Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij willen wonen naast...

<<

Anoniem44

Bericht 31 Mei 2014 15:43

Re: Zou jij willen wonen naast...

- een basisschool? Liever niet
- een middelbare school? Liever niet
- een voetbalveld met groot clubhuis? Liever niet
- een tennisbaan zonder clubhuis? Ja
- de winkels? (Of eigenlijk in de winkelstraat wonen dus) Ja
- een kerk? Ja
- een moskee? Ja
- een kroeg? Ja
- een coffeeshop? Ja
- een bushalte? Ja
- een druk kruispunt? Liever niet
- een brandweerkazerne? Liever niet
- een snackbar? Ja
- een supermarkt? Ja

En waarom wel/niet? Beweegredenen?[/quote]
<<

Fiene

Bericht 31 Mei 2014 16:00

Re: Zou jij willen wonen naast...

-een basisschool? Ja
- een middelbare school? Nee
- een voetbalveld met groot clubhuis? Nee
- een tennisbaan zonder clubhuis? Nee
- de winkels? (Of eigenlijk in de winkelstraat wonen dus) Nee
- een kerk?Nee
- een moskee? Nee
- een kroeg? Nee
- een coffeeshop? Nee
- een bushalte? Ja
- een druk kruispunt? Nee
- een brandweerkazerne? Nee
- een snackbar? Nee
- een supermarkt? Nee
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 31 Mei 2014 16:01

Re: Zou jij willen wonen naast...

Wij wonen tegenover een basisschool en vind het best gezellig en vooral praktisch dat mijn kinderen alleen maar hoeven over te steken.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 31 Mei 2014 17:38

Re: Zou jij willen wonen naast...

Nee, vind de buren die we hebben genoeg.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 31 Mei 2014 19:13

Re: Zou jij willen wonen naast...

- een basisschool? Nee, er vlak naast niet, teveel lawaai.
- een middelbare school? Nee, zelfde als hierboven
- een voetbalveld met groot clubhuis? Nee, zelfde als de eerste
- een tennisbaan zonder clubhuis? Nee, zelfde als de eerste
- de winkels? (Of eigenlijk in de winkelstraat wonen dus) Ja, dat lawaai kan ik appreciëren. En ik kan gemakkelijk shoppen.
- een kerk? Ja, die mensen maken weinig geluid.
- een moskee? Nee, die mensen maken teveel geluid.
- een kroeg? Valt te zien, we wonen nu boven een brasserie en naast een café en van beiden hebben we geen last omdat het er rustig aan toe gaat, maar vroeger woonden we tegenover een café waar bijna wekelijks een feestje was tot in de vroege uurtjes en dat was irritant.
- een coffeeshop? Nee, overlast
- een bushalte? Ja, dat stoort niet.
- een druk kruispunt? Nee, nooit meer.
- een brandweerkazerne? Nee, teveel lawaai.
- een snackbar?
- een supermarkt?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 31 Mei 2014 20:59

Re: Zou jij willen wonen naast...

Marin schreef:Nee ok, maar ik had dus geen idee dat moskeeën in Nederland geen geluid maken. Ik hoor ze in het buitenland wel namelijk, dat geluid herken je uit duizenden.


Een vriendin van mij woont naast een moskee en reken maar dat die geluid maakt.... :thumbdown:
Leven en laten leven
<<

Anoniem86

Bericht 31 Mei 2014 21:01

Re: Zou jij willen wonen naast...

Zoethout schreef:
Marin schreef:Nee ok, maar ik had dus geen idee dat moskeeën in Nederland geen geluid maken. Ik hoor ze in het buitenland wel namelijk, dat geluid herken je uit duizenden.


Een vriendin van mij woont naast een moskee en reken maar dat die geluid maakt.... :thumbdown:


Wat hoort ze dan? Ik woon er tegenover en hoor ze echt maar 1x per week 5 minuten geluid maken.
<<

Anoniem44

Bericht 31 Mei 2014 21:03

Re: Zou jij willen wonen naast...

Ik woon dichtbij een moskee, maar ik hoor nooit enig geluid.
<<

Anoniem73

Bericht 31 Mei 2014 21:47

Re: Zou jij willen wonen naast...

Alles nee behalve basisschool. Ik woon er nu naast en heb er totaal geen problemen mee. Al belanden er wel regelmatig schoolpapiertjes in onze voortuin maar goed.
<<

Anoniem287

Bericht 31 Mei 2014 22:33

Re: Zou jij willen wonen naast...

Eigenlijk zou ik het liefst naast geen van allen willen wonen. Ik woon nu overigens wel naast een druk kruispunt bedenk ik me nu, maar dat vind ik beter dan die fucking kerkklokken elke zondag in mijn vorige woning. Oh en ik woonde trouwens ook naast een restaurant en kroeg toen, maar aan de achterkant ervan dus qua klanten had ik er geen last van.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 31 Mei 2014 23:28

Re: Zou jij willen wonen naast...

Pippa schreef:
Zoethout schreef:
Marin schreef:Nee ok, maar ik had dus geen idee dat moskeeën in Nederland geen geluid maken. Ik hoor ze in het buitenland wel namelijk, dat geluid herken je uit duizenden.


Een vriendin van mij woont naast een moskee en reken maar dat die geluid maakt.... :thumbdown:


Wat hoort ze dan? Ik woon er tegenover en hoor ze echt maar 1x per week 5 minuten geluid maken.


Een keer of vijf per dag (precieze aantal weet ik zo even niet) zeker een kwartier gezang (noem ik dat zo?).
Leven en laten leven
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 01 Jun 2014 02:36

Re: Zou jij willen wonen naast...

Marin schreef:- een basisschool? Nee. In de buurt is prima maar echt er naast? Nee ieder dag die schoolbel, "schreeuwende, spelende kinderen... Als ik mag kiezen zeg ik nee.
- een middelbare school? Dat liever dan een basisschool maar nogmaals als ik mag kiezen zeg ik ook hier nee.
- een voetbalveld met groot clubhuis? Misschien... ik denk dat ik daar niet zo'n probleem mee zal hebben, ik woonde naast een korfbalvereniging i.c.m. een hockey en softbalvereniging met een vrij groot clubhuis, nooit last van gehad.
- een tennisbaan zonder clubhuis? Ja geen problemen mee.
- de winkels? (Of eigenlijk in de winkelstraat wonen dus) Eerder wel maar nu met een zoontje denk ik nee... We hebben het nu zo lekker rustig voor het huis. Ik zou hem niet in een winkelstraat willen laten spelen.
- een kerk? Nee, waarom niet? ik ben gesteld op mijn zondagse "uitslaaprust" en die kerkklokken luiden mij te vroeg.
- een moskee? Nee, zie hierboven (ik ga er even gemakshalve vanuit dat zij ook in de ochtend door middel van gelui (zoals kerkklokken laten horen dat hun moskee "open" is en daar hoef ik niet van mee te genieten) dus liever niet.
- een kroeg? Misschien, ligt een beetje aan de rumoerigheid van de kroeg, gezien ik nu een zoontje heb. Een paar jaar geleden zou ik daar geen problemen mee hebben.
- een coffeeshop? Volgens mij geen probleem, die leveren niet zoveel herrie op :)
- een bushalte? Nee dank je, teveel verkeer voor mijn deur, daar hou ik niet van.
- een druk kruispunt? Nee, zie hierboven.
- een brandweerkazerne? Nee, zie hierboven
- een snackbar? Ik denk niet dat ik daar een probleem mee heb.
- een supermarkt? Zie hierboven :)

En waarom wel/niet? Beweegredenen?
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers