Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Krullen kammen en verzorgen.

<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 31 Mei 2014 14:15

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Muppetje schreef:Waar haal je die hairmilk Smooch?


Bij de toko, maar kruidvat heeft het ook tegenwoordig. Is wel duurder bij de kruidvat.
Afbeelding
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 31 Mei 2014 14:16

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Eerst gebruikte ik olie van Kruidvat, maar die vond ik te vettig en moest heel lang wrijven voordat ik het kon verdelen. Nu heb ik anti klit spray van Gliss Kur (zie link). Echt top spul. Ik spuit het in haar haren, laat het even inwerken en kam haar haren. Vervolgens laat ik ze zo opdrogen, want als ik het droog kan gaan of de krullen weg of het wordt een grote pluis op haar hoofd.

http://www.drogistplein.nl/verzorging/v ... tAod9VQACQ
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem99

Bericht 31 Mei 2014 14:41

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Die anti-klit spray gebruikte mijn moeder ook altijd voor mij, met name voor na het zwemmen als mijn haar zo droog was. Echt top spul!
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 31 Mei 2014 18:20

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Ik zou sowieso de tangle teezer borstel aan schaffen. Sinds ik die gebruik vind mijn dochter het niet meer erg als ik haar haren doe, heeft ook een bos krullen. Kan je online kopen maar ook bij de Surinaamse toko.
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 31 Mei 2014 19:28

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Ami kapsalons verkopen ook de tangle teezer, mijn eigen kapster ook en bij ons op de markt bij een kraam met haaraccesoires ook, daar zijn ze maar 10,- bij de kapsalon 15,-. Ik heb er inmiddels al 3, 1 op de baskamer en 1 beneden.
En 1 bij mn ouders.

Ik heb trouwens ook een fijne mix wat ik in hun haren spuit, ruikt ook erg lekker. Serum van de action en dan meng ik daarvan ongeveer 1/6 deel met water.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 01 Jun 2014 10:35

Re: Krullen kammen en verzorgen.

ik gebruik ook altijd de anti klit spray van gliss kur voor mezelf en ook voor mijn dochter in combinatie met waten uit een planten spuit werkt prima hier
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Jun 2014 21:08

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Zo'n tangle teezer ga ik ook aanschaffen, volgens mij staat er deze week 1 in de kruidvatfolder, of is dat er geen?

Hier het haar van mijn dochter als het net gewassen is :heart: . (de foto is een beetje raar want ze hing ondersteboven aan de rekstok).
Afbeelding
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 02 Jun 2014 21:14

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Ahhh, mooi Liadan :)
Hier mijn krullie
Afbeelding
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem287

Bericht 02 Jun 2014 21:29

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Carrie schreef:Oh Liadan niet droog uitborstelen! Haha nee hoor moet je zelf weten natuurlijk, en je schrijft ook dat ze veel klitten heeft. Niet leuk. Ik heb ook krullen en mijn moeder had geen idee hoe met mijn haar om te gaan. Die kamde het ook uit. Mijn haar is op mijn schoolfoto's om te huilen :smile: een grote pluizenbol.

Het beste is het haar alleen te kammen als je het gewassen hebt en er cremespoeling inzit, en dan niet met een normale kam, maar met een grove kam. En dan gewoon aan de lucht laten drogen en er niet meer aanzitten.


Dit wilde ik ook gaan zeggen, zo doe ik het ook!
<<

Anoniem234

Bericht 02 Jun 2014 21:37

Re: Krullen kammen en verzorgen.

Bedankt voor alle tips. Ik heb vandaag cremespoeling gehaald, die van andrelon en dan de puur lijn. En ik heb die speciale borstel gehaald. Morgen eens even proberen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers