Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotel --> babyfoon?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Jun 2014 18:27

Hotel --> babyfoon?

Met Pinksteren gaan wij een weekendje weg naar een hotel.
Nu komt vriend opeens met het idee om een babyfoon aan te schaffen (ja we hebben er geen eens 1), zodat wij gewoon beneden kunnen zitten.
Ik vind het helemaal niets!

Maar goed, ik hoor graag tips en ervaringen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jun 2014 18:32

Re: Hotel --> babyfoon?

Het hangt een beetje van het hotel af. Is het een klein hotelletje waar maar weinig gasten zijn of zijn het honderden kamers. In het tweede geval zou ik het zelf nooit doen.

R slaapt altijd prima in zijn wandelwagen, misschien is dat een optie?
R. 2013
D. 2016
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Jun 2014 18:45

Re: Hotel --> babyfoon?

Nee helaas, Sam slaapt heel goed, maar alleen in bed....
Het is een hotel met 57 kamers...

Vind het echt stom, koop je een babyfoon omdat je op vakantie gaat! Straks zitten we wel op de 3e verdieping ofzo en heb je niet genoeg bereik!
We hebben notabene een suite met aparte slaapkamer voor S., zodat we gewoon lekker kunnen zitten zonder stil te hoeven doen.
<<

Anoniem80

Bericht 02 Jun 2014 19:30

Re: Hotel --> babyfoon?

Het kan wel natuurlijk, alleen moet je dan vragen om een kamer dichtbij de bar/terras. Al zou ik het niet doen persoonlijk denk ik.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Jun 2014 19:38

Re: Hotel --> babyfoon?

Ik had net het hotel gemaild of zij toevallig een babyfoon beschikbaar hebben.
Dit is niet zo, maar ze zeiden wel dat er niet overal bereik is, maar dat we een eigen meegenomen babyfoon mogen afgeven bij de receptie en dan geven zij een seintje als er iets is...
<<

Anoniem147

Bericht 02 Jun 2014 19:39

Re: Hotel --> babyfoon?

Ik zou het zelf alleen doen in een klein hotelletje/b&b.

Als je het al geen fijn gevoel vindt, kan ik het mij niet voorstellen dat je lekker rustig in de bar kunt gaan zitten.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 02 Jun 2014 19:41

Re: Hotel --> babyfoon?

MissBitchy schreef:Ik had net het hotel gemaild of zij toevallig een babyfoon beschikbaar hebben.
Dit is niet zo, maar ze zeiden wel dat er niet overal bereik is, maar dat we een eigen meegenomen babyfoon mogen afgeven bij de receptie en dan geven zij een seintje als er iets is...


Dat zou ik dus echt niet doen, de babyfoon afgeven bij de receptie.
Ik zou sowieso niet hiervoor een babyfoon aanschaffen als je toch een aparte slaapkamer heb dan gewoon op de kamer blijven
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jun 2014 19:45

Re: Hotel --> babyfoon?

Ik zou het gewoon niet doen en lekker op de kamer blijven. Je kan toch ook op het balkon een drankje drinken?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem86

Bericht 02 Jun 2014 19:48

Re: Hotel --> babyfoon?

Maar je gaat maar een weekendje weg, daar zou ik dat niet speciaal voor aanschaffen hoor. Ik zou gewoon zelf wat lekkers halen en meenemen en het gezellig maken samen op de hotelkamer, of op het balkon, want het wordt prachtig weer. Of je kleintje wat later naar bed zodat hij er nog even lekker bij kan zitten.

Ik werk in een hotel zelf, wel een hele grote dan, maar alleen al door de lift etc. hebben we enorm slecht bereik overal, dus ik denk dat een babyfoon weinig doet.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Jun 2014 19:52

Re: Hotel --> babyfoon?

We hebben geen balkon helaas...

Ik vind het ook echt onzin hoor, we gaan idd maar een weekendje, dat zijn maar 2 avonden.
En zul je idd zien dat je geen bereik hebt en hij helemal overstuur is. En ook geen fijn idee dat er andere mensen bij 'm kunnen komen (aan de andere kant misschien ook wel, in geval van nood). Ik bedoel, de medewerkers van het hotel kunnen toch altijd in je kamer komen? Neem aan dat ze dat niet doen, maar toch...
<<

Anoniem86

Bericht 02 Jun 2014 19:54

Re: Hotel --> babyfoon?

Medewerkers kunnen dat inderdaad, ik kan met mijn pas het hele hotel in. Maar als je een niet storen bordje hebt hangen mogen we sowieso niet, zonder spoed, naar binnen toe, en behalve voor het checken van de kamer komen we tijdens een verblijf ook helemaal niet op de kamer.

Hoe oud is je kindje?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Jun 2014 19:57

Re: Hotel --> babyfoon?

Werken ze in zo'n hotel niet ook met van die walkietalkies bij het personeel? Want die verstoren de babyfoon namelijk ook...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem86

Bericht 02 Jun 2014 20:00

Re: Hotel --> babyfoon?

Poppy schreef:Werken ze in zo'n hotel niet ook met van die walkietalkies bij het personeel? Want die verstoren de babyfoon namelijk ook...


Dat heb ik nog nooit in een hotel meegemaakt, walkietalkies. Maar wij hebben wel allemaal een telefoon waarmee we intern naar elkaar toe kunnen bellen.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Jun 2014 20:04

Re: Hotel --> babyfoon?

Hij is net 1 geworden.
<<

Anoniem123

Bericht 02 Jun 2014 20:19

Re: Hotel --> babyfoon?

Ik was niet samen naar beneden gegaan en kind achter laten. Geen haar op mijn hoofd, als er wat is, opeens ontruiming ofzo, dan kan ik niet meer bij mijn kind.
<<

Fiene

Bericht 02 Jun 2014 20:22

Re: Hotel --> babyfoon?

SarahKey schreef:Ik was niet samen naar beneden gegaan en kind achter laten. Geen haar op mijn hoofd, als er wat is, opeens ontruiming ofzo, dan kan ik niet meer bij mijn kind.



Dit idd. Gewoon lekker roomservice bestellen of zelf lekker dingen meenemen.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 02 Jun 2014 20:29

Re: Hotel --> babyfoon?

Wij hebben nu de babyfoon wel mee. Zitten tot s avonds laat buiten (lekker weer), maar wel gewoon op het terrasje voor onze kamer
L kan ik buiten niet horen anders, zeker niet door de entertainment in het hoofdgebouw. Drankjes haalt een van de twee dan.

In jouw geval zou ik geen babyfoon aanschaffen
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 02 Jun 2014 20:31

Re: Hotel --> babyfoon?

Heb je niet toevallig een ipad of een Samsung met een iphone? Op die manier kan je ook een babyfoon maken.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Jun 2014 20:34

Re: Hotel --> babyfoon?

SarahKey schreef:Ik was niet samen naar beneden gegaan en kind achter laten. Geen haar op mijn hoofd, als er wat is, opeens ontruiming ofzo, dan kan ik niet meer bij mijn kind.


Dat onder andere, ik krijg beetje Madelinn mccan kriebels. Wij zijn echt schijters als het dat aangaat, gingen op onze vakantie om en om naar beneden als we wat wouden zien. D lag dan in een andere kamer op bed.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Jun 2014 20:56

Re: Hotel --> babyfoon?

Pippa schreef:
Poppy schreef:Werken ze in zo'n hotel niet ook met van die walkietalkies bij het personeel? Want die verstoren de babyfoon namelijk ook...


Dat heb ik nog nooit in een hotel meegemaakt, walkietalkies. Maar wij hebben wel allemaal een telefoon waarmee we intern naar elkaar toe kunnen bellen.


Ik zag het laatst een keer in een hotel in Rotterdam...maar een telefoon klinkt logischer idd, ivm storing en zo. Dit was maar een klein hotelletje dus misschien daarom.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 02 Jun 2014 20:56

Re: Hotel --> babyfoon?

SarahKey schreef:Ik was niet samen naar beneden gegaan en kind achter laten. Geen haar op mijn hoofd, als er wat is, opeens ontruiming ofzo, dan kan ik niet meer bij mijn kind.


+1, zou dat echt nooit doen, het idee alleen al.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 02 Jun 2014 21:01

Re: Hotel --> babyfoon?

Nee, nooit zou ik dan doen!
Ben daar veel te bang voor.
Vind de babyfoon bij de naaste buren al niks terwijl wij bij de overburen zijn en net zo snel boven zijn als we benende thuis zijn.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 02 Jun 2014 21:37

Re: Hotel --> babyfoon?

Dat zou ik nooit doen, veel te bang dat ze dan in paniek raken ofzo en ik er niet snel bij kan zijn.
Daarnaast zou ik er zeker niet speciaal een babyfoon voor aanschaffen. Op de doos van die van ons staat bijv dat hij een bereik van 300 meter heeft maar dat is echt niet zo. Dus zou een beetje zonde geld zijn dan.
14-01-2011
01-04-2013
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Jun 2014 21:51

Re: Hotel --> babyfoon?

Kun je hem anders niet van iemand lenen? Buren/vrienden etc? Ook om het uit te proberen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers