Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby decoratie zelf maken

<<

Jokie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:05

Bericht 03 Jun 2014 09:23

Baby decoratie zelf maken

Omdat onze babykamer nog wel wat aankleding kan gebruiken ben ik opzoek naar leuke decoratie om zelf te maken. Het liefst op de naaimachine. Ik heb al een naamslinger gemaakt maar voor de rest heb ik geen inspiratie ;-)

Hebben jullie nog leuke voorbeelden? Ook zoek ik een voorbeeld van een verschoningsmatje om zelf te maken.

Alvast bedankt voor de tips!
Afbeelding
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 03 Jun 2014 10:04

Re: Baby decoratie zelf maken

Ik heb hier al eens een uil van stof voorbij zien komen, volgens mij met een muziekdoosje. Erg leuk :heart:

In deze pijler is volgens mij een naaitopic, misschien dat je daar ideetjes op kunt doen. En in de Mama-pijler is er een knutseltopic waar ook veel leuke dingen in staan!
En ken je de site welke.nl? Daar zul je denk ik ook wel het nodige kunnen vinden.

Oh en als je kunt/wilt leren haken of breien dan staan er in het Haak en brei-topic in deze pijler ook genoeg ideetjes.

Veel plezier!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem198

Bericht 03 Jun 2014 11:46

Re: Baby decoratie zelf maken

Ik heb zelf heel veel gemaakt voor de babykamer.
Een omtrek voor het waskussen,boxkleed, badcape, lakentjes, hoes voor de newborn stokke tripp trap,
Slabbetjes, muziekdoosje en sterren om aan de gordijnen vast te maken.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 03 Jun 2014 13:04

Re: Baby decoratie zelf maken

Ik heb 3 canvas doeken van 30 x 30 bekleed met stof, op 1 komt de naam te staan.

Zoals angela al zei, als je kunt haken/ wilt leren haken kun je hele leuke dingen maken. Ik heb een uil met een muziekdoosje gemaakt, die kun je natuurlijk ook van stof maken, een leuk dekentje? Of deze ( is dan misschien niet helemaal decoratie, maar vind hem zo leuk!)
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers