Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij de sprinkhaan eten?

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 31 Mei 2014 20:51

Re: Zou jij de sprinkhaan eten?

Nee zeker niet, maar goed ik eet al geen kippenpoot of ander vlees waar nog bot aan zit.
<<

Anoniem280

Bericht 31 Mei 2014 23:54

Re: Zou jij de sprinkhaan eten?

Het zou naar een krokant nootje moeten smaken met de nasmaak van vis. Dat eerste klopt wel, maar alleen het idee al dat het een sprinkhaan is, dat vind ik niet een fijn idee. De nasmaak is gewoon totaal niet mijn ding en zeker geen vis, want ik ben wel een echte vis eter. Dit smaakte echt nergens naar, een echte bah. Mijn vriend stond erbij, die zei dat het typisch iets voor mij was om het te proberen eten, ben altijd wel van het uitproberen.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 01 Jun 2014 01:34

Re: Zou jij de sprinkhaan eten?

Nee (als ik er geld voor zou krijgen dan zou ik het in overweging nemen maar nee gewoon uit vrije wil een sprinkhaan eten? nee daar ben ik waarschijnlijk niet culinair genoeg voor onderlegd:))
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 01 Jun 2014 01:50

Re: Zou jij de sprinkhaan eten?

Ik ben ze overigens hier in Thailand nog niet tegen gekomen, weet ook niet zeker of ik het zou proberen.. Heb toch al aardig wat hier geprobeerd, inclusief de klauwen van een kip.
5 jaar geleden wilde ik het wel proberen maar toen ik voor een kraampje stond werd ik echt misselijk van de geur (geen idee waarvan het was, lagen meer insecten) en heb het toen toch niet gedaan.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Jun 2014 19:42

Re: Zou jij de sprinkhaan eten?

Bij deze, bij de Rollende Keukens:

Drie soorten sprinkhanen: met chocola en Chili, met sesamolie en zout en met limoen en honing (geloof ik)

Afbeelding

Die met limoen was echt lekker! En de gewone smaak is gewoon ook echt best lekker. En gewoon knapperig.

Alleen die meelworm loempia vond ik toch wel beetje smerig.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers