Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog een paar uurtjes....

<<

Anoniem 63

Bericht 29 Mei 2014 20:24

Re: Nog een paar uurtjes....

Lekker Suus! Ik moet morgen weer werken. Maar heb dan gelukkig ook weer drie dagen weekend. Zie nu alweer op tegen het opstaan morgenochtend...
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 29 Mei 2014 20:27

Re: Nog een paar uurtjes....

Leuk Elliot, dan was je vlakbij mijn huis. Ik woon hemelsbreed denk ik 900 meter daar vandaan ofzo, vlak achter de ambulancepost bij het ziekenhuis.

Ik ben gisteravond uit eten geweest me vriendinnen van mijn studie. Vanochtend een uurtje gesport en nu zitten mijn vriend en ik een nachtje in een heel knus hotel in de bossen van Twente. We zijn net uit eten geweest en we gaan morgen de Holterberg beklimmen met de racefiets.

Zaterdagmiddag ga ik naar een vriendin, daar blijf ik eten en dan komen er 's avonds nog twee of drie andere vriendinnen. We hebben elkaar al een tijdje niet gezien dus ik heb daar veel zin in!

Zondag wat luieren en/of sporten en dan 's avonds een late dienst draaien.

Fijne dagen allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 29 Mei 2014 20:30

Re: Nog een paar uurtjes....

Hee wat grappig Lady, dan kan het best zijn dat ik langs je huis gereden ben. Mijn schoonmoeder is opgegroeid in Leeuwarden en de (half-)broer en zus van mijn vriend zijn ook in Leeuwarden geboren. We kregen een 'tour' door de stad van mijn schoonmoeder en zijn dus ook langs het ziekenhuis gegaan ('En hier zijn je broer en zus geboren..') :wink:

♥♥
<<

Anoniem 53

Bericht 29 Mei 2014 20:52

Re: Nog een paar uurtjes....

Toet schreef:Oh grapje! ik ga zondag helemaal niet studeren.. Ik ga naar een festival :D

Ik ga zwaaien als ik je zie oké? :banaan:

Ik heb morgenavond om 8 uur pas weekend. In de horeca tellen feestdagen niet als vrije dagen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Mei 2014 09:01

Re: Nog een paar uurtjes....

Elliot schreef:Hee wat grappig Lady, dan kan het best zijn dat ik langs je huis gereden ben. Mijn schoonmoeder is opgegroeid in Leeuwarden en de (half-)broer en zus van mijn vriend zijn ook in Leeuwarden geboren. We kregen een 'tour' door de stad van mijn schoonmoeder en zijn dus ook langs het ziekenhuis gegaan ('En hier zijn je broer en zus geboren..') :wink:



Leuk! In dat ziekenhuis werk ik. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers