Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


corrigerend ondergoed?

<<

jenjoeny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 13 Apr 2014 19:12

Bericht 31 Mei 2014 21:00

corrigerend ondergoed?

Binnenkort heb ik een trouwerij waar ik een leuk jurkje voor heb gekocht. Het zit vrij strak en de stof tekent best wel, maar ik kon verder niks vinden en vind het jurkje wel erg mooi. Nu heb ik het even gepast maar voel me toch niet zo lekker bij de hobbels bij de buik en heupen. Vooral door het ondergoed heb ik het idee dat je het extra ziet. Nou zei een vriendin dat een corrigerend hempje heel goed helpt. Ik heb dus al even gekeken, maar je hebt corrigerend, hemdjes, jurkjes, boxers en nog veel meer. Wat moet ik dan kopen? Alleen zo'n hemd of een jurkje of boxer en hemd? Wat staat het mooist onder een jurkje? En werkt het ook echt? Ik heb overigens een gewoon normaal figuur maat 36 maar na 3 kinderen is het gewoon allemaal niet meer zo strak.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 31 Mei 2014 21:04

Re: corrigerend ondergoed?

Niet moeilijk over doen, gewoon kopen. Ik heb hele fijne tummy tuck onderbroekjes van Hunkemöller, en een paar hemden. Die onderbroeken zijn wel echt master.

http://m.hunkemoller.nl/nl_m/brief-heav ... 4o8rYkayc0
#teammaple🍁
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 31 Mei 2014 22:41

Re: corrigerend ondergoed?

Inderdaad gewoon doen! Ik heb vorige week nog een onderjurk je gekocht bij de hema. Week met spaghettibandjes, maar het jurkje begint onder mijn borsten.
Neem trouwens wel je eigen maat daarmee. Ook al denk je dat dat echt niet gaat passen....
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 31 Mei 2014 22:57

Re: corrigerend ondergoed?

Ik zou gewoon verschillende kopen en thuis even kijken wat het mooiste staat onder het jurkje!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 31 Mei 2014 23:39

Re: corrigerend ondergoed?

Ik heb van die corrigerend hemden van de Hema, maar ik heb het gevoel dat ik daar juist meer een buikje in heb dan in gewone soepele gladde hemdjes, juist omdat het zo strak zit. Ik vind het ook heel naar zitten, ik krijg het er echt benauwd van, ook als ik er eentje in een grotere maat draag (had er laatst eentje geleend in een paar maten groter en die zat ook naar). Zo'n broekje zit dan denk ik fijner.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 31 Mei 2014 23:56

Re: corrigerend ondergoed?

Hier ook een broekje!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jun 2014 01:08

Re: corrigerend ondergoed?

Zo'n jurkje lijkt me dan t handigst, dan zie je nergens rolletjes enzo :)
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 01 Jun 2014 08:24

Re: corrigerend ondergoed?

Ik heb hetzelfde als Susan. Heb ooit zo'n hemdje gekocht bij de Hema en nog nooit zoveel rollen gehad als toen ik hem aanhad.

Voor de mensen met een corrigerende onderbroek: zie je die naden dan niet heel erg lopen? Ik draag daarom nog altijd strings.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 01 Jun 2014 08:30

Re: corrigerend ondergoed?

Ik heb een short van Maidenform (comfort devotion corrigerende short). Hij zit heerlijk en maakt alles mooi glad. Je kunt hem via Wehkamp bestellen.
2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 01 Jun 2014 08:36

Re: corrigerend ondergoed?

Ik heb een tube van de hema. Soort van jurkje maar dan zonder bandjes dus je kunt 'm ook als onderrok gebruiken. Ideaal ding. Ik heb ook een jurkje waar echt wat onder moet anders zie je al die putjes in mijn billen :palm:
Ik vind trouwens het corrigerende ondergoed van de hema erg fijn. Ik heb juist slechte ervaringen met dat van de
Action, corrigeert bij mijn de verkeerde plekken zeg maar En ziet er niet uit dus.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

jenjoeny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 13 Apr 2014 19:12

Bericht 01 Jun 2014 08:56

Re: corrigerend ondergoed?

Bedankt voor de reacties :thumbup:
Alleen wel veel verschillende meningen...
Ik denk dat ik gewoon maar wat ophaal bij de Hema of hunkemoller, moet het voor vrijdag in huis hebben dus bestellen wordt niets. Zo'n jurkje lijkt me wel handig maar dan denk ik wel eentje die onder je borsten zit anders wordt dat ook zo plat gedrukt. En dan misschien ook maar een boxer/string en een hemd en dan kijk ik even wat het beste zit.
Pandora, zakt dat niet snel af zonder bandjes?
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 01 Jun 2014 09:05

Re: corrigerend ondergoed?

Nee hoor, het zit zo strak dat het niet af zakt :P
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem100

Bericht 04 Jun 2014 12:15

Re: corrigerend ondergoed?

Ik had laatst ook een bruiloft en mooi jurkje ervoor gekocht. Daaronder droeg ik ook zo'n onderjurkje van de Hema met spaghettibandjes, zat super!
<<

jenjoeny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 13 Apr 2014 19:12

Bericht 05 Jun 2014 15:37

Re: corrigerend ondergoed?

Het is gelukt! Ik had een hemd, string en jurkje gekocht. Eerst jurkje aangedaan met een gewoon hempje en foto gemaakt (voelde ik me niet helemaal lekker in) Daarna met het corrigerend jurkje aan gedaan en weer foto gemaakt. Was nog 3 keer erger :omg: Kreeg er gelijk 3 vetrollen bij haha. Dus snel weer uit. Daarna met een corrigerende string en hemd en dat zat perfect! Mooi strak, dus missie geslaagd :thumbup:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 04 Dec 2014 20:20

Re: corrigerend ondergoed?

Fijn!!

ik moet het ook nog kopen voor mijn kerstjurkje, ga dus ook maar eens naar de hema

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers