Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marktplaats passessies

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 29 Mei 2014 21:59

Marktplaats passessies

Als jij kleding of schoeisel op Markplaats zet bied jij dan de mogelijkheid om deze spullen bij je te komen passen?
Ik heb een keer iemand een paar laarzen laten passen (omdat dit makkelijk in de gang te regelen was) maar nu vraagt iemand om een broek te passen en dat vind ik toch een beetje vreemd. Hoe denken jullie hierover?
<<

Anoniem144

Bericht 29 Mei 2014 22:14

Re: Marktplaats passessies

Nee, want dat zou betekenen dat ik ze alleen in een kamer zou moeten laten. Dat gaat bij mij niet gebeuren. Ik laat mensen hoogstens even in de woonkamer komen , meestal in de gang.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 29 Mei 2014 22:16

Re: Marktplaats passessies

Ik kan mij wel voorstellen dat ze eventueel wilt passen (zelf nog nooit gedaan). Anders laat je haar toch even op het toilet passen? Moet zeggen dat het er ook wel aan ligt hoe duur de betreffende broek is hoor.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem50

Bericht 29 Mei 2014 22:19

Re: Marktplaats passessies

Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik zou het echt geen probleem vinden als ze het willen. Dan kan ik ook nog oordelen of het leuk staat en dat geeft me een extra goed gevoel als ik iets verkoop.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Mei 2014 22:24

Re: Marktplaats passessies

Oh nee dat lijkt me niet fijn. Ik zou best de kleding willen opmeten maar komen passen vind ik wel ver gaan (zeker als ze alleen in een ruimte moeten zijn).
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Mei 2014 23:00

Re: Marktplaats passessies

Peyton schreef:Oh nee dat lijkt me niet fijn. Ik zou best de kleding willen opmeten maar komen passen vind ik wel ver gaan (zeker als ze alleen in een ruimte moeten zijn).


+1. Ik denk dan weer gelijk dat ze komen kijken of er wat te halen valt in ons huis.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Mei 2014 23:01

Re: Marktplaats passessies

Ik laat de mensen ook nooit verder komen dan de gang, vind het geen fijn idee als ze helemaal binnen komen. Het toilet zit bij ons naast de voordeur dus daar zouden ze hem eventueel mogen passen maar sta er niet om te springen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Mei 2014 01:17

Re: Marktplaats passessies

Zou het niet zo erg vinden, maar ik heb geen passpiegel oid dus dan zien ze toch niks, hahaha. Ik zou wel vragen dan of ze hun tas in de gang willen laten staan. Niet dat ze ff hun tas volgooien in hun eentje in een kamer...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem74

Bericht 30 Mei 2014 01:50

Re: Marktplaats passessies

Nee, of dan zouden ze op het toilet moeten passen. Hebben 1 x iemand gehad voor een laptop van mijn partner, die moest even snel plassen zei hij...of dat mocht. Nou....er kwamen heel andere geluiden van het toilet iew.

Ik leg sowieso alles in de hal klaar, ook omdat de kids in de woonkamer zijn vaak en vind geen prettig idee een vreemde dan.
<<

Anoniem51

Bericht 30 Mei 2014 07:27

Re: Marktplaats passessies

Ik heb nog nooit kleding gekocht of verkocht op marktplaats en ik weet niet of ik zelf zou willen passen als ik iets koop, maar ik begrijp ook niet zo goed waarom er zo angstvallig over dat passen gedaan moet worden. Bij de meeste mensen zit de wc bij de voordeur, hoppa, meteen de paskamer bij de hand. Liever zo dan dat de koper thuis komt en het helemaal niet blijkt te passen.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 30 Mei 2014 09:28

Re: Marktplaats passessies

nee ik zou dat niet doen, je bent immers geen winkel.
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Mei 2014 09:56

Re: Marktplaats passessies

Dundas schreef:Ik heb nog nooit kleding gekocht of verkocht op marktplaats en ik weet niet of ik zelf zou willen passen als ik iets koop, maar ik begrijp ook niet zo goed waarom er zo angstvallig over dat passen gedaan moet worden. Bij de meeste mensen zit de wc bij de voordeur, hoppa, meteen de paskamer bij de hand. Liever zo dan dat de koper thuis komt en het helemaal niet blijkt te passen.


Haha in mijn laatste 2 huizen zat de wc echt niet bij de voordeur...in mijn huis nu zit ie naast de keuken, en dan is dus al voorbij 90% van mijn huis. In het huis daarvoor zat ie voorbij de slaapkamers in de hal. Ik denk juist dat het goed is om hier niet te naief in te zijn...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 30 Mei 2014 10:55

Re: Marktplaats passessies

Nee ik zou dat niet doen, ik laat niemand in mijn huis ook niet in de gang. Ik handel het af bij de voordeur.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Mei 2014 11:21

Re: Marktplaats passessies

Ik zou dat ook niet doen, of je neemt hem of niet. Dat is ook het risico van online iets kopen.. anders moet ik bezig blijven met afspraken maken voor iedereen die maar kleding wil passen. Geen zin in!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mei 2014 11:29

Re: Marktplaats passessies

Ik zou het niet doen. Of ze moeten in de wc passé. Die in de hal zit

Ik leg ook altijd de spullen in de hal neer. Vind het geen fijn idee vreemden in mijn huis
Afbeelding
<<

Anoniem178

Bericht 30 Mei 2014 13:07

Re: Marktplaats passessies

Zou ik niet aan beginnen, sowieso levert kleding heel weinig op op MP toch? Ik koop/verkoop eigenlijk nooit wat daar (menselijke interactie... ieks), dat soort dingen zijn daar wel een reden waarom ik daar niet aan begin.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 30 Mei 2014 13:11

Re: Marktplaats passessies

Ik doe het niet. Ik meet de kleding op als ze erom vragen, maar meer niet. Ik hoef al die vreemde mensen niet in mijn huis, als ze het dan niet willen kopen dan maar niet.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 30 Mei 2014 16:12

Re: Marktplaats passessies

Ze heeft een mail van me gekregen dat ik best het e.e.a. op wil meten maar het niet zo zie zitten om thuis passessies te houden. Broek staat er voor €5 op maar ik gok dat ik nu geen reactie meer krijg. Jammer dan.

Wc is bij ons wel in de gang maar je kunt ook meteen de woonkamer in kijken dus dat vind ik zelf geen optie.
<<

Anoniem286

Bericht 30 Mei 2014 16:53

Re: Marktplaats passessies

Oh jawel ik zou wel laten passen,in de badkamer bijv en ik laat mensen ook gewoon binnen. Ik ga niet met de spullen naar de deur om daar de verkoop te doen,vind dat een beetje panisch eigenlijk.
<<

Anoniem147

Bericht 30 Mei 2014 16:56

Re: Marktplaats passessies

Nee hoor. Echt niet.

Schoenen passen in de gang, okee. Maar broeken andere kleding neuh.

Zoals iemand eerder ook zei, ik ben geen winkel. En ik zou de moeite al helemaal niet nemen als je er maar 5 euro voor vraagt. Komt op, als het niet pas zet je het zelf toch weer op mp. Iedereen blij.
<<

Anoniem 52

Bericht 30 Mei 2014 17:03

Re: Marktplaats passessies

Ooh.. Pas-sessies...
<<

Anoniem59

Bericht 31 Mei 2014 08:33

Re: Marktplaats passessies

Bazinga schreef:Ooh.. Pas-sessies...


Ik ben blij dat jij dat zegt :P

Ik zou het niet doen, dat passen. Ik ben geen winkel. Zo hard zou ik die 5 euro niet hoeven te verdienen..
<<

Anoniem51

Bericht 31 Mei 2014 09:07

Re: Marktplaats passessies

Bazinga schreef:Ooh.. Pas-sessies...

Ik denk de hele tijd dat er Marktplaats-paaseitjes staat :palm:
<<

Anoniem273

Bericht 01 Jun 2014 23:12

Re: Marktplaats passessies

Mwah, voor een broek denk ik niet. Ligt een beetje aan de prijs. Ik heb een meisje wel eens skates laten passen in de woonkamer. De keren dat wij iets via MP verkochten en mensen het kwamen ophalen hebben we ze gewoon binnen gelaten, in de woonkamer. Waren ook best grote dingen zoals een dure vouwfiets (hij heeft een proefritje gemaakt in de straat) en Lowlands kaartjes e.d. Gewoon gezellig mee gekletst, waren hele aardige mensen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers