Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Android (blokkeren)

<<

Anoniem108

Bericht 29 Mei 2014 22:05

Android (blokkeren)

Op de iPhone is het mogelijk om contactpersonen te blokkeren - inkomende gesprekken worden dan meteen doorgeschakeld naar de voicemail en sms'jes komen ook niet meer aan. Ideaal dus als je geen zin hebt in contact met bepaalde mensen die je al op whatsapp hebt geblokkeerd. Bestaat deze mogelijkheid ook bij Android of moet je dan een app daarvoor installeren? Gesprekken blokkeren kan wel, geloof ik. Sms'jes ook?

Mag een nieuw toestel uitzoeken en als ik zou switchen naar Android, vind ik deze functie onmisbaar. ;-) Hoop dat iemand mij dit kan vertellen, alvast bedankt!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 30 Mei 2014 08:33

Re: Android (blokkeren)

Ik zie bij mijn contactpersonen die optie wel staan inderdaad, maar geen idee wat er dan gebeurd (of het naar voicemail gaat of zo), nog nooit gebruikt.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 30 Mei 2014 11:11

Re: Android (blokkeren)

Ik heb op mijn telefoon (Huawei met dus Android er op) een optie bij de contactpersoon staan om alle oproepen naar de voicemail door te schakelen.
<<

Anoniem108

Bericht 30 Mei 2014 13:22

Re: Android (blokkeren)

Dank jullie wel! Dat de oproepen direct worden doorgeschakeld naar de voicemail heb ik idd ook op internet kunnen vinden. Of de sms'jes ook automatisch niet meer aankomen niet, maar dat lijkt me dan wel. :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers