Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 10:41

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ja die in het park is zo tof!
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:42

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Dank, maar ik werk met een imac, lukt niet. Ik ga huilen.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:42

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ja die foto is echt gaaf, ChiQ. En je was zo mooi!
<<

Burgemeester Bo

Bericht 14 Mei 2014 10:43

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Oké, dan weet ik niet hoe het precies zit, maar ik neem aan dat je precies dezelfde link moet kunnen vinden.
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:43

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Burgemeester Bo schreef:Oké, dan weet ik niet hoe het precies zit, maar ik neem aan dat je precies dezelfde link moet kunnen vinden.


Ik probeer nog eens!
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:45

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Zie je ze Harri? Herken je het?
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 10:45

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

OOHHH Marin haha! Wat tof! Daar heb ik ooit een weekend een workshop gehad met de Rotary en geslapen in de bruidssuite. Mijn ouders wonen daar echt vlakbij! Echt prachtige locatie ja.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Haha mega slechte foto's maar die had ik toen even snel gemaakt om te laten zien waar ik sliep!
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:47

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Aaaah wat leuk! Ja die bruidssuite is echt zo mooi!

Afbeelding

Alleen die jacuzzi met led lichtjes hahaha walgelijk. Maar dat lijkt me een heerlijke locatie, zowel binnen als buiten trouwen en alle familie kan blijven slapen! Wat leuk dat jij daar geslapen hebt!
<<

Burgemeester Bo

Bericht 14 Mei 2014 10:47

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Chiq, ik heb hem weer ge-edit, want nu was het weer de link van in het begin. Je kunt nu zelf als je op 'edit' klikt ook bekijken welke link nodig is om de foto te plaatsen. Misschien dat het je dan lukt?
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:47

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:48

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Burgemeester Bo schreef:Chiq, ik heb hem weer ge-edit, want nu was het weer de link van in het begin. Je kunt nu zelf als je op 'edit' klikt ook bekijken welke link nodig is om de foto te plaatsen. Misschien dat het je dan lukt?


Ja het is gelukt! Dankjewel.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 14 Mei 2014 10:48

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

:cheering:
<<

Anoniem222

Bericht 14 Mei 2014 10:48

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Haha! Die lichtjes kunnen ook uit hoor :P. En er staan overal kaarsjes die je aan kunt zetten, super leuk.
Oh en niet geheel onbelangrijk, het personeel is echt super vriendelijk. Het diner en ontbijt waren echt zo leuk en heerlijk! Lekker vers gebakken brood in de keuken in de kelder (fantastische keuken ook) enzo. Nou ik snap jullie helemaal!
Maar als je daar gaat trouwen kom ik wel stiekem even de hond uitlaten hahaha!
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:50

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:51

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

ChiQ heb jij ook een album laten maken daar? En had je één of twee fotografen?

Harri oh wat goed om te weten! Ik ben zelf echt helemaal enthousiast over de locatie. Ik droomde al jaren van de Orangerie Elswout (ook met die blauwe ramen), maar nu ben ik eigenlijk toch meer fan van deze omdat 't gewoon net wat meer opties heeft. Ik vind dit wel bij ons passen, lekker chic maar toch ook vrij lekker buiten enzo. Maar ik ben zo bang dat ze al compleet vol zitten, dus we zoeken ook nog alternatieven. We moeten echt gauw offertes opvragen!
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2014 10:54

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ja, Marin een heel mooi prachtig album van zwart leer, met zwarte pagina's en dan de foto's erop geplakt, echt iedereen die het ziet is meteen verliefd.

Axel heeft een foto gepakt, dan zie je mij in een rijdende bruidsauto zitten, ik zwaai naar mijn broertje en je ziet de emotie in mijn betraande ogen, en dan heeft hij meteen daarnaast de blik van mijn broertje, die ook een traantje wegpinkt en naar mij zwaait.. Echt zo mooi! Die staat niet online geloof ik!
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 10:55

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Klinkt prachtig! Ik houd van dat soort foto's. Ik heb zelf ook zo'n foto van twee bruidjes die elkaar zien, en dan elkaar een kus geven en in de ooghoek van de ene zie je een traan, zo'n echte traan. Dat zijn de momenten dat ik zelf ook altijd huilend achter de camera sta ;)
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2014 12:53

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Jeeeeeeej hij is iig nog niet volgeboekt in mei en de rest van de zomer! Gauw overleggen!
<<

Anoniem253

Bericht 14 Mei 2014 18:18

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Hele mooie foto's Chiq! Vooral die tweede, jullie stralen!!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Mei 2014 20:01

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Mooie foto's Chiq!
Ik vind vooral die met die skatende meisjes erg leuk :)

Locatie ziet er super uit Marin!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem285

Bericht 16 Mei 2014 13:07

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Marin, wat romantisch! GEFELICITEERD!!! Hier zat je al op te wachten, wat leuk dat hij je toch zo heeft kunnen verrassen! :D
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 16 Mei 2014 13:22

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd Marin! Fijn dat je droom eindelijk uit gaat komen.
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Mei 2014 19:55

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Gefeliciteerd Marin! Veel plezier met alle voorbereidingen. En een prachtige ring!
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 01 Jun 2014 17:11

Re: Help, m'n vriend heeft me ontvoerd...

Ik zie het nu pas. Maar wat gaaf zeg! Gefeliciteerd! En wat onwijs lief zeg dat je vriend dat allemaal geregeld heeft.
1 april 2014
31 juli 2017
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers