Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 16 Sep 2013 18:10

Re: Snail mail

Mijn Snailmail van ronde 2 is ook nog niet binnen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem22

Bericht 16 Sep 2013 18:17

Re: Snail mail

Isis, wat lief! Ik zal je zo een PM sturen.

Ik heb toch aan de hand van dit topic mijn lijstje even bijgewerkt en ik kan zo snel geen gegevens vinden van:
- Pippa (voor wie heb je wat gemaakt?)
- Zonneschijn (voor wie heb je wat gemaakt en heb je al iets gekregen?)
- Mierzoet (heb je al iets gekregen?)
- Mermaid/Famke (heeft niets gekregen)
- Jeanette (voor wie heb je wat gemaakt en heb je al iets gekregen?)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 16 Sep 2013 18:29

Re: Snail mail

Ik heb voor Mierzoet de Snailmail gemaakt, die heeft ze ook ontvangen las ik in dit topic.
Zelf heb ik nog niets ontvangen helaas.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem22

Bericht 16 Sep 2013 18:36

Re: Snail mail

Oke, dus dan bestaat er nu enkel nog onzekerheid over het lootje van Pippa en het lootje van Jeanette.
Ik heb Jeanette net een PM gestuurd omdat ik van haar niets kan terugvinden in het topic. Pippa zal hier nog wel reageren.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Sep 2013 18:39

Re: Snail mail

Ik kan er ook wel een voor zonneschijn maken ipv famke. Als ik een lootje heb :)
<<

anoniem39

Bericht 16 Sep 2013 18:43

Re: Snail mail

Penélope schreef:Willem, leuke pagina heb je aangemaakt! Ik wilde vandaag eens creatief zijn met de naaimachine die ik extra hiervoor van mijn moeder heb geleend! Resultaat binnen 2 min hangt de boel vast en doet de naaimachine niks meer :thumbdown:

Ja Willem, heel erg leuk. Helaas ben ik nu nog niet zo creatief, maar hopelijk komt dat gaandeweg.
Haha Penelope (ik krijg het streepje er niet op) maar ik zie het zo voor me.
Doet de naaimachine het inmiddels alweer?
<<

anoniem39

Bericht 16 Sep 2013 18:46

Re: Snail mail

Jammer zeg dat sommigen nog niks ontvangen hebben.
<<

Anoniem22

Bericht 16 Sep 2013 18:51

Re: Snail mail

Die van Zonneschijn zou sowieso al later komen, dat was het lootje wat Blair had. Als het goed is maakt Artemis iets. Ik zal eens informeren.

Als het klopt dan zou Pippa iets hebben gemaakt voor Jeanette en heeft Jeanette iets gemaakt voor Famke. Dan weten we in elk geval waar we het moeten zoeken.
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 16 Sep 2013 19:30

Re: Snail mail

Even een account toch weer aangemaakt hiervoor (famke dus)

Heb idd niks gekregen, ga er ook vanuit dat ik dat niet meer krijg. Heb wel mijn snailmail verzoden trouwens. Tja t is jammer en vind t eigenlijk vrij onbeschoft dat iemand ineens besluit niet meer mee te doen. Ook lullig voor Pippa die wel iets heeft gemaakt en er geen reactie op krijgt.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Sep 2013 19:34

Re: Snail mail

Het kan ook zijn dat het is kwijt geraakt in de post. Hoewel het erg jammer is kan dat natuurlijk oo gebeurt zijn.
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 16 Sep 2013 19:35

Re: Snail mail

Het kan, maar het zou wel toevallig zijn dat ze ook niet laat weten dat ze iets ontvangen heeft toch?

plus dat ik via het lootje heb geprobeerd contact te krijgen maar daar wordt ook niet op gereageerd.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Sep 2013 19:37

Re: Snail mail

Ik weet niet over wie het gaat dus ik durf daar niks over te zeggen. Misschien is ze niet meegegaan naar het nieuwe forum?
<<

Anoniem6

Bericht 16 Sep 2013 19:39

Re: Snail mail

LDJ schreef:
Penélope schreef:Willem, leuke pagina heb je aangemaakt! Ik wilde vandaag eens creatief zijn met de naaimachine die ik extra hiervoor van mijn moeder heb geleend! Resultaat binnen 2 min hangt de boel vast en doet de naaimachine niks meer :thumbdown:

Ja Willem, heel erg leuk. Helaas ben ik nu nog niet zo creatief, maar hopelijk komt dat gaandeweg.
Haha Penelope (ik krijg het streepje er niet op) maar ik zie het zo voor me.
Doet de naaimachine het inmiddels alweer?



Haha nee ik weet ook niet wat ik verkeerd heb gedaan! Durfde het niet tegen mijn moeder te zeggen mijn zusje komt morgen vraag ik haar eerst even of zij erheen kan kijken wat er mis is gegaan! Ik begon nog wel met zo'n goede moed maar zoiets was wel te verwachten haha
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 16 Sep 2013 19:44

Re: Snail mail

Isis schreef:Ik weet niet over wie het gaat dus ik durf daar niks over te zeggen. Misschien is ze niet meegegaan naar het nieuwe forum?


Ik begreep Jeanette? Maar zou het niet weten. Weet alleen dat ik het lullig vind, of dat het kwijt is geraakt of dat het gewoon niet is verzonden. Je hebt ergens toch een beetje hoop als je naar de post kijkt.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 16 Sep 2013 21:29

Re: Snail mail

Willem schreef:Die van Zonneschijn zou sowieso al later komen, dat was het lootje wat Blair had. Als het goed is maakt Artemis iets. Ik zal eens informeren.

Als het klopt dan zou Pippa iets hebben gemaakt voor Jeanette en heeft Jeanette iets gemaakt voor Famke. Dan weten we in elk geval waar we het moeten zoeken.


Ik wacht het af :wink:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem 63

Bericht 16 Sep 2013 21:37

Re: Snail mail

Mijn linkerhad zit onder de secondelijm, die vanavond explodeerde :laughcry: .

Maar verder gaat het heel goed met mijn snailmail! Vind het ook erg leuk om te doen!
<<

Anoniem30

Bericht 16 Sep 2013 21:40

Re: Snail mail

Ik heb inderdaad voor Jeanette gemaakt. Ik ben gewoon benieuwd of hij ontvangen is, en of ze hem leuk vindt. Maar ik heb helaas niks gehoord en geen reactie terug gekregen. Jammer, want ik heb er wel moeite voor gedaan!
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 16 Sep 2013 21:42

Re: Snail mail

Pippa schreef:Ik heb inderdaad voor Jeanette gemaakt. Ik ben gewoon benieuwd of hij ontvangen is, en of ze hem leuk vindt. Maar ik heb helaas niks gehoord en geen reactie terug gekregen. Jammer, want ik heb er wel moeite voor gedaan!


Dat lijkt me nog vervelender dan niks krijgen.. doe je er moeite voor en kan ze niet eens laten weten dat ze t leuk vond. Je had vast iets heel leuk liefs gemaakt Pippa!
<<

Anoniem 41

Bericht 16 Sep 2013 21:47

Re: Snail mail

Kenya schreef:Mijn linkerhad zit onder de secondelijm, die vanavond explodeerde :laughcry: .

Maar verder gaat het heel goed met mijn snailmail! Vind het ook erg leuk om te doen!

Ow nee! Dat is zo moeilijk eraf te krijgen en je blijft lang een witte waas zien. Gebruik een rasp, helpt echt om lijm resten te verwijderen. Spreekt de ervaringsdeskundige ;)
<<

anoniem39

Bericht 16 Sep 2013 21:58

Re: Snail mail

Is jeanette wel meegegaan naar dit forum dan?
<<

Anoniem30

Bericht 16 Sep 2013 22:00

Re: Snail mail

LDJ schreef:Is jeanette wel meegegaan naar dit forum dan?


Ja, heeft hier ook gewoon gereageerd en heb haar PM gestuurd ook erover, die is gelezen. Heb haar wel in andere topics zien reageren, maar helaas hier niet. Ik was gewoon benieuwd of het gewaardeerd werd, meer niet :yes:
<<

Anoniem17

Bericht 17 Sep 2013 09:38

Re: Snail mail

Ik breek hier even in, maar Jeanette kun je toch gewoon een PM sturen?
Ik vind het altijd zo flauw als mensen zich aanmelden voor dit soort dingen en vervolgens niet meer mee doen. Bah, stom!
<<

Artemis

Bericht 17 Sep 2013 10:16

Re: Snail mail

Willem schreef:Die van Zonneschijn zou sowieso al later komen, dat was het lootje wat Blair had. Als het goed is maakt Artemis iets. Ik zal eens informeren.

Als het klopt dan zou Pippa iets hebben gemaakt voor Jeanette en heeft Jeanette iets gemaakt voor Famke. Dan weten we in elk geval waar we het moeten zoeken.

Jup!
Maar dat is niet binnen 2 dagen klaar. Ik hou als deadline de huidige deadline aan. Maar het komt goed!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 17 Sep 2013 10:50

Re: Snail mail

Artemis schreef:
Willem schreef:Die van Zonneschijn zou sowieso al later komen, dat was het lootje wat Blair had. Als het goed is maakt Artemis iets. Ik zal eens informeren.

Als het klopt dan zou Pippa iets hebben gemaakt voor Jeanette en heeft Jeanette iets gemaakt voor Famke. Dan weten we in elk geval waar we het moeten zoeken.

Jup!
Maar dat is niet binnen 2 dagen klaar. Ik hou als deadline de huidige deadline aan. Maar het komt goed!


Wat lief!! :D
Trots op mijn stoere ventje!
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 17 Sep 2013 16:49

Re: Snail mail

Elliot schreef:Ik breek hier even in, maar Jeanette kun je toch gewoon een PM sturen?
Ik vind het altijd zo flauw als mensen zich aanmelden voor dit soort dingen en vervolgens niet meer mee doen. Bah, stom!


Heeft Pippa al gedaan, komt ook geen reactie op. Beetje kinderachtig. maar ja jammer voor mij, geen snailmail :thumbdown:
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron