

Re: Mag ik even zeggen..

-ED- schreef:
Harrison schreef:Mijn vriend is nu aangeschoten onderweg van een borrel op zijn werk dus ik zou dat ook best fijn vinden nu haha!

Hopelijk op de fiets en niet met de auto?

We hebben niet eens een auto ;-) en al zouden we die hebben, we drinken allebei geen druppel als we moeten rijden.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Sep 2013 12:53

Re: Mag ik even zeggen..

Ik vind het lief dat m'n vriend volgende week mee gaat naar mijn fysiotherapeut. Zij gaat hem leren masseren zodat hij, als we straks op reis zijn, mijn pijn kan verlichten :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2013 18:43

Re: Mag ik even zeggen..

wat lief van je man.

Mijn man was zaterdag lief ik kwam thuis van een hele dag in de regen gelopen te hebben en hij gaf mijn pantoffels en een kleedje. Had het ijskoud
Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 16 Sep 2013 19:30

Re: Mag ik even zeggen..

Ah wat lief! Mijn vriend is ook ontzettend lief, als ik bij hem slaap zet hij s'ochtends koffie voor me, hij haalt me op met de auto en brengt me weg(hoewel ik dat aanbod niet altijd accepteer..), hij weet welke dingen qua eten en drinken ik lekker vind en heeft dat altijd in huis. Tijd terug waren we naar Ikea(uur rijden) en hadden we meubels gekocht voor mijn huis, maar de boekenkast paste niet in de auto (omdat ik er dus naast zat en om die kast over de passagierstoel zou moeten). Kreeg ik opeens een smsje paar dagen later: 3x raden waar ik nu ben..
<<

Anoniem40

Bericht 16 Sep 2013 21:33

Re: Mag ik even zeggen..

Wat lief allemaal!

Mijn vriend is ook lief. Ik werk al een paar weken 70-80 uur per week en mijn vriend is weg. Het is een zooi thuis, ik eet alleen maar take-away en ik mis mijn vriend. En nu belde hij net om te zeggen dat hij een ticket besteld heeft om naar mij toe te komen morgen! Helemaal leuk, maar nu moet ik wel de rommel hier op gaan ruimen.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers