Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


PostNL

<<

Anoniem234

Bericht 30 Mei 2014 22:11

PostNL

Bleh ik moet echt even mijn frustratie eruit gooien hoor. :smile:

Dinsdag drop besteld en zou dus vandaag bezorgd worden tussen 8.30 en 21.30 ( dat is al een rot tijd maar goed )
En dan is het avond en zijn ze nog niet geweest en dan kijk je weer komen ze ineens morgen tussen 8.30 en 21.30 :palm:

Das toch irritant, nu Zijn het maar dropjes waar ik overigens echt naar uit kijk maar goed. Voor hetzelfde geld is het wel een belangrijk pakket.
<<

Anoniem57

Bericht 30 Mei 2014 22:13

Re: PostNL

Ik ben zó benieuwd naar welke dropjes het zijn?
<<

Anoniem234

Bericht 30 Mei 2014 22:14

Re: PostNL

Parel schreef:Ik ben zó benieuwd naar welke dropjes het zijn?


Bisal drop, is extra dubbel zout :laughcry:
<<

Anoniem57

Bericht 30 Mei 2014 22:21

Re: PostNL

Haha hoe heerlijk dat je dat online besteld :smile:
Klinkt wel lekker, zó zout dat je je ogen dichtknijpt als je hem in je mond stopt.
<<

Anoniem234

Bericht 30 Mei 2014 22:35

Re: PostNL

Het is hier allang niet meer te krijgen dus vandaar. Maar idd ik kijk er al 3 dagen naar uit nu :P

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers