Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ging jij de bevalling in?

<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:54

Bericht 28 Mei 2014 10:53

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

@lana: Ik heb de ziekenhuisrapportage maar er staat alleen de 1e x in dat ik ging douchen. Dus weet niet of je er zo achter komt. Waarschijnlijk ben ik een beetje opgefrist van onder. Na 3 dagen ook wat gewassen in bed en na 4 dagen met veel moeite onder de douche met hulp. Ik weet nog dat ik wat onstabiel op het douchezitje zat (vpk werd opgepiept en ik zei ga maar hoor)..ontzettend gelukkig en dankbaar te zijn voor die heerlijke douchestralen op mijn rug.
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 28 Mei 2014 12:27

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Iedereen kent mijn verhaal wel dat ik geheel onverwachts ziek werd en de baby gehaald moest worden, maar ik had me wel die dag netjes geschoren en mijn teennagels waren gelakt en mijn voeten verzorgd. Ook was mijn haar gewassen de avond ervoor, maar daar was door de schok niks van te merken. Ik zweette me echt kapot, dus alles was zeiknat, zelf mijn haren waren door en door nat (de verloskundige vroeg toen ook of het water of zweet was) en ik moest kotsen en pieste in mijn pyjamabroek toen de verloskundige binnen kwam. Maar waar ik me van tevoren zo druk om maakte, kon me toen echt geen flikker meer schelen op dat moment. Toen ik uit mijn coma gehaald werd, roken mijn haren echt enorm naar zweet. Ik kon het echt ruiken het zweet in mijn haar, maar mocht pas 4 dagen later voor het eerst douchen met begeleiding en voor de rest werd ik primitief gewassen, maar man, ben serieus nog nooit zo blij geweest toen ik mocht douchen, heb me nog nooit zo vies/ schoon gevoeld.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 29 Mei 2014 00:44

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Ik lag er redelijk netjes bij. Ik heb er verder niet bij na gedacht. Mijn vliezen waren in de nacht van 4 op 5 december gebroken en als er niets zou gebeuren moest ik mij op 6 december in de ochtend melden in het ziekenhuis. Waarschijnlijk alleen voor een CTG, zoals mij verteld werd, want het zou druk zijn zodat ze pas op 7 december de tijd hadden om mij in te leiden. Die ochtend op 6 december heb ik mij dus eerst gedoucht daarna nog even make-up op. Het scheren hield ik sowieso bij en verder ben ik niet zo "strak" van het nagels lakken, etc. Toen ik mij in het ziekenhuis kwam melden kreeg ik te horen dat wij, als alles goed ging, die dag nog vader en moeder zouden worden. Ik werd geïnstalleerd in het ziekenhuis bed en de gynaecoloog vroeg nog of ik in mijn mooie kleertjes wilde bevallen of dat ik ook nog comfortabele kleding meegenomen had. Toen heb ik mij dus maar omgekleed en een simpele joggingbroek aangetrokken met een veel te groot t-shirt, uiteindelijk ben ik bevallen in het veel te grote t-shirt (omdat ik ook van die plakkertjes kreeg die op het hoofdje van mijn zoon moesten om zijn hartslag te controleren, kon ik geen broek meer aan). Achteraf gezien heb ik er geen spijt van. Ik lig daar niet om mooi te zijn maar om mijn zoon te baren en dat vind ik een hele prestatie en daar hoef ik niet op en top glamour voor te zijn :)

Wat ik ook vooraf zou hebben gedaan, achteraf was mijn make-up doorlopen mijn haar zat alle kanten op en verder zag ik er ook niet charmant uit maar om heel eerlijk te zijn: het kon mijn geen ene f*ck schelen, mijn zoontje kwam gezond ter wereld!! Dat was het enige wat ik op dat moment nog belangrijk vond.
Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 03 Jun 2014 19:41

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

Heerlijk fris gedoucht, geschoren, nagels netjes gelakt, voetjes eelt vrij en in de make-up of heb je daar totaal geen aandacht aan besteed?

Aangezien ik werd ingeleid, kon ik mij erop voorbereiden. Dus gedoucht, geschoren, haar gedaan en mascara op.
Make happy memories
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 04 Jun 2014 14:04

Re: Hoe ging jij de bevalling in?

M-G schreef:Wat ik ook vooraf zou hebben gedaan, achteraf was mijn make-up doorlopen mijn haar zat alle kanten op en verder zag ik er ook niet charmant uit maar om heel eerlijk te zijn: het kon mijn geen ene f*ck schelen, mijn zoontje kwam gezond ter wereld!! Dat was het enige wat ik op dat moment nog belangrijk vond.


Haha nou inderdaad! Ik had 's morgens weeën en ging nog even douchen en had daarna nog mascara opgedaan. Het hele kussen en laken zat onder de mascara, vraag me niet hoe, maar overal zwarte vegen.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom