Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat betekent het forum voor jou?

<<

Anoniem255

Bericht 14 Sep 2013 10:37

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Niet zo veel meer.
Op het andere forum had ik kort voor de problemen mijn account laten verwijderen, hier weer aan gemaakt.
De afgelopen week ben ik redelijk wat online geweest maar het kan zomaar zijn dat ik de komende week mijn laptop niet aanraak en dan ook niet op het forum kom.
Ik mis het dan niet ofzo. Die periode is er wel geweest, dat ik dagelijks meerdere keren het forum checkte.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 14 Sep 2013 10:49

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Tijdverdrijf, het middel tegen verveling en ideaal voor werkontwijkend gedrag. Ik vind het leuk dat je zo veel mensen blijft tegenkomen die er al jaren zijn maar ook nieuwelingen met een frisse blok en duidelijke mening. Ook al is het hier soms voor het gevoel rustig toch blijf ik het in vergelijking met andere forums wel actief vinden dus lekker om tussen de middag en 's avonds even bij te lezen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem33

Bericht 14 Sep 2013 10:54

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Mijn uitlaatklep, mijn afleiding, mijn tijdverdrijf, mijn hulpbaken.... Kortom, best wel veel eigenlijk!
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 11:23

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Ik zie het forum als ontspanning en als vraagbaak. Het is handig om snel veel meningen te verzamelen of even steun te zoeken als je het nodig hebt. In die zin heeft het forum toch ook wel een sociale functie voor me. En verder is het gewoonweg verslavend, haha.
<<

Anoniem 47

Bericht 14 Sep 2013 11:27

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Tijdverdrijf. Ik vind het leuk om te lezen en reageren op het forum, maar ik kom niet dagelijks op het forum. Dat wisselt. Daarnaast vind ik het leuk om mensen te volgen. Sommige forummers "ken" ik inmiddels al jaren.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 14 Sep 2013 11:55

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Ik zie het als een leuk tijdverdrijf en ontspanning. Ook leuke mensen leren kennen die ik zonder forum ook nog zou blijven zien. Maar ik zou het forum wel echt missen als het er niet meer zou zijn, het is zo'n gewoonte geworden.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Sep 2013 12:12

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Het is tijdverdrijf en vermaak maar door het forum heb ik wel hele leuk mensen leren kennen die vriendinnen zijn geworden. Inmiddels spreek ik hen naast het forum ook, dus staan zij daar inmiddels los van maar ik had ze niet leren kennen zonder het forum. Het schrijven en lezen zelf zou ik wel kunnen missen.
<<

Anoniem27

Bericht 14 Sep 2013 18:12

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Tijdverdrijf en ontspanning..
<<

Anoniem75

Bericht 14 Sep 2013 20:32

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Tijdverdrijf, gezelligheid, ontspanning en ook wel voor het winnen van antwoorden op vragen en ervaringen van anderen
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Sep 2013 22:13

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Ik zou echt wel in een gat vallen. Ik lees vaak tijdens het voeden op het forum en helemaal als ik 's nachts niet kan slapen tijdens de voeding. En als mijn vriend 's avonds aan het werk is vind ik het gewoon gezellig.

En ik ben blij dat ik hier al mijn vragen kan stellen, en ik weet wie de antwoorden geeft. Als ik bijvoorbeeld iets over Engelse taal vraag en Marin antwoord, dan vertrouw ik er op dat het goed is. Hetzelfde met sommige draag&voed vragen, ik vertrouw sommige forumsters meer daarin dan een random antwoord van google.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 14 Sep 2013 22:15

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Ik zit hier inmiddels al zolang dat het er ook gewoon wel een beetje bijhoort. Ik vind het erg leuk om te lezen hoe iedereen zich ontwikkelt in het leven zeg maar, van verloofd, naar trouwen en inmiddels kindjes.

Ik zie het als ontspanning, vraagbaak, gezelligheid en soms vind ik het heerlijk om ff mijn hart hier te luchten.
<<

Zero

Bericht 14 Sep 2013 23:48

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Het geeft me de kans om een andere kant van me te laten zien/horen, die in het dagelijks leven niet bij iedereen even opvallend is.
Ik denk dat mijn beste vrienden mijn 'forum-ik' wel zouden herkennen, maar je hebt dagelijks ook met mensen te maken die je minder kent (klanten etc) waar je toch altijd netjes bij moet blijven.

Ik woon alleen, dus het forum is voor mij eigenlijk een manier van in gezelschap zijn zonder gezelschap te hebben.
En dat vind ik vaak ideaal, ik vind jullie hartstikke leuk maar ik zou niet elke avond in een ruimte willen staan waar jullie allemaal aan het kletsen zijn. Nee, die topics zijn een uitkomst. Lekker rustig.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 16 Sep 2013 11:08

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Voor mij is het ontspanning, stukje tijdverdrijf, vraagbaak, soms mijn hart luchten en als ik me verveel ben ik hier ook wel te vinden.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 16 Sep 2013 19:22

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Leuk tijdverdrijf
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2013 19:27

Re: Wat betekent het forum voor jou?

Bezigheidstherapie en tijdverdrijf. Leuke manier van ontspanning,vooral nu ik werkeloos thuis zit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers