Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Domme acties.

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 29 Mei 2014 13:41

Domme acties.

Op het kdv van de meisjes moet je van die blauwe, plastieke dingen dragen over je schoenen om alles proper te houden. Je mag ze alleen niet vergeten uit te doen. Ze zijn heel de stad doorgeweest, mee op de bus, het dorp door, tot thuis. Iedereen bekeek mij gek, ik begreep maar niet waarom, maar lachte altijd vriendelijk terug. Nu denk ik alleen maar: :palm:
Afbeelding

Jullie hebben vast ook domme acties gedaan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 29 Mei 2014 13:50

Re: Domme acties.

Hahaha ik zie het helemaal voor me :smile:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem113

Bericht 29 Mei 2014 13:56

Re: Domme acties.

Haha :smile:

Ik ben de laatste week ontzettend in de war.

Vorig weekend hadden we een etentje en ik bestelde een ice tea. Maar toen ze met de bestelling kwam was ik er van overtuigd dat ik appelsap had besteld, maar iedereen om mij heen bevestigde de ice tea :palm:. Daarna had ik dus nog een keer ice tea besteld maar 2 minuten later weer een ice tea. Toen mijn drankje binnen 10 seconden voor mij stond vond ik het al zo snel. Maar tja niet lang daarna kwam er nog een. Kon mij de tweede keer dus gewoon niet herinneren dat ik een drankje had besteld.

Van de week moest ik in de nacht naar de wc. Mijn vriend had vrienden over de vloer gehad dus ik zat in mijn hoofd met dat ik de bril niet moet vergeten omlaag te doen, kom ik in het toilet (toilet bril was netjes omlaag) pak ik de bril doe deze omhoog en ga zitten.. :palm:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Mei 2014 13:58

Re: Domme acties.

Hahahaha! Zo ben ik eens op mijn sloffen naar school gegaan ;) gelukkig kwam ik er na 5 min op de fiets achter!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem51

Bericht 29 Mei 2014 14:27

Re: Domme acties.

Hahaha!

Ik van de week: mijn vriend was naar de voetbal en ik was inmiddels al naar bed gegaan omdat ik doodmoe was. Hij zou op tijd thuis zijn, maar is niet echt van de tijd, nu vind ik dat opzich ook echt niet erg, maar soms kan het me ineens irriteren dat hij zegt over een half uur thuis te zijn en dat her dan ineens anderhalf uur later pas wordt. Enfin, ik was in slaap gevallen en om 23:00 werd ik weer wakker en zag ik dat ik een whatsappje van hem om 22:40 had dat hij er zo aan zou komen. Dus ik whatsapp nog, maak het niet te laat want we moeten morgen allebei weer erg vroeg op. En toen kon ik niet meer slapen. Een uur later nog geen teken van leven, dus stuur ik inmiddels een lichtelijk geirriteerd whatsappje dat hij zich toch maar eens aan z'n beloftes moet houden etc etc. Komt hij nog geen vijf minuten later doodleuk de slaapkamer binnenstappen, hey schat, ben je nog wakker? En stapt in bed. Was hij dus al een uur thuis, was zelfs nog de slaapkamer in geweest, me nog een kus gegeven maar ik was blijkbaar zo diep ik coma dat ik er niks van gemerkt heb :palm: en dat was dus rond 23:00. Blijkbaar ben ik wakker geworden toen hij de slaapkamerdeur achter zich dicht trok en heb ik hem toen met m'n slaaphoofd gewhatsappt dat hij het maar niet laat moest maken...
<<

Anoniem 63

Bericht 29 Mei 2014 19:02

Re: Domme acties.

Haha, zo ben ik eens naar huis gereden met de bowlingschoenen van de bowling nog aan.... :palm:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Mei 2014 19:09

Re: Domme acties.

Hahaha :lol:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem50

Bericht 29 Mei 2014 19:15

Re: Domme acties.

Ik ben altijd bang dat als mensen naar me lachen, dat ze me uitlachen omdat ik mijn mond niet heb afgeveegd na het eten en voor het weggaan. Laatst was ik daar absoluut niet bang voor, want ik had voor het weggaan nog in de spiegel gekeken en dacht dat mensen naar me lachten, omdat ik zo vriendelijk naar hun lachte. Bij thuiskomst en op de wc kwam ik erachter dat mijn gulp van mijn broek nog open stond. Dat niemand dat even kan zeggen. :palm:
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 29 Mei 2014 20:42

Re: Domme acties.

Haha wat een fantastische verhalen!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 29 Mei 2014 20:55

Re: Domme acties.

Haha geweldig!
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 29 Mei 2014 23:34

Re: Domme acties.

Zo blijven je schoenen wel lekker schoon ;).
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 31 Mei 2014 14:53

Re: Domme acties.

Heerlijk die verhalen :-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 01 Jun 2014 13:24

Re: Domme acties.

Ik had ook zóó een domme actie van de week. Wij hebben zo'n vuilnisbak in de keuken van de Dille en Kamille winkel (van metaal) en de vuilnisbak ging snel ruiken, dus dat wilde ik eens grondig schoonmaken van binnen.
Ik had een sop gemaakt en met een doek ging ik door de vuilnisbak, tot ik op twee van die bruine harde rondjes stuitte links en rechts. Ik was ervan overtuigd dat het aangekoekt vuil was, maar met een doek ging het er niet van af. Dus pakte ik een schuurspons maar het ging er nog niet vanaf. Toen ging ik maar de deksel aan de binnenkant schoonmaken en ook hier kwam ik die harde bruine rondjes tegen. Ondertussen was ik geïrriteerd, want ik zou en moest het schoon hebben.
Dus ik pakte een aardappelschilmesje uit de la en ik probeerde de rondjes eraf te pulken op die manier. Pas na een paar minuten kwam ik erachter dat het de verroeste schroefjes waren van handvatten van de vuilnisbak en deksel. Hoe kond ik dat nou niet door hebben dat het geen vuiligheid was? Voelde me echt zo oliedom haha.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Jun 2014 15:47

Re: Domme acties.

Haha Brooke! Goede schoonmaakdrang heb je dan zeg ;)
<<

Anoniem148

Bericht 02 Jun 2014 06:44

Re: Domme acties.

Ik was boven aan het opruimen. Zakje oud papier, zakje kliko en een zakje plastic.
Mijn vriend was in de tuin aan het werk en had een poetsdoek van boven nodig voor de ramen te wassen.
Ik in een tas gedaan en uit het raam over de aanbouw gegooid, ging goed. Meneer kreeg de opdracht om die tas weg te gooien.
Tweede keer ging ook goed maar de derde keer kwam er net een windvlaag en de tas niet goed verzwaard. Belande dus mooi bij de buren.
Helaas in die tas zaten oude testen zoals ovulatie en zwangerschapstesten. Lege verpakking vitamines voor vrouwen die zwanger willen worden. Ehm... Oeps.
Kon ik met een rood hoofd bij de buren aanbellen aangezien niemand weet dat we ermee bezig zijn.
Vriendlief vond het een domme actie dus wilde zelf niet gaan.
Gelukkig was wel alles in de tas blijven zitten maar nieuwsgierige buurman keek toch snel voor ik het uit zijn handen trok.
Gelukkig viel de poetsdoek er helemaal overheen!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 02 Jun 2014 07:50

Re: Domme acties.

Haha altijd leuk dit soort verhalen te lezen!

Ik moest afrekenen €7 ik vroeg kunt u een euro wisselen voor klein, moet zo even parkeren.
Ja dat is goed...waar mijn euro was. Ik: ik betaal toch net, daarvan kunt u toch de euro wisselen.
Maar het was €7.. Ja dat heb ik ook betaald. Daarvan vroeg ik of u een euro kon wisselen.
Ik begon te lachen en zei we begrijpen elkaar niet. Nee zegt ze denk het ook niet.
Andere medewerker, moet je even die euro neerleggen want nu lijkt het alsof jij nog geld terug krijgt.
Toen gaf ik die euro, ze wisselde en ik sta buiten en dacht... Oeps!!! Ik ben er niet helemaal bij haha schaamde mij echt kapot. Duurde nog best lang ook aan de kassa, ik dacht nog oudmens je snapt er geen zak van.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2014 08:32

Re: Domme acties.

Dandelion, jij noemt je vriend meneer en geeft hem opdrachten? Komt een beetje denigrerend over.

Expressob ik snap hem ook niet :nopompom:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 03 Jun 2014 09:09

Re: Domme acties.

Ik moest wel een euro geven om gewisseld terug te krijgen.
Op dat moment was ik er totaal niet bij met mn kop en dacht dat ze van het betaalde geld (die €7) wel een euro kon wisselen voor mij. Dan zou zij mij een euro moeten betalen
<<

Anoniem86

Bericht 03 Jun 2014 09:10

Re: Domme acties.

Je betaalde gewoon gepast dus en moest dus nog extra geld geven om te wisselen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 03 Jun 2014 09:40

Re: Domme acties.

Hahahha ja idd. Echt zoooooo dom op dat moment
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2014 15:01

Re: Domme acties.

Aha! Ok ik snap 'm :smile:
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 03 Jun 2014 15:39

Re: Domme acties.

Ik moest een belangrijk mailtje sturen nog na laten lezen door een vriendin. Krijg ik antwoord terug zie ik dat ik mijn eigen naam verkeerd had gespeld..
<<

Anoniem148

Bericht 04 Jun 2014 07:10

Re: Domme acties.

Carrie schreef:Dandelion, jij noemt je vriend meneer en geeft hem opdrachten? Komt een beetje denigrerend over.

Expressob ik snap hem ook niet :nopompom:


Ow nee zo niet bedoeld. Komt met werk dat ik altijd meneer schrijf bij de rapportage dus het zat er nog in :$ toe aan vakantie...
<<

Anoniem301

Bericht 04 Jun 2014 15:23

Re: Domme acties.

Dandelion schreef:
Carrie schreef:Dandelion, jij noemt je vriend meneer en geeft hem opdrachten? Komt een beetje denigrerend over.

Expressob ik snap hem ook niet :nopompom:


Ow nee zo niet bedoeld. Komt met werk dat ik altijd meneer schrijf bij de rapportage dus het zat er nog in :$ toe aan vakantie...


Haha ok gelukkig maar! :smile:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio