Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Praten

<<

Anoniem85

Bericht 29 Mei 2014 10:59

Re: Praten

Ik maak mij toch minder zorgen door jullie berichten. Het komt vanzelf wel.

Mijn zoontje snapt ook alles, iets weggooien, jas en schoenen pakken, iemand een knuffel geven :love: , speelgoed opruimen :banaan: dus aan het taal stuk ligt het ook niet.
Wel bijzonder om de grote verschillen tussen kinderen te lezen
<<

ChiQ

Bericht 29 Mei 2014 11:10

Re: Praten

Julian snapt die dingen ook hoor, maar hij doét het niet.
<<

Anoniem261

Bericht 29 Mei 2014 12:51

Re: Praten

Gelukkig maak je je al wat minder zorgen!

Verschillen zijn gewoon heel groot op deze leeftijd. M. kletst al een heel eind weg, maar haar neefje (10 dagen jonger) praat nog nauwelijks. Komt allemaal wel goed!

Even offtopic; Is er een 18 maanden controle op het cb? M. is nu ruim 18 maanden, maar geen uitnodiging van het cb gehad voor die afspraak.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 29 Mei 2014 13:19

Re: Praten

Die kreeg ik ook pas heel laat Lente. En die dag kon ik ook nog eens niet. De volgende optie die ze voor me hadden was volgende week vrijdag, haha. Dan is L bijna 21 maanden
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Fiene

Bericht 31 Mei 2014 15:50

Re: Praten

Lente; hier bestaat de 18 mnd controle niet meer, al bij R niet overigens en die is uit 2010.
<<

Anoniem85

Bericht 31 Mei 2014 17:40

Re: Praten

Hier wel dus. Vreemd, dacht dat dat landelijk bepaald was. We kregen zelfs nog een vragenlijst vooraf thuis gestuurd. Of er bijzondere omstandigheden hadden plaatsgevonden, of er gedrag was waar je als ouder moeite mee hebt, hoe je je kind qua karakter omschrijft. Verder stelde het bezoek niets voor, betreft nieuwe dingen ofzo
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 31 Mei 2014 18:39

Re: Praten

O, toch wel beetje laten praten op cb als ze dit soort dingen zeggen... Zo te horen loopt je kindje echt niet vreselijk achter hoor. L kon toen ze 1,5 was 3 woordjes: lamp, dag en papa. Toen ze 2 was op het cb ook zo'n gesprek gehad. Of ik wel tegen haar praatte en of allerlei tips als voorlezen en zingen... :eyes: Nee, dat deed ik nog niet inderdaad... :palm: Haha, sorry, heb het niet zo hoog op met dat consultatiebureau en alle "gemiddelde"kinderen... Kritisch kijken prima, maar soms...
In ieder geval, toen L ineens ging praten, ging het snel.. HEEL snel en liep ze al snel ver VER voor... Alles had ze wel in dr koppie opgeslagen, maar zei ze eerst nog niet. Toen ze dat ging doen, liep ze al snel weer voor.
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip