Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Benieuwd hoe anderen rondkomen met weinig budget.

<<

Anoniem50

Bericht 01 Jun 2014 18:00

Re: Benieuwd hoe anderen rondkomen met weinig budget.

Pippa schreef:Maar waarom wil je perse dash dan? Heel goedkoop is het niet natuurlijk als je echt moet besparen.


A) omdat mijn was daar lekker van ruikt. B) omdat het vaak in de aanbieding is. C) Omdat mijn beddengoed er niet van verschuift.

9:3=3 euro en daardoor net zo duur als de troep die Aldi verkoopt. En ik mag het troep noemen, want ik heb het gehad en het is echt uitermate slecht.
<<

Anoniem86

Bericht 01 Jun 2014 18:03

Re: Benieuwd hoe anderen rondkomen met weinig budget.

Was gewoon een vraag hoor, ik heb wasverzachter van de zeeman voor 1 euro die als enige qua geur op m'n beddengoed blijft hangen en wasmiddel van de Ah voor 2 euro die zorgt dat wasmachine niet stinkt, vandaar m'n vraag.
<<

Anoniem50

Bericht 01 Jun 2014 18:36

Re: Benieuwd hoe anderen rondkomen met weinig budget.

Pippa schreef:Was gewoon een vraag hoor, ik heb wasverzachter van de zeeman voor 1 euro die als enige qua geur op m'n beddengoed blijft hangen en wasmiddel van de Ah voor 2 euro die zorgt dat wasmachine niet stinkt, vandaar m'n vraag.


Ja, sorry. Niet zo'n beste dag vandaag (en ben moe). Dus ben wat van het happen en snauwen. :redface:

Ik heb heel erg veel wasmiddel verspild dat niet aan mijn verwachting voldeed. De één stonk, de ander waste niet goed e.d. Toen ik net om net werkloos was kon ik een emmer Dash kopen voor 9 euro (64 wasbeurten, volgens mij of nog meer? Was echt zo'n superpak) en vanaf toen ben ik de aanbiedingen in de gaten gaan houden. Een flesje Dash kost ongeveer 4/5 euro en de aanbieding is dan 3 voor 9 of 1+1 gratis. Als ik dat dan vergelijk met wat ik heb gehad, dan wil ik nooit meer zonder Dash. Voldoet aan de verwachting, goedkoop (als je het in de aanbieding koopt), makkelijk te hanteren, mooie wasdopjes en het blijft een feit dat mijn beddengoed eindelijk eens om de deken blijft zitten. Ik ben een woeler en kennelijk heeft Dash iets in hun wasmiddel heeft waardoor het blijft steken.

Als zeeman of een ander merk hetzelfde had gedaan, dan had dat er ook gestaan. Ben niet bepaald merkgeil, ik ga voor kwaliteit. En dat kan een Zeeman of ander merk ook bieden. Alleen niet aan mij.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jun 2014 19:19

Re: Benieuwd hoe anderen rondkomen met weinig budget.

Sienna schreef:`Sarah, krijgen jullie een bijstandsuitkering? Ga anders even na bij de gemeente waar jullie nog meer recht op hebben. Bijv. woonkostentoeslag of bijzondere bijstand voor grote uitgaven.



Daar zijn we mee bezig. Alleen de zijn niet zo heel erg snel bij de gemeente. Duurt al 3 maanden. Maar als het goed is word het deze week goedgekeurd
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers