Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijn aan SI gewrichten

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Jun 2014 10:16

Pijn aan SI gewrichten

Afgelopen zaterdag heb ik waarschijnlijk een verkeerde houding aangenomen tijdens het bed verschonen en sindsdien heb ik last van mijn si gewrichten. Natuurlijk heeft dit ook met de zwangerschap te maken maar ik ben toch benieuwd hoe je zelf deze pijn kunt verlichten.

Ik heb tot nu toe een aantal keer een kersenpitkussen opgewarmd (of zou een ijszak misschien beter zijn?) en mijn man heeft me al een massage gegeven. Warm douchen helpt ook wel even maar daarna komt de stekende pijn toch weer terug.

Afbeelding

Wie heeft er tips? Want lopen gaat absoluut niet soepel.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 03 Jun 2014 10:45

Re: Pijn aan SI gewrichten

Fysio!
SI-gewricht is lastig om zelf goed te mobiliseren.
30-04-2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Jun 2014 11:04

Re: Pijn aan SI gewrichten

Idd fysio bellen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Jun 2014 11:16

Re: Pijn aan SI gewrichten

Geen huis, tuin en keukenmiddeltjes dus? Jammer, had gehoopt de hele zwangerschap zonder fysio te kunnen.
Had me er wel voor bijverzekerd dus dat is in ieder geval geen probleem. Ik moet zo toch nog even wat post wegbrengen, dan fiets ik er meteen wel even langs.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Jun 2014 12:38

Re: Pijn aan SI gewrichten

A.s. donderdag kan ik terecht. Tot die tijd kan mijn zojuist binnen gekomen Tens apparaat misschien wat verlichting bieden.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 03 Jun 2014 12:46

Re: Pijn aan SI gewrichten

Bij mij hielp Cesartherapie echt heel snel, met een paar oefeningen voelde het al een stuk beter.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron