Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

<<

Fiene

Bericht 27 Mei 2014 12:51

Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Op school hebben we de laatste schoolweek altijd een groot themafeest. Dit jaar staat dat in het teken van 'beroepen/ later als ik groot ben'. Nu moeten wij als leerkracht een beroep bedenken, en daar een filmpje bij bedenken, wat je graag zou willen worden als je geen juf/ meester geworden was.

Ik heb de Efteling al aangeschreven en een dierentuin maar tot op heden nog niets gehoord. Ik wil namelijk wel een beroep dat kinderen aanspreekt en eigenlijk niet een 'standaard' iets zoals politie/ brandweer.

Heeft er hier iemand nog een leuk en origineel idee wat ik zou kunnen doen? Ik dacht ook al aan kraamverzorgster oid maar ik heb geen kleine baby's in de buurt helaas.
<<

Anoniem273

Bericht 27 Mei 2014 19:26

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Maar wat zou je dan echt willen worden als je geen juf was geweest?

Kun je anders niet een filmpje maken in de Efteling en dan uitleggen waarom je daar zou willen werken? Bij een bekende attractie en eventueel "verkleed" d.m.v. een button, petje, Pardoes sloffen uit de winkel ofzo. Dan heb je geen hulp nodig vanuit het park zelf.
<<

Fiene

Bericht 27 Mei 2014 20:26

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Ik zou niets anders (realistische dingen) weten die ik dan zou willen worden haha. Ik heb inmiddels de Efteling gebeld maar zoals ik al verwachte doen zij niet aan zulke dingen mee:(
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 27 Mei 2014 21:09

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Maar wat verwacht je dan van Efteling of dierentuinen bijv. Dat zij voor jou een filmpje opnemen?
<<

Fiene

Bericht 27 Mei 2014 21:18

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Nee ik verwacht dat ik, heel even, bijv in de dierentuin mij een hark/ kruiwagen oid in de hand geven, truitje aan vd dierentuin en dat ik dan een dier oid mag voeren. Zij hoeven geen filmpje te maken, dat doet man en het hoeft maar kort te zijn, geen hele rapportage.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Mei 2014 21:25

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Is er geen ander kleinschalig plezierpark in je buurt waar je zoiets wel kan doen met een filmpje?

Bijvoorbeeld PlaswijkPark in Rotterdam
Linnaeushof in Bennebroek (NH)
Drouwenerzand in Drouwen (Dr)
08/2018
05/2021
<<

Anoniem286

Bericht 27 Mei 2014 21:29

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Opeen kinderboerderij of bij een boer een stal uitmesten en zeggen dat je boerin had willen worden?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 27 Mei 2014 21:31

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Maar dat moet toch lukken zou je denken? Is er geen circus of zo in de buurt bijvoorbeeld waar je een clownspak aan kan doen of zo?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Mei 2014 09:15

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Wat jammer dat de Efteling niet aan zoiets mee wilt werken. Misschien een ander pretpark?
En anders ook nog de dierentuin bellen? Lijkt mij juist leuk voor ze..

Uhm, even nadenken over iets anders.... Automonteur :p (lokale garages willen misschien wel meewerken en dat je even onder een auto mag liggen). Stylist, gewoon met iemand de winkels af gaan, lijkt me ook te doen. Theatermaker/speler/manager/... en dan even aan de lokale schouwburg vragen? Doktersassistente/dokter, lekker alle naalden in beeld brengen ook en zo'n hartslag ding..
<<

Fiene

Bericht 30 Mei 2014 22:32

Re: Wie kan mij helpen ( filmpje beroepen)

Tabbie; ik heb meerdere dierentuinen in de buurt gemaild, hopelijk krijg ik iets terug en anders ga ik bellen. Een automonteur haha ook een idee, past alleen totaal niet bij mij;)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers